jakovski kirjoitti:Kyllä kuule m****mat ihmiset löytyy +50 kategoriasta.
Te vanhemmat ihmiset olette tämän maailman syöpä.
Minä jotenkin tulen maallakin toimeen paremmin näiden vanhempien ihmisten kanssa. Kaikkein huonoiten tulee toimeen näiden 90-luvulla syntyneiden kanssa. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta prosenttien mukaan aika vähän.
Pippin kirjoitti:Minusta 1975 on kuitenkin jonkinlainen hyvinvointikakaran raja. Kuvitellaan jotenkin, että yhteiskunnan velvollisuus on järjestää heille esimerkiksi kansalaispalkkaa ja samaan aikaan epäonnistutaan pahasti riisin keittämisessä.
Tiedän kyllä 50-luvulla syntyneitäkin ketkä eivät osaa keittää edes perunoita. Kansalaispalkka voisi toimia, jos se olisi vastiikkellista. Eli työtä tehtäisiin sen eteen. Vaikka vanhusten ulkoilutusta tai lehtien/roskien haravointia puistosta. Minullakin olisi noille töitä.
Mietin vain, että kuinka järkkyä katsottavaa nuo 2050-luvun nuoret on. Nuoria on aina parjattu kyllä vuosisatojen aikana, mutta nykyään nuo on todella törkeitä. Ei ennen edes sotkettu näin pahasti. Kyllähän sitä tehtiin kolttosia ennenkin, mutta mitään ei rikottu.
vinouma kirjoitti:nurmikkoa leikkaavia paidattomia karvaisia ihmisiä.
Minulla oli tänään paita päällä kun ajelin nurmikkoa. Housutkin oli jalassa, mutta seuraavalla kerralla voi olla toisin. Alastomuus on kaunista ja rehellistä. Vain huijarit pukeutuu ja piilottaa kroppansa. Eikös oikea soturi ole ilman paitaa? Conan toimii esimerkkinä.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.