Auttakaas vähäsen... Muokkasin sitä Plista(?) filee textieditorilla, lisäämällä sen N90 koodit ja vaihtamalla N90 tilalle N70, niin kuin olin apple supportista lueskellut.
Mutta lisäämällä uutta laitetta bluetoothin kautta, ei anna ollenkaan mahdollisuutta isync toimintaan. Kertokaas mulle et miten se nyt sit onnistuu...
Mene ykkösivun loppuun, jossa on nuo ohjeet. Teitkö tarkalleen noin? Jos siellä on plistissä koodin pätkä pikkasen pielessä, ei homma toimi. Kokeile noilla ja vaihda 9300:sen tilalle N70.
"You never get a second chance to make a first impression"
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
Latasin romankellerin sivuilta tiedostot, mutta en tiedä mihin ne pitää tallentaa tai mitä muita toimenpiteitä ne vaativat. Voisiko joku viisaampi vääntää rautalangasta.
razor kirjoitti:No nyt tiedostot ovat oikeassa paikassa, mutta iSync ei löydä Nokia N70:tä, vaikka bluetooth asetuksissa on iSync valittuna, mikä mättää?
Juu, täällä on sama Nokian N70:n, enkä mäkään saanut sitä yhteistyöhön iSyncin kanssa. Tein tismalleen kuin ohjeissa on neuvottu ja sen tiedostonkin kävin hakemassa, mistä löytyy koodinpätkä Nokian N70:lle. Mutta iSync ei vaan löydä laitteita.
No, täytyy odotella Applelta uutta iSynciä kun mä pärjään vielä hienosti ilmankin tuota synkkausta (valtaosa yhteystiedoista on työpaikan exchange palvelimella .
Lähetä meili mulle, niin lähetän nuo tarvittavat tiedostot. Saatiin razorin N70 synkkaamaan viikonloppuna.
Kiitoksia postista ja oikeasta tiedostosta, mutta nyt mulla tosiaan on se ongelma, että paritusvaiheessa ei ole valintana iSynciä. Se jostain syystä sieltä hävisi. Uudelleenkäynnistin PB:n ja puhelimen, mutta kelpuuttaa puhelimeni vain modeemiksi?
Mutta kuten postissa kerroin, niin tästä otetaan vielä työvoitto! Jatkan iSync-projektia kun pääsen kotiin. Voi tosin olla, että mulle pitää rautalangasta vääntää ohjeet - muuten ei välttämättä onnistu..
No niin, nyt täälläkin toimii iSync ja N70! Meinasi jo tulla pahasti seinä vastaan, kun ei millään meinannut iSync ja N70 tulla keskenään toimeen, mutta sitten lopulta onnistui.
AppleFarmerin mahtavalla avustuksella (lähetti ohjeita ja valvoi öitänsä) sain tiedostot oikeille paikoilleen. Tuolla se ei vielä automaattisesti lähtenyt toimimaan, mutta kun palautin puhelimen asetukset tehdasasetuksiin niin alkoi toimimaan.
Suuret kiitokset vielä kerran AppleFarmer! Hänen kaltaisiaan "ventovieraiden" auttajia on valitettavan harvassa.
kävin hakemassa Applefarmerin vinkkaamaan pluginin (sen ilmasen) ja kaikki asentui heti kertalaakilla. n70 ja powerbook synkkaa hienosti ja nopeasti tiedot. mahtavaa!
En saa valittua isynccia parinmuodostamisessa vaan tarjoaa puhelinta (n70) ainoastaan modeemiksi. Isync löytää puhelimen synkronoinnin jälkeen mutta ei rupea yhteistyöhön sen kanssa.
Sain isyncin pelittämään ja powerbookki latasi puhelimeen isyn agentin mutta yhteys ei kuitenkaan onnistu. Yhdistäminen tökkää seuraavanlaiseen ilmoitukseen:
" Laitteeseen ei voida muodostaa yhteyttä. Laitteessa ei ole agenttia
Laitteen ”Nokia N70” synkronointi epäonnistui"
Joo, noin mä tein ja kaikki alko toimimaan laakista. Ei tää N70 ihan vakaimpia puhelimia oo. Mulla kaatuu aina välillä ja jotkut softat jumittaa. Navicorekkin toimii ihan arpomalla. Ei oo vika gps palikassa. Löytää ihan satunnaisesti paikan missä ollaan meneillään.
10.4.6 päivityksessä Nokia 9300i lopetti toimintansa iSyncin kanssa, mutta tämä oli odotettavissa. Herjaa, että tämä puhelinmallin plugin puuttuu. Tästä oli Read Me:ssa huomautus. N70:n kanssa on oletettavasti sama homma.
Eli tämä dokumentti kannattaa lukea, ennen päivitystä!
...If you have modified iSync or installed third-party software to support your specific model of phone, or if if iSync 2.2 specifically adds support for your specific model of phone, you should consider removing your phone from iSync, undoing these changes and uninstalling that software before upgrading. Your phone will not work with iSync after applying the Mac OS X 10.4.6 Software Update and your third party software will need to be updated.
Ja nyt kun saatiin tuki S40-puhelimille ja S60 2.8-laitteille, niin voidaankin jäädä taas odottelemaan milloin saadaan tuki S60 3.0-tuotteille. Harmi kun iSync on aina askeleen jäljessä.
Idioottiohjeet tarpeen.
Mac = iMac OSX 10.3.9. ja iSyncin versio 1.5, jok aei ainakaan Applen listojen mukaan tue N70:ää.
Järjestelmän kuvaus löytää USB-listasta Nokia N70:n mutta iSync ei laitetta lisää kun ei sitä löydä.
Mitään monimutkaista en haluaisi tehdä. Vain siirtää kuvia N70:stä Maciin.
Mikä neuvoksi mummolle?
Jotta iSyncin saa pelittämään N70:n kanssa, niin koneessa pitää olla 10.4.x Tiikeri ja Bluetooth.
Kuvien siirron pitäisi kuitenkin toimia myös Pantterissa. Onko koneessasi Bluetooth?
Jos on, niin sitten voidaan katsoa tuota kuvien lähettämistä. Jos ei, niin sitten sinun täytyy hankkia esim. USB-porttiin asennettava Bluetooth-sovitin, esim. D-Link DBT-120.