jakovski kirjoitti:Mikä tekee virittimen turhaksi?
Itselläni viritin on ollut turha jo vuosia. Kaapeliverkkoa ei ole ja antenni ei näy edes vaikka tekee mitä. On uusittu kaapelit yms antennit. Satelliittiboksi telkun taakse ja kanavat näkyy. Eli itse ainakin toivoisin vain pelkkää näyttöä ilman virittimia. Minulla on hdmi paikoista myös huutava pula. Monesti saa kytkeä kaapelia toiseen kun paikkoja ei ole tarpeeksi. Vahvistin vie tilaa ja olen siitäkin luopunut jo aikoja sitten.
Niin... vaikka antenniverkon saisi näkymään niin viritin on edelleen turha. Ulkoinen digiboksi on vain pop. Useampien kanavien tallennusmahdollisuus. Nuo operaattorien tarjoamat boksit taas eivät minua kiinnosta. En tahdo jaksaa kilobittiäkään nettiyhteydestä netti-tv:lle.
Mailia kirjoitti:Paska kuvanlaatu ja huono vastaanotto. HD-tarjontakin täällä on ihan sieltä kun vuonna 2015 ilmaiseksi saa vain YLE:n HD-kanavat.
Minulla näkyy HD-kanavia ihan mukavasti. Kaikissa ohjelmissa tuo HD ei tuo mitään lisää, mutta eläinohjelmissa tuo on loistava. Itse kaipaisin jo 4K lähetyksiä. Onhan kuvanlaadulla kuitenkin merkitystä kun katsomme bluray leffoja. Tuo bluray soitin on varmaan jokaisen taloudessa. Ikävä kyllä VHS leffab aloittaa nopeammin katsomaan kuin blurayn. VHS leffoissa voi varoitukset yms kelata.
jakovski kirjoitti:Minun mielestäni digiboxit on turhia, koska netistä näkee kaiken katsomisen arvoisen, jos lähdetään tähän lumikenkävisioihin.
Ei ainakaan laillisesti mahdollista ja Netflix tarjonta on heikkoa kuten HBO. Youtubesta kyllä näkee leffaa ja sarjaa, mutta kuvanlaatu voi olla mitä tahansa. Itse en edes ota ip-tv:tä. En edelleenkään tahdo käyttää niitä. Hyi... Eli edelleenkin pelkkä näyttö riittäisi minulle. Viritin on täysin turha.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.