kokeilkaa ja kommentoikaa.

ohjelman voi ladata täältä ---> http://www.kberg.ch/q/index.php?sid=260045&p=0
Viesti Kirjoittaja LiveWire »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
On. Vanhassa PowerTowerProssa (300 MHz G3-prosessorikortti) pyörii Windows 95 loistavalla VPC 2:lla huomattavasti, ehkä pari kertaa nopeammin kuin vastaava käyttis G4 Sawtoothissa (1 GHz:n prosessorikortti) olevalla iEmulatorilla. Kertoo siitä, ettei Qemu, Q tai iEmulatoria ole kovin vauhtioptimoitu.Jezze kirjoitti:Onko paljon hitaampi kuin VPC?
Viesti Kirjoittaja t.k.v »
Mitä pitää tehdä, että w2000 buuttaa tai joku toinen käyttöjärjestelmä? Ei ole kokemusta, eikä ole oikein mun alaa. Jospa viisaammat vois vääntää mulle ...LiveWire kirjoitti:sattuman kautta tuli löydettyä tällainen ilmainen pc-emulaattori. en sen syvemmin ehtinyt kokeilla muuten kuin ,että windows 2000 buuttasi ihan normaalisti.
kokeilkaa ja kommentoikaa.
ohjelman voi ladata täältä ---> http://www.kberg.ch/q/index.php?sid=260045&p=0
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Shakespeerilla?t.k.v kirjoitti:win2000 (torrent) ilmoittaa CDROM boot failure code : 0004
Boot from CDRom failed
FATAL: Could not read the boot disk
XP (virallinen) buuttaa.
Haluasin kokeilla win2000, miten/mistä saisin kyseisen version, joka buuttaa?
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Mulla on win98 romppu mutta ei taida onnistua asentaa emulaattoriin imageen kun herjasi pistä cd-levy tai levke asemaan ennenkuin rupee alustamaan imagea..Juhani L kirjoitti:Katsopa huuto.netistä. Niitä on jatkuvasti kaupan. Nopein olisi Windows 98.t.k.v kirjoitti:Haluasin kokeilla win2000, miten/mistä saisin kyseisen version, joka buuttaa?
Viesti Kirjoittaja IsoTT »
Kerrotko miten cd vaihto onnistuu kun se pyytää vaihtaa uuden romppua?LiveWire kirjoitti:täytyy myöntää ettei tämä nopeimpia liene olevan, mutta toisaalta ei tämä maksakaan vajaata kahtasataa ecua kuten vpc7...
aloitin Fedora Core 5 asentamisen noin tunti sitten ja kesken on edelleen... eri asia toimiiko se ollenkaan
Viesti Kirjoittaja LiveWire »
Viesti Kirjoittaja ozone »