Sitten voikin jäädä loisimaan yhteiskunnan piikkiin nuorisoeläkeläiseksi ja nostaa maailman tappiin 5000 €/kk sopeutumiseläkettä, samalla kieltäytyen työtarjouksista "perheen vuoksi" kuten tämä golfia pelaava kokoomuksen Oulutar.arisel kirjoitti:Tuohan on sama menetelmä kuin poliittisilla broilereilla, joita vuosien "tekemisen" jälkeen kutsutaan kansanedustajiksi ja ministereiksi.vinouma kirjoitti:^ No käsityöläisen hommiin on hyvä saada pohja ihan opettajilta. Itse praktiikka tulee sitten vuosien saatossa, kun vaan tekee.![]()
Praktiikan tulemisesta en olisi niin varma - näyttöjä vuosikymmeniä seurattuani...
Vuodatustopic 3
-
Re: Vuodatustopic 3
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Totta, mutta tuon voi oppia työpaikalla. Minä opin rypyttämään karjalanpiirakoitakin kun mestari neuvoi. Ompelukone ja saumurikin tuli tutuksi kun nuorekas nainen rinnat niskassa opetti. Mies ompelukoneen takana ei ole miehekästä,mutta asialle ei voi mitään. Ponsse taas on miehekkäämpi, mutta niitäkään hommia ei aina ole. Sitäkään ei niin vain tehdä. Jopa näiden teko norsunkärsät joita myydään aikuisten kaupassa vaatii käsityötä. Siinä pitää olla itsetunto kohdillaan kuin omaa kärsää pidempiä valmistaa.vinouma kirjoitti:^ No käsityöläisen hommiin on hyvä saada pohja ihan opettajilta. Itse praktiikka tulee sitten vuosien saatossa, kun vaan tekee.
Itse kuitenkin olen oppinut tekemään kaikkea mitä olen tehnyt. Laatu paranee ajan kanssa kuten tuotantokin.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Niin, ja ydinreaktoreitakin oppii tekemällä? Suunnitella ei tarvitse, kunhan tekee. Kuvaamasi "aletaan vaan tekemään, ja opitaan siinä sivussa" sopii yksinkertaisiin, konemaisiin hommiin - jotka kone hoitaisi itse asiassa nopeammin ja tehokkaammin. Ai, kas! Niinhän onkin tapahtunut monen työpaikan kohdalla.M.P.T kirjoitti:Totta, mutta tuon voi oppia työpaikalla. Minä opin rypyttämään karjalanpiirakoitakin kun mestari neuvoi. Ompelukone ja saumurikin tuli tutuksi kun nuorekas nainen rinnat niskassa opetti. Mies ompelukoneen takana ei ole miehekästä,mutta asialle ei voi mitään. Ponsse taas on miehekkäämpi, mutta niitäkään hommia ei aina ole. Sitäkään ei niin vain tehdä. Jopa näiden teko norsunkärsät joita myydään aikuisten kaupassa vaatii käsityötä. Siinä pitää olla itsetunto kohdillaan kuin omaa kärsää pidempiä valmistaa.vinouma kirjoitti:^ No käsityöläisen hommiin on hyvä saada pohja ihan opettajilta. Itse praktiikka tulee sitten vuosien saatossa, kun vaan tekee.
Itse kuitenkin olen oppinut tekemään kaikkea mitä olen tehnyt. Laatu paranee ajan kanssa kuten tuotantokin.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
M.P.T kirjoitti:Mies ompelukoneen takana ei ole miehekästä,mutta asialle ei voi mitään.

