Anniel kirjoitti:Päivän urheilusuorituksena eteisen siivous ja uusi lipasto paikoilleen. Suosikkivalaisinkin pääsi omalle paikalleen
Hieno lipasto, mutta postin määrä ihmetyttää. Eikö sitä tule enempää? Valaisin on aika erikoinen, mutta valaiseeko se tarpeeksi?
vinouma kirjoitti:Mulla nousi viime kesänä pahimmillaan asunnon lämpötila reippaasti yli 30 asteeseen. Nyt lähentelee vasta kahtaviittä ja oon aivan tuskastunut. Vihaan kesää!
Tule meille (mun nyk työ) töihin niin pääset nauttimaan kovemmista lämmöistä. Olen usein urani aikana miettinyt, että voiko kuumempaa työpistettä löytyä. Nykyinen on kuin pätsi. Vaikka ulkona +10°C niin työpäivän jälkeen autossa ilmastointi huutaa täysillä, että keho viilenee ennen suihkua. Tuo +25°C on normi sisälle. Ole alasti kotonasi niin kestää paremmin.
Viimeksi muokannut M.P.T, 1.6.2015 klo 1.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Ah, eipä meillä tarvi paljoa helteillä "kärsiä" sisätiloissa. Noin +10 jatkuvasti.
Tuntuu mukavalta päästä shortseilla pihalle ja nauttia sen jälkeen virkistävää etelän henkäystä. Toki, valitettavasti sääennustukset eivät taaskaan pitäneet yhtään paikkaansa. Helteet peruttiin, mutta onneksi kesälomalla tänä vuonna heinäkuussa, että josko niitä +24°C saataisiin silloin.
Viimeksi muokannut jakovski, 1.6.2015 klo 5.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
Olin joskus leipomossa töissä. Uuni huusi koko ajan. Jaksoin kuukauden, kun oli niin kuuma, että luulin että kuolen. Vanhassa asunnossa oli talvella keittiössä välillä +13 astetta, parhaimmillaan +10. Kylmää pääsee pakoon, laittaa vaatetta. Kuumaa ei pääse pakoon. Intiassa kuollut yli 2000 ihmistä kuumaan, asvaltitkin jo sulaa. Järjettömyytttä. Jos ihminen pitäisi oikeasti kuumasta, olisi juuremme varmasti Afrikassa, eikä pohjoisnavalla.
Se on jännää miten vähän saa aikaiseksi, kun vain lakkaa yrittämästä.
Kröhöm, eikös ihminen ole lähtöisin juuri sieltä Afrikan suunnalta ja sieltä sitten levinnyt ympäri maailmaa. Ensin jalkaisin, kun mantereet olivat vielä yhdessä ja sitten vasta myöhemmin meri teitse.
Ihan kohta pääsee taas köykämiinipötkylän kyytiin. Helsingistä Ouluun lentäen ja autolla Ylitorniolle. Torstaina lähdetään alkuillasta ajamaan takaisin etelään. Relax!
MBP 14" | Studio Display 5K | iMac 24" | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Anghorn kirjoitti:Ihan kohta pääsee taas köykämiinipötkylän kyytiin. Helsingistä Ouluun lentäen ja autolla Ylitorniolle. Torstaina lähdetään alkuillasta ajamaan takaisin etelään. Relax!
Jahas, anoppilaan ja samalla muutama torni mujua
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
Kesäaikataulut bussissa. Omaa vakiolinjaa menee niin harvoin, että hyppäsin ekaan bussiin, jossa luki Mylly/Länsi-Nummi. Rupesin vähän ihmetteleen reittiä kun oltiin jo melkein Naantalissa. No ei siinä kestäny sitten loppujen lopuksi kö 50 minuuttia (normaalisti käyttämäni bussi kulkee päättärille noin 13 minuutissa). Siinä ajassa olisin päässy jo melkein Tampereelle puolimatkaan. Rupes vaan jossain Raision pikkuteillä oleen niin kauhee kusihätä, että ajattelin laskea housuihini. Olis kyllä kuski voinut sanoo matka-ajasta kun pikaseen kysäsin että mihin päin Länsi-Nummea menet ja että en ole ennen sillä linjalla kulkenut. No, tulipa maakuntamatkailua.
Viimeksi muokannut vinouma, 1.6.2015 klo 16.43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Se on jännää miten vähän saa aikaiseksi, kun vain lakkaa yrittämästä.
vinouma kirjoitti:En vain jaksanut seistä puolta tuntia kaatosateessa odottamassa seuraavaa tuttua bussia.
^ Osa 646549465161949816131b sarjasta "Miksi en käytä julkisia vaan ajan omalla autolla" ...
Tällaisella haja-asutusalueella on aivan toivotonta saada mitään siirtymissuoritetta aikaiseksi järjellisessä ajassa julkisia käyttämällä - paitsi jos onnistuu saamaan taksin nopeasti!
Oletko ohi ajamassa? Voin heittää hyviä tarjouksia matkan varrelta, jos ajelet.
Erño kirjoitti:Julkiset on saakutti. Ne pitäisi kieltää lailla. Julkiseen liikenteeseen hassattu raha pitäisi käyttää vaikka levitaatiopyörien kehittämiseen.
Todellakin asia on näin. Julkiset on sieltä minne aurinko ei paista.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
iPadi kirjoitti:Tuomaril tuli hakemaan Jyväskylästä (kuva liittyy!).
Olisitte ilmoitelleet niin olisi hehkutuksen aihetta tänäänkin.