Pöh, mitään pallerokelloa osta, ko ton täälläkin huippuunsa kehutun urheilukellon...kermit kirjoitti:Meinaako Amanita ostaa pallerokellon?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pöh, mitään pallerokelloa osta, ko ton täälläkin huippuunsa kehutun urheilukellon...kermit kirjoitti:Meinaako Amanita ostaa pallerokellon?
Viesti Kirjoittaja Aatamix »
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Ei nuo Polarin urheilukellot ihan Nokialaisia ole, ainakaan tulevan päivityksen jälkeen. Toki näytön laadussa jää paljon jälkeen....Mutta ovat sentään oikeasti hyödyllisä ja mittaustulokset tarkkoja.t_makela kirjoitti:Eipä tuo vaikuta yhtään sen erillaisemmalta käyttöajalta kuin muillakaan LCD/OLED paneelia käyttävillä älykelloilla. Näyttö ja seuraavaksi prossu ovat varmaankin ne kaikista eniten akkua kuluttavat komponentit. Tuossa sun Polarissa nuo molemmat ovat ihan eri tasoa, joten ei ole mikään ihme, että käyttöaika on pidempi. Aika turha vaan verrata GPS urheilukelloja oikeisiin älykelloihin kun ero on vähän sama kuin vertaisi S40 Nokialaista uuteen iPhoneen. Vaikka kaikki uudet älykellot osaavat mitata (jotenkuten) sykettä ja ne on roiskeen kestäviä niin ei niitä mielestäni ole kuitenkaan suunniteltu pelkästään urheilusuorituksia mittaamaan. Kyllä niillä voi niitäkin mitata, mutta dedikoitu urheilukello on tuossa hommassa parempi. Älykellolla voi vaan tehdä paljon muuta mitä urheilukellolla ei voi ja siinä on se juju.jepsfrost kirjoitti: Aika surkeilta kyllä kuullostaa noi toiminta ajat...Jos vilkaiset kelloa neljästi tunnissa niin akku kestää 72 tuntia?
Mulla on toi Polarin M400 GPS urheilukello. Siinä akku kestää gps ja sykemittaus päällä 8 tuntia putkeen. Pelkässä aktiivisuus/askelmittari/unenlaatu ja kello yms. käytössä toiminta-aika on 30 vuorokautta! Ja tuolloin näyttö on päällä koko ajan eikä vain silloin kun sitä katsoo. Ja on myös vesitiivis 50m asti, miten mahtaa olla Apple Watchin vesitiiveys? Kohta tulee myös uusi päivitys jolloin tulee tuki iPhonen puheluille ja viesteille kelloon...Pettymys kyllä toi Applen kello ja hinta sille mikä itseä miellyttäsi melkein 1000€! Ei mitään järkeä
Kellon hinnasta olen kyllä ihan samaa mieltä. Itse olen käyttänyt jo reilun vuoden verran älykelloja ja en kyllä missään nimessä maksaisi näistä edes 350€. Todella käteviä nämä ovat, mutta kuitenkin kaikki pärjäisi ilmankin, koska eihän nämä tee mitään mitä ei kännykällä voisi myös tehdä. Mielestäni se sopiva hinta pyörii jossain siinä 200€ tuntumassa.
Viesti Kirjoittaja Sendaa »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja exlex »
Heheh.Sendaa kirjoitti:No näiden Polareiden ja suuntojen alykello-ominaisuudet on ns. lastentarhakamaa verrattuna Android Wear tai tulevaan Apple Watchiin.
Vai voiko niilla Polarin kelloilla laittaa nopeasti vastauksen siihen tulleeseen sähköpostiin tai SMS viestiin?
Heheh. Totta.McKorhone kirjoitti:No Polarin ja Suunnon kellojen onkin parempi suoriutua paremmin urheilusuorituksen seuraamisesta kun se on niiden ainoa tehtäväJos ne ottaisikin siinä pataan Applekellolta niin voi voi.
Viesti Kirjoittaja Aatamix »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja siffo »
Viesti Kirjoittaja jca »
Mihinkään ihmeeseen tämäkin perustuu? Mitä huonompaa Garminin kelloissa on verrattuna noihin suomalaisiin?exlex kirjoitti:Itse olen kuitenkin miettinyt välillä, että millainen tämä amerikkailainen tapa tehdä urheilukelloja on? Tähän mennessä ne ovat melko vitsejä verrattuna Polariin sekä Suuntoon.
Omaan kokemukseen ja kavereiden kokemukseen.jca kirjoitti:Mihinkään ihmeeseen tämäkin perustuu? Mitä huonompaa Garminin kelloissa on verrattuna noihin suomalaisiin?exlex kirjoitti:Itse olen kuitenkin miettinyt välillä, että millainen tämä amerikkailainen tapa tehdä urheilukelloja on? Tähän mennessä ne ovat melko vitsejä verrattuna Polariin sekä Suuntoon.
Viesti Kirjoittaja jca »
Viesti Kirjoittaja jca »
Milloin muka Applen 1n genin tuote on ollut must have? iPhone ja iPad eivät ainakaan olleet mitään must have -tuotteita, varsinkaan iPad.Sendaa kirjoitti:Taitaa olla pitkästä aikaa Applelta tuota joiden arviot eivät ole "must-have".
Applella on vielä pitkä matka saada tästä oikeasti haluttava tuote. Ensimmäinen askel on nyt otettu.
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Hienosti luettu ja sisäistetty... Notjca kirjoitti:Milloin muka Applen 1n genin tuote on ollut must have? iPhone ja iPad eivät ainakaan olleet mitään must have -tuotteita, varsinkaan iPad.Sendaa kirjoitti:Taitaa olla pitkästä aikaa Applelta tuota joiden arviot eivät ole "must-have".
Applella on vielä pitkä matka saada tästä oikeasti haluttava tuote. Ensimmäinen askel on nyt otettu.
Edelleenkin... Ei kannata lausua vertauksia jos niitä ei millään tavoin hallitse.PatrikSelin kirjoitti:Eihän mikään ole pakko saada, mutta vessapöntön vieminen pois ärsyttäisi. Älypuhelimet ja tabletit ovat samassa ryhmässä, mutta itselleni kellosta luopuminen ei olisi suuri asia - vielä.
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”