![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Hene1 »
Viesti Kirjoittaja funfunk »
No kuis tuo nyt sit ottais, itselläni kokemusta:AppleFarmer kirjoitti:Olen muuten huomannut, että nämä Switcherit ovat yleensä enemmän Anti-Windows henkisiä, kuin "me" vanhat Mac-jermut.
Viesti Kirjoittaja The evil weasel »
Johtuu siitä että tällä hetkellä mini on ollut 8 päivää päällä putkeen, eikä se ole kaatunut kertaakaan. Lisäksi tämä ohjelmien poiston hitaus ja rekisterin korruptoituminen on historiaa. Huzaa!AppleFarmer kirjoitti:Olen muuten huomannut, että nämä Switcherit ovat yleensä enemmän Anti-Windows henkisiä, kuin "me" vanhat Mac-jermut.
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Muissakin uskonnoissa tulokkaat ja käännynnäiset ovat usein puhdasoppisimpia ja fanaattisimpia.AppleFarmer kirjoitti:Olen muuten huomannut, että nämä Switcherit ovat yleensä enemmän Anti-Windows henkisiä, kuin "me" vanhat Mac-jermut.
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
Voi johtua siitä, että sitä on itselleen vihainen kun ei ole aiemmin tajunnut siirtyä Macciin ja kun johonkin se viha on purettava niin tässä tilanteessa se Windows on se paras vaihtoehto.AppleFarmer kirjoitti:Olen muuten huomannut, että nämä Switcherit ovat yleensä enemmän Anti-Windows henkisiä, kuin "me" vanhat Mac-jermut.
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”