Täällä kun on parjattu Hakkaraista niin heitämpä täältä päässeet ehdokkaat tähän. Kuka näistä muka olisi parempi? Sanokaa edes omasta vaalipiiristänne parempi ehdokas ja perustelkaa se. Soinin heitto punaviininlatkijoista oli loistava ja nyt hesalaiset itkee siitä, koska totuutta ei kestetä. Hakkarainen työllistää yllättävän hyvin ja ilman häntä olisi kourallinen työttömiä lisää. Yksikään kokkari ei tuo mitään verrattuna Hakkaraiseen. Hakkaraisen ryyppäämistä paheksuttiin. Noh... Hän oli metsästystuvalla juomassa. Ei julkisella paikalla. Ei pitäisi olla kenellekkään harmiksi.
Sanokaa yksikin kuka olisi Hakkaraista parempi? Täh?
Lauri Ihalainen (sd.)
Anne Kalmari (kesk.)
Mauri Pekkarinen (kesk.)
Toimi Kankaanniemi (ps.)
Sinuhe Wallinheimo (kok.)
Susanna Huovinen (sd.)
Touko Aalto (vihr.)
Aila Paloniemi (kesk.)
Petri Honkonen (kesk.)
vinouma kirjoitti:M.P.T kirjoitti:
Kyse on useamman ihmisen työpaikasta.
Hah. Kyse on elävien ja tuntevien olentojen täysin turhasta kiduttamisesta ja murhasta. Ei raha ja työpaikat ole hyvä tekosyy ihan kaikkeen paskaan mitä ihminen tekee...!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tuota et uskaltaisi huudella näillä huudeilla ääneen. Voisi käydä köpelösti. Seuraava uutinen kertoo syyn.
Keski-Suomi pitää synkkien luujen ykköspaikkaa
http://www.ksml.fi/uutiset/talous/keski ... aa/2030608
Työ on sellainen, että sitä ei saa ihmisiltä viedä. Työ ei ole tekosyy ja vihreät eivät vain osaa ehdottaa ratkaisua. Se, että kielletään koska joku tahtoo ei riitä syyksi. Missä ratkaisu? Vihreät sitä ei esittänyt ja sinäkään et ratkaisua kertonut. Turkistarhaus ei ole niin paha mitä luulet. Eläimet eivät pärjäisi tuolla luonnossa, jos ne sinne päästetään. Kyseiset eläimet eivät tiedä paremmasta mitään myöskään. Suomessa ei ole mitään ylilyöntejä tapahtunut kuten Kiinassa ja muissa vastaavissa maissa.
Pippin kirjoitti:Helsingillehän tämä oli erityinen, totaalinen haaksirikko, jossa mm. Pisara-rata hankkeena perutaan ja suuri varojen hajasijoitus alkaa
Suomessa on siis kaksi suurta maalaispuoluetta 2015. Onhan se äärimmäisen absurdia..
Mielestäni on hyvä, että pisara ei toteudu. Ei vaikuta minun elämään ollenkaan. Mielestäni on parempi hajasijoittaa rahoja, koska tuo pisara vaikuttaisi vain alle miljoonan ihmisen elämään. Nyt saadaan rahat demokraattisesti oikeisiin kohteisiin.
Miten niin kaksi suurta maalaispuoluetta? Edelleen en osaa yhdistää Keskustaa maalaispuolueeseen. Eihän ne aja edes maalla asuvien elämään mitenkään positiivisesti. Kurittavat vaan lisää meitä, että saadaan maahanmuuttajille rahaa. Veroja saa maksaa 80% kaikista tuloista. Ei naurata. Peltojen vuokraukset, puun, soran yms myynti. Enemmän nuo kepulaiset ajaa pk-seudun asioita. Mitään hyvää ei kepu tuo maaseudulle ja silti jotkut täällä niitä äänestää vanhasta muistista.
Keskusta ja Kokoomus pitäisi luokitella rikollisjärjestöksi tai sanotaanko suoraan terroristeiksi.
jakovski kirjoitti:Mun mielestä Haglund on ollut erittäin pätevä mies. Vaikkakaan ei ole ollut armeijassa, mutta sillä on silti enemmän munaa mitä useammalla muulla kansanedustajalla.
Olisi kiva päästä haastamaan tuo jannu väittelytilaisuudessa. Kuulijoiksi armeijan suuria henkilöitä. Vasta tämän jälkeen osaan arvostaa tuota miestä, jos hänen puheet saavat enemmän kannatusta. Muuta en vaadi palkaksi kuin kopiokoneen käytön piirtoheitinkalvoilla. Mun pikkupomo on armeijan vanhoja kapiaisia ja mun kanta on vielä enemmän armeijan suuntaan kuin tuon. Meille ei edes pääse töihin, jos armeijaa ei ole käyty. Itse valehtelin armeijan suoritukseni.
Mitä vielä? Liikenneministeriksi taas kenellä ei ole ajokorttia ja puolustusministeriksi jannu kuka ei ole edes armeijassa ollut. Haglund on tehnyt muutamia hyviä päätöksiä, mutta munaa hänellä ei ole. Joku kapiainen pitäisi saada tilalle.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.