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Älä nyt turhaan hermostu tästä, mutta tuolla tavallahan Areva taitaa toimia!arttula kirjoitti:Niin, ja ydinreaktoreitakin oppii tekemällä?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Olette harvinaisen oikeassaarisel kirjoitti:Älä nyt turhaan hermostu tästä, mutta tuolla tavallahan Areva taitaa toimia!arttula kirjoitti:Niin, ja ydinreaktoreitakin oppii tekemällä?
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Miehiä ovat olleet juu, mutta maskuliinisia miehiä, nöy.vinouma kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Mies ompelukoneen takana ei ole miehekästä,mutta asialle ei voi mitään.Nyt kuule! Verhoilijat ovat kautta aikain olleet pääosin miehiä. Ompelu on maskuliinista hommaa, ettäs tiät!
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Montako verhoilijaa sä tunnet?Erño kirjoitti: Miehiä ovat olleet juu, mutta maskuliinisia miehiä, nöy.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
-

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mainosten uhri! Toi on suoraan jostain Pauligin mainoksestavinouma kirjoitti:Puhutaan siis huonekaluverhoilusta? Mieti nyt: sänkinen äijä kahvikupin ja vasaran kanssa sitoo antiikkisohvan joustimia naula suussaan. Vertaa joku painija? Hah.
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Eioo. Toi jamppa on mun kaveri, ja itse asiassa toinen kollega on ollut Juhlamokan mainoksessa.Jussi68 kirjoitti:Mainosten uhri! Toi on suoraan jostain Pauligin mainoksesta
-
-
-
Ei, mutta siemenen kylväminen pimp... noh SINNE, on.vinouma kirjoitti:Onko esim siementen kylväminen paskaan miehekästä?
-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja mitä yleensä tulee töiden tekemiseen ja siitä nauttimiseen niin sanoisin että jos ei tykkää töistään niin kannattaa vaihtaa. Elämä on liian lyhyt siihen että joka päivä pitää valittaa töihin menemisestä. Parasta on kun löytää sellaisen paikan itselleen, jossa työt eivät tunnu työltä. Tuo työssä oppiminen on hieno asia mutta aivan kaikkea sekään ei kata. Oma "unelma-ammattini" on erinäisistä syistä pöytälaatikossa mutta löydän silti nykyisestä hommastani paljon samankaltaisuuksia ja pystyn hyödyntämään aikaisemmin saamaani suunnittelukoulutusta myös tässä hommassa.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mahdoton selkä ja vatsakipu. Byäähh... Koskee...

e: Ananas auttanee.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ananas auttaa, lopullisesti pääset vatsakivuista yms. raskausvaivoista pyöräytettyäsi taas uudenhatey kirjoitti:Merdé!!
Mahdoton selkä ja vatsakipu. Byäähh... Koskee...
e: Ananas auttanee.
kiukuttelijan maailmaan
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
" – Laitteemme tavoite ei ole lisätä työntekijöiden tuottavuutta, Alexandros Vardakostas, yksi yhtiön perustajista, sanoo.arttula kirjoitti:Niin, ja ydinreaktoreitakin oppii tekemällä? Suunnitella ei tarvitse, kunhan tekee. Kuvaamasi "aletaan vaan tekemään, ja opitaan siinä sivussa" sopii yksinkertaisiin, konemaisiin hommiin - jotka kone hoitaisi itse asiassa nopeammin ja tehokkaammin. Ai, kas! Niinhän onkin tapahtunut monen työpaikan kohdalla.M.P.T kirjoitti:Totta, mutta tuon voi oppia työpaikalla. Minä opin rypyttämään karjalanpiirakoitakin kun mestari neuvoi. Ompelukone ja saumurikin tuli tutuksi kun nuorekas nainen rinnat niskassa opetti. Mies ompelukoneen takana ei ole miehekästä,mutta asialle ei voi mitään. Ponsse taas on miehekkäämpi, mutta niitäkään hommia ei aina ole. Sitäkään ei niin vain tehdä. Jopa näiden teko norsunkärsät joita myydään aikuisten kaupassa vaatii käsityötä. Siinä pitää olla itsetunto kohdillaan kuin omaa kärsää pidempiä valmistaa.vinouma kirjoitti:^ No käsityöläisen hommiin on hyvä saada pohja ihan opettajilta. Itse praktiikka tulee sitten vuosien saatossa, kun vaan tekee.
– Sen tarkoitus on tehdä heidät tarpeettomiksi, hän jatkaa."
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koul ... 156203/139
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka