Turkistarhaus pitäisi kieltää, mutta koiria saa heitellä parvekkeeltavinouma kirjoitti:Lentää piski kohta parvekkeelta!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Turkistarhaus pitäisi kieltää, mutta koiria saa heitellä parvekkeeltavinouma kirjoitti:Lentää piski kohta parvekkeelta!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Juurikin näin olen aina ajatellut. Ja mielellään myös edes jonkilaista sopeutumista suomalaiseen yhteiskuntaan vaadittaisiin. On tullut sellainen olo, että meidän pitää sopeutua muualta tulevien tapoihin, ja järjestää kaikki siten, että he tuntevat olevansa ikaan kuin oman valtionsa siirtomaassa.theinonen kirjoitti:Kaikki ovat tervetulleita tänne kyllä, jos edes vaivautuvat opettelemaan kielen ja aikovat itse elättää itsensä ASAP.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tuohan on koiran tuhlausta. Turkiksenhan tuollaisesta voisi tehdä.vinouma kirjoitti:Ja sama koira veti kuset matolle. Lentää piski kohta parvekkeelta!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Nyt mun on pakko nauraa. Muijakin kävi katsomassa mille minä hirnun, koska minä nauran todella harvoin hänen kuullen.Mailia kirjoitti:Tuohan on koiran tuhlausta. Turkiksenhan tuollaisesta voisi tehdä.vinouma kirjoitti:Ja sama koira veti kuset matolle. Lentää piski kohta parvekkeelta!
Sinulla taitaa olla koira. Veikkaisin näin.... Monesti lemmikin aiheuttamat ongelmat johtuu ihmisestä. My Cat From Hell kertoo paljon asioista myös. Ihmiset eivät enää pärjää lemmikin kanssa.jakovski kirjoitti:Anna koiralle lisää elintilaa ja tarjoa lisää mattoja kustavaksi. Kaveri on tylsistynyt.
Jos empatiaa löytyy täältä olevista niin lupaan tuplata sen summan punaiselleristille mitä maksoin viimeksi veteraaneille. Empatiaa ei löydy tänne kirjoittavista ja eikä tule löytymään. Se on ikävää, mutta vahvat syö heikot ja näin on luonossakin. Minäkin olen toivonut maailmanrauhaa ja ihmisten kesken ystävällisyyttä. Nykyään ei osata edes tervehtiä. Helsingissä se yksi sarjispuotikin laittoi pääsymaksun sisälle pyrkiville.vinouma kirjoitti:Ihmisiä ne afrikkalaisetkin on. Olisi kaunis ajatus että kaikista löytyisi empatiaa sen verran, että auttaisimme lähimmäisiämme, .
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Mitä mitä? Businessmaailmassahan suuntaus on ihan päinvastainen: suomalaiset kirjoittaa toisilleen englantia, yliopistot pitää kurssinsa englanniksi eikä ketään ulkomaista, edes toistakymmentä vuotta täällä ollutta, vaadita puhumaan suomea. Yltiöpäisimmät - täälläkin kirjoitelleet - vaativat että suomen kieli pitäisi lopettaa ja vaihtaa englantiin.theinonen kirjoitti:
Kaikki ovat tervetulleita tänne kyllä, jos edes vaivautuvat opettelemaan kielen ja aikovat itse elättää itsensä ASAP.
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Jos turkistarhaus pitäisi kieltää, niin pitäisi kieltää paljonJussi68 kirjoitti:Turkistarhaus pitäisi kieltää, mutta koiria saa heitellä parvekkeeltavinouma kirjoitti:Lentää piski kohta parvekkeelta!
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »