Tuli tuettua pienyrittäjiä ihan toden teolla kun kivijalasta ostamisen lisäksi valitsin toimitustavaksi pyörälähetin
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Saat kohta metallimyrkytyksen. Ananasmehu liuottaa tehokkaasti purkista kaikenlaista metalliahatey kirjoitti:Ostin 8 purkkia ananaksia.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Siinä Hatey!hatey kirjoitti:Ostin taas silmälasit, kahdet, pitäähän eri asusteiden kanssa olla yhteensointuvat silmälasit.
Aiemmin vihasin silmälaseja, mutta kun niitä kerta tarvitsee, niin pakko sopeutua. Kuten rehupunttiserkku sanoisi: On turha potkia tutkainta vastaan
Appelsiini- Hatey 1-0hatey kirjoitti:^ Minulle riitti citruksien kuoriminen kun taannoin eräs appelsiini ei suostunut kuoriintumaan. Jouduin tappelemaan sen kanssa. Lopputulos ei ollut kummallekaan voitto. Jäin ilman appelsiinia, koska kyseinen appelsiini oli muussattuna keittiöin seinällä ja osittain lattialla ja pöydällä. Lisäksi olin yltäpäältä itsekin kyseisessä mähnässä.
Eikä mitä, tervelisiä ovat. Elimistö tarvitsee rautaa, sinkkiä, mangaania, elohopeaa, alumiinia ja muita alkuaineita. Vitamiineja myös, ananaiksessa on niitä paljon.arttula kirjoitti:Saat kohta metallimyrkytyksen. Ananasmehu liuottaa tehokkaasti purkista kaikenlaista metalliahatey kirjoitti:Ostin 8 purkkia ananaksia.Osta mieluummin kokonaisia ananaita.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sinkki onkin hyväksi libidolle. Saat kunnon kevätkiiman, kun syöt sitä tarpeeksi.hatey kirjoitti: Eikä mitä, tervelisiä ovat. Elimistö tarvitsee rautaa, sinkkiä...
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Olut on pahin estrogeeninkaltaisten aineiden lähde. Kun mies juo riittävästi olutta, alkaa hän puhumaan taukoamatta, saattaa pirahtaa itkuun eikä enää osaa ajaa autoaManiMicci kirjoitti:Nykyään säilyketölkit muovitetaan, joten soppaan tulee mukaan myös bisfenoli.
"BPA on yksi niistä aineista, jotka mahdollisesti reagoivat elimistössä hormonin tavoin (nk. hormonihäirikkö). BPA voi matkia estrogeenia (naishormonia).[1]"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bisfenoli-A
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja redhat »
^TäsäAnniel kirjoitti:Mulle kanssa tollainen paita.
Minä en ole, en ole ikinä ollut, enkä tule ikinä olemaan kiimassa.Tauvo kirjoitti:.... Saat kunnon kevätkiiman,....
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pah, ei tyttöjen mallia...redhat kirjoitti:^TäsäAnniel kirjoitti:Mulle kanssa tollainen paita.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »