hatey kirjoitti:Seksin edelle ajanvietteenä menee mikä tahansa, vaikka tikkujen työntäminen kynsien alle.
Minulle työ on ajanvietteenä sellainen, että työntäisin vaikka tikkuja kynsien alle ennemmin. Mikään ei ole mukavempaa kuin metsä, treeni, gainomax, seksi ja maaseutu.
Erño kirjoitti:Kunnon sparri voittaa seksin.
Ja satun myös vihaamaan lapsia ja kaikkea niihin liittyvää.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sparri ei ollut listallani. Siinä oli Suklaa, nukkuminen ja työ. Sparraus on paljon mukavampaa kuin työ tai suklaa, mutta.... Ei se voita tätä erästä asiaa. Tiedän, että kunnon treenin jälkeen sauna ja gainomax on loistava kokemus.
arisel kirjoitti:Parisuhteen perusta on kunnon seksi, ilman sitä ei edes ole parisuhdetta.
Niin ja niin mukavaa työtä ei ole, että se voittaisi edes sitä ensimmäisen kerran kokemusta.
hatey kirjoitti:^ Eikäs ole. Käyn kolme- neljä kertaa suihkussa joka päivä.
Minulla ei kestäisi rahapussi tuollaista viihdykettä. Iho alkaisi kuivamaan ja tummeliakin menisi liikaa. Vettä pitää säästää. Olisihan se tietenkin mukavaa, jos joku neitonen pesisi mut ämpärin ja pesuvehkeiden avulla. Peseytyminen olisi halpaa kun selviäisi yhdellä ämpärillä.
Naiset muutenkin tuhlaa vettä suihkussa, saunassa ja missä tahansa. Nyt pitää säästää. Suihkussa ollaan max 2min.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.