Ei tarvitse olla tiliä Nordeassa, tuon äppin asennus ja käynnistysyritys, jos ei tule heti valitusta Jailbreakkauksesta, niin sitten se toimii.[/quote]
En saanu toimimaan kummallakaan. Op mobiili varoittaa myös jailbreikistä mutta toimii.
Makinentero kirjoitti:En saanu toimimaan kummallakaan. Op mobiili varoittaa myös jailbreikistä mutta toimii.
Hittolainen, reissussa enkä pääse testailemaan jbtä mut tuli ylläolevast mielee et onko löytyny jb-twiikkii joka piilottais jbn olemassaolon appseilta... Pitääpi tutkia
IIIMacci kirjoitti:Hittolainen, reissussa enkä pääse testailemaan jbtä mut tuli ylläolevast mielee et onko löytyny jb-twiikkii joka piilottais jbn olemassaolon appseilta... Pitääpi tutkia
xCon sekä tsProtector8, joissain appseissa toimivat ja toisissa ei sitten mitään vaikutusta.
Ei tarvitse olla tiliä Nordeassa, tuon äppin asennus ja käynnistysyritys, jos ei tule heti valitusta Jailbreakkauksesta, niin sitten se toimii.
Makinentero kirjoitti:En saanu toimimaan kummallakaan. Op mobiili varoittaa myös jailbreikistä mutta toimii.
Kiitti ja hittolainen. Nyt on taas valintojen maailma, jätänkö JB:n toistaiseksi syrjään Nordean takia...
Norden nettipankki appi toimii normaalisti JB:llä (ainakin vielä) tuo Tunnusluvut pääsi vain yllättämään, myös olemassa olollaan.
Viimeksi muokannut juhaa, 30.6.2015 klo 20.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IIIMacci kirjoitti:Hittolainen, reissussa enkä pääse testailemaan jbtä mut tuli ylläolevast mielee et onko löytyny jb-twiikkii joka piilottais jbn olemassaolon appseilta... Pitääpi tutkia
xCon sekä tsProtector8, joissain appseissa toimivat ja toisissa ei sitten mitään vaikutusta.
Toimiiko Ruudun kanssa entäs tuon Nordean appsin? Missään muussa ei moista ole kaivannut kuin Ruudun kanssa...
Taigin JB julkastu nyt myös! Onko testaajia jo? Rupes lomailusta huolimatta kiinnostaa kun ei halua ett missaa tän Applen paikkauspäivityksen takia... Eli mitä neuvoja annatte että sais vehkeet mahd samaan kuntoon JBn jälkeen... Nettiyhteydet on tääl niin huonot niin ei viittis normi uudelleen latausksia yms. rumbaa käydä läpi.... Mites Cydian twiikit toimiiks kaikki mitkä 8.1.2sen kanssa? Riittääkö et ottaa windowssilla vaan fullbackupin appseineen Itunessissa?
Itse otan aina kuvat erikseen talteen, ja lisäksi normaali backup. Joudut lataamaan ainakin iOS 8.4:n levykuvan sekä uusimman version TaiG-jailbreakista. Lisäksi jos sinulla on useampia eri laitteita niin jokainen laite tarvitsee oman levykuvansa jotka joudut lataamaan iTunesin palautuksen yhteydessä tai sitten manuaalisesti esim. täältä.
Itse jailbreakkisin oma laitteeni iOS 8.3:n ja toimi ok, 8.4:ssä ei kai pitäisi olla mitään ihmeellisyyksiä. Joudut tosiaan kyllä lataamaan toista gigatavua tavaraa pelkästään kahden eri laitteen jailbreakkaamiseen, toivottavasti kaista kuitenkin riittää..
Itsenäni mietityttää, että onkohan tuossa iOS 8.4:ssä itsessään bugeja tms, koska kuitenkin kyseessä isompi päivitys uusilla ominaisuuksilla.. Itse ajattelin toistaiseksi pysyä tuossa 8.3:ssa ja odotella jotain käyttökokemuksia 8.4:stä, ja ehkä päivittää siihen ennen kuin Apple julkaisee paikkauspäivityksen.
Päivitin itse 8.4:n heti kun Taig julkaisi oman jb:n eilen illalla PP:n jälkeen. 6+ toimii erinomaisesti, ei ole kaatunut kertaakaan (tosin aamun tässä vasta räplännyt tuota). Melkein kaikki tweakit jotka toimivat 8.3:ssa toimivat myös tässä uudemmassa. Winterboardia väittävät että toimisi mutta itselläni ei mikään ohjelma auennut kun sen asensin, harmin paikka sillä normaali iOS on sysiruma.
samantan kirjoitti:Itse otan aina kuvat erikseen talteen, ja lisäksi normaali backup. Joudut lataamaan ainakin iOS 8.4:n levykuvan sekä uusimman version TaiG-jailbreakista. Lisäksi jos sinulla on useampia eri laitteita niin jokainen laite tarvitsee oman levykuvansa jotka joudut lataamaan iTunesin palautuksen yhteydessä tai sitten manuaalisesti esim. täältä.
Itse jailbreakkisin oma laitteeni iOS 8.3:n ja toimi ok, 8.4:ssä ei kai pitäisi olla mitään ihmeellisyyksiä. Joudut tosiaan kyllä lataamaan toista gigatavua tavaraa pelkästään kahden eri laitteen jailbreakkaamiseen, toivottavasti kaista kuitenkin riittää..
Joo kiitos, kuvia en koskaa ottanu eriksee taltee ku normi backup ottaa ne. kaiken muukin ns user sälän. Himas en oo pitkää aikaa ottanu Bakcuppeihin appseja (vie ajan mittaa turhan paljon levytilaa säilöä vanhoja appseja) niin se vaan mietityttää että meneekö ku leffoissa jos ottaa appsit bakupin mukana koneelle...
Mä oon kuitenkin tekemäs win10 tech previkalla vmwarella niin eipä toi olis ku väliaikasta et ottaa Windowssin Itunessilla täydet backupit jokaisesta laitteesta... Toi noiden päivityksien koko tosin on haasteellinen kun 4x iOS-laitetta pitäis päivittää niin ei ehkä yä mopoyhteydellä.. Joutuu odottaa et pääsee frendille parempien yhteyksien ääreen. toivotaan nyt et Apple ei paikkaa tätä ihaa heti... Seuraava JB on varmaan vast iOS 9lle...
Tuolta latasin tuon uusimman windows V2.2.0 version ja kun se on ladannut ja sen avaa, niin vaati ensin koodia tai maksua ja kun sitten latasin uudestaan, niin ilmoitti, ettei löydä apple driveria. Eikö näiden pitäisi jo toimia uusimmalla itunesilla?
Ei välttämättä toimi uusimmalla iTunesilla, mikä julkaistiin tällä viikolla. Itse käytin iTunesin versiota 12.0.1.26 kun jailbreaikkasin, varmuuden vuoksi. Onneksi koneessa ei ollut iTunesia entuudestaan, niin säästyin downgrade-vaivalta.
Mrcoke kirjoitti:Tuolta latasin tuon uusimman windows V2.2.0 version ja kun se on ladannut ja sen avaa, niin vaati ensin koodia tai maksua ja kun sitten latasin uudestaan, niin ilmoitti, ettei löydä apple driveria. Eikö näiden pitäisi jo toimia uusimmalla itunesilla?
Näillä ohjeilla sain itse ohitettua tuon ajuri errorin:
jailbreikkasin oman iPhone 5s:n tuolla PP Jailbreak Mac versiolla. Mikähän tuossa voi olla kun Cydian repot ei toimi ollenkaan/ repoista ei löydy mitään niiden takaa. Olen tänään jo kahdesti tuon jb:n tehnyt ja kummallakin kerralla samaa ongelmaa. Onko muilla ollut samaa ja löytyykö mitään ehdotuksia kuinka ratkaista ?
Osaisko joku neuvoa kun 8.4 asennettu softa updatella ja nyt itunes ilmoittaa ettei laiteohjelmistotiedosto ole yhteensopiva. Tämä error tulee siis kun yritän itunesin kautta palauttaa ladattua pakettia.