Hinta: 350 e
Speksit:
prosessori: 2,3 GHz kaksiytiminen Intel Core i5
muisti: alkuperäinen 2 Gt, nyt 8 Gt
kovalevy: 500 Gt 5400 kier./min
näytönohjain: Intel HD Graphics 3000 (jossa 288 Mt keskusmuistin kanssa jaettua DDR3 SDRAM -muistia)
käyttöjärjestelmä: OS X Lion
Myyn uudemman tieltä pois vanhan 2011 Mac minin. Alkuperäiset 1 Gt x 2 muistit vaihdettu Kingstonin 4 Gt x 2 ja hyvin pelittää. Tästä parempi minin tuntija saanee muutettua vaikka mitä. Mukaan saa myös alkuperäiset Applen 1 Gt muistipalikat. Itse tuskin teen niillä mitään.
Kauppaan kuuluu tietysti itse kone ja virtajohto alkuperäisessä kotelossa ja mitä ohjekirjaa ja lappusta on tullutkin. HUOM!!! DVI - HDMI -sovitin ei tule mukana, koska tarvitsen sitä itse.
Täysin toimiva kone, ollut aikas peruskäytössä. Ei ole turhia liikuteltu, eikä kolhittu, tiputeltu tms. tietenkään! Mitä nyt on vähän joskus pölyjä tarvinnut pyyhkiä

Laite ostettu Pirkkalan verkkokauppa.comista. Takuu ei ole voimassa, enkä kuittiakaan enää löydä.
Maksutapa: Käteinen tai ennakkoon tilille (nordea)
Toimitustapa: Voin toimittaa ilmaiseksi Pirkkalaan ja lähimaastoon Tampereelle, Nokialle, Lempäälään (ideapark). Ostaja voi myös noutaa Pirkkalasta. Toimitus onnistuu myös Postin välityksellä (ostaja maksaa postimaksut ja tällöin maksu etukäteen postimaksujen kanssa tilille).
Sijainti: Tuote sijaitsee Pirkkalassa Kyöstin alueella n. kilometrin päässä kuntakeskuksesta (Suuppa).