Hauskaa on ollut...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja biblo »
Ja tilalle se himoitsemasi iMac?Erño kirjoitti:suihkukone lähtee piakkoin pois oman osaamattomuuten ja aivokapasiteettini rajallisuuden takia
![]()
Hauskaa on ollut...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Miksi hyvästelet omppumaailman??????Erño kirjoitti:suihkukone lähtee piakkoin pois oman osaamattomuuten ja aivokapasiteettini rajallisuuden takia
![]()
Hauskaa on ollut...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Todellakin,itse olen ollut kesätöissä peruskoulun 8lk. kesälomista asti. Ei pojat, ei näin. Olisi kyllä ollut jo naurettavaa jos vanhemmat olisivat vieneet koneeni parivuotta sittenjuishi kirjoitti:Pullamössösukupolvea taitavat olla…jonesb kirjoitti:Sä olet kyllä joku ihme valittaja. kyllähän tommosen imac-rahan tienaa kesässä ihan hyvin kokoon. Ja miten niin et jaksa olla duunissa? jaksaahan ne muutkin 8) .
Viesti Kirjoittaja Hene »
Aika mageeta jos pystyt elään niin että koko palkka jää käteen.Erño kirjoitti:Kai sitten ollaan pulllamössöä, mutta mitäs sitten. On vaan niin hemmeten turhauttavaa opiskella jotain, mistä ei ymmärrä mitään.
Ja kyllähän minä sen kuukauden verran teen töitä kesällä. Siitä kertyy n. 1300 €. Jää puuttumaan se 700 €.
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Tuntuu olevan "keissi" näin useammallakin nuorella - iskän ja äiskän suojissa kartutetaan rahoja parhaimmillaan useammankin vuoden, mihin sitä rahoja menisi jos ruoka ja asuminen maksetaan (ja netti, puhelin, sähkö ja vesi)? Mutta vaatiihan se kaljalla käymättömyyskin kuria...Hene kirjoitti:Aika mageeta jos pystyt elään niin että koko palkka jää käteen.Erño kirjoitti:Kai sitten ollaan pulllamössöä, mutta mitäs sitten. On vaan niin hemmeten turhauttavaa opiskella jotain, mistä ei ymmärrä mitään.
Ja kyllähän minä sen kuukauden verran teen töitä kesällä. Siitä kertyy n. 1300 €. Jää puuttumaan se 700 €.
Viesti Kirjoittaja alspe »
Viesti Kirjoittaja bloof »