Piti käyttää tuota eukkoa syömässä uudistetussa ravintolassa. Onneksi minä en maksanut sitä, mutta ei kyllä maksanut tuo eukkokaan. Minulle lyötiin rahat kouraan ja käskettiin käydä testaamassa. Asiakaspalvelu pelasi loistavasti. Minä otin Naudanlihapihviä kasvispedillä ja tuo eukko otti vastaavan kanalla. Testauksen palkka oli juuri ilmaiset ruuat. Arvostelukin on kirjoitettu paikasta ja se on myös lähetetty.
Edellä mainittuja testejä voisi tehdä lisääkin. Minulle kelpaa kyllä ilmaiset lounaat, autopesut, öljynvaihdot tai vaikka hieronta. Tämä on mielenkiintoinen harrastus, jos saisi vaan lisää testattavia. Niin... Missä kävin syömässä? Se on salaisuus.
hatey kirjoitti:Huonojen tavaroiden rikkominen tuntuu aina hyvältä.
Minä en helposti siihen pysty, koska se huono tavarakin on maksanut paljon. Pahalta maistuva limonadikin on parempi kaataa maahan ja viedä pullokoneeseen. Sieltä saa rahaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.