Mä olin kanssa tuona päivänä ko. ravintolassa. Huutaja taisin olla minä, että ikähaarukkasi meni n. 34vuodella pieleen.Tauvo kirjoitti:Kävin eilen lounaalla Turussa Sloppy Joe's ravintolassa. Naapuripöydässä oli kolmella lapsella varusteltu perhe. Pienin niistä . n. 11,07-12,03 kk huusi/kiljui/rääkyi niin pistävästi ylä C:stä kokoajan, että minun oli pakko laittaa korvatulpat, tämä siksi, koska tärykalvovaurioni särähteli ilkeästi.
Vuodatustopic 3
-
Re: Vuodatustopic 3
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
Viesti Kirjoittaja hesebe »
http://www.sloppyjoes.com
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Saattaapi tuo olla, mutta kovin voimakas aistiharha se oli ainakin, sillä aivan varmasti jossain olin lounaalla. Uskoisin vielä ruokailunkin tapahtuneen kotikaupungissani.hesebe kirjoitti:Eikö oikea Sloppy Joe's ole Key West:ssä?
Tiedä sitten, jos ketjuuntuvat tännekin. Kovin oli amerikanmeininkiä limonadeista ja oluista alkaen, eli ainakin hyvä kopio lienee kyseessä...
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Anghorn kirjoitti:Ei tartte pakata, mä voin hakea.
Kuuleppas, ala änge haaskalle nyt ihan vielä

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mihinkä se arttula nyt oikein muuttikaan...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Noh... Omenoita tulee enemmän kuin viime vuonna. Oikea ennätysten sato näyttäisi olevan tulossa. Mustikat eivät ole vielä kypsiä kun kävin metsässä maistelemassa. Metsämansikoita löytyy yllättävän hyvin.
Jälleen päivä milloin pitää kaivaa villasukat esiin ja takkipäällä saa värjötellä. Ärsyttää tuo pukeutuminen. Ulkona on kova homma olla alasti.
Se on erikoista, että muuttaessa tavaraa lentää roskiin. Sama pätee kaupassa käymiseen. Yksi kassi tulee sisälle ja kaksi päätyy pihalle. Silti tavaran määrä kasvaa vaikka sitä nakkaa roskiin/kierrättää. Sitä kertyy nurkkiin vaikka mitä tekee. Rikkaruoho lisääntyy ja siitä pääsee hetkeksi eroon.arttula kirjoitti:Ja olen pohjimmiltani jonkinlainen hamsteriEn vaan osaa heittää käyttökelpoista ja toimivaa roskiin. Pakotettuna sain kasaan 6 isoa jätesäkillistä roskalaatikkoon.
Tottahan se on. Allekirjoitan väitteesi =) Vaikka seppö Räty saattaa olla asiasta erimieltä.hatey kirjoitti:Täytyy aina muistaa, että sivistys loppuu Alppeihin.
Laihduta tai lopeta kuvitteleminen. Kenties painisalin ilmastointi on unohtunut talviasentoon.Erño kirjoitti:Hyi kammo! Onko etelässä oikeasti noin tappokelit?
Kyllähän tuolla ulkona näkee T-paita päällä olevia ihmisiä, mutta minulla on sama takki kuin syksyllä. Paleltaa. Lyhyet kalsarit tulevat olemaan katoavaa luonnonvaraa vaatekaapissani. Sähkönkulutus on myös sama nyt kuin huhti, touko ja kesäkuussa. Helteet laskee kulutusta reippaasti kertoo minun päiväkirjani. Lukemat otetaan ylös jokainen päivä. Kun vertaa -20°C pakkasta ja +30°C hellettä niin sähkön kulutus on 1/6 osa helteellä verrattuna pakkaseen. Vaikka lämmittää puilla. Pimeydellä ja jumalattomilla valotehoilla ei ole merkitystä vaikka talvella onkin pimeää.
-
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Tää oli hyvä! Paljonkohan Erñon rasvaprosentti on? 6%?M.P.T kirjoitti:Laihduta tai lopeta kuvitteleminen. Kenties painisalin ilmastointi on unohtunut talviasentoon.Erño kirjoitti:Hyi kammo! Onko etelässä oikeasti noin tappokelit?
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
Mä psyykkaan häntä. Arnoldi kateelliseksi. Nostetaan painisalin lämpöä lisää niin tulee tuloksia. 3% se pitää saada. Jatkuva kisakunto. Erno kiittää minua vielä kun psyykkasin.K_Kolja kirjoitti:Tää oli hyvä! Paljonkohan Erñon rasvaprosentti on? 6%?
-
-
Viesti Kirjoittaja peku »
Mikä maali vaatii tuollaiset olosuhteet? Itse maalasin öljymaalilla toukokuussa, käyttöohjeen mukaan lämpötila pitää olla > +5°C ja ilmankosteus < 80%.M.P.T kirjoitti:Olisi nyt edes viikon tuota yli +20°C ja poutaa. Minä en tartu maalisutiin kun käyttöohjeessa nuo mainittiin.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Voi olla kesätyöntekijänkin moka. Printattu liuska näin sanoi, mutta sitä totellaan kunnes uusi saadaan. Kylmä tuolla kuitenkin on ja ei viitsisi takkia tai haalareita sotkea maaliin. T-paidan voi aina uhrata. Mie käytä kuin terassiin ja portaisiin Woodexin puuöljyä. Muuten Tikkurilan perusmaalia. ikkunanpielet pitäisi maalata, kuten roskakatos uudelle pinnalle.peku kirjoitti:Mikä maali vaatii tuollaiset olosuhteet? Itse maalasin öljymaalilla toukokuussa, käyttöohjeen mukaan lämpötila pitää olla > +5°C ja ilmankosteus < 80%.
Terassin ja portaat olen muistaakseni käsitellyt 3krt... Puuliiterin ulkopinta on käsitelty taas toisella puuöljyllä 4krt. Muutenkin kaikki askareet on mukavempia tehdä kun tarkenee. Olisi kiva taas kuulla taksikuskien sanovan minua hulluksi kun kävelen sen kymmenen kilometriäkin jalan. Espanja, Turkki ja Kreeta on paikat missä tuo on kuultu. Minuun helle tuo energiaa ja väsymys katoaa. Saunassa viihdyn mielellään =P
Jopa nuo pienet valuhommat käy mukavemmin kun on ollut kuuma päivä. Työ kuin työ niin +36°C ei ole liikaa. Vaikka olisi pellettisäkkien kantamista käsin. Kokemusta tuostakin.
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Tänne mun kartanon länsisiipeen.jakovski kirjoitti:Mihinkä se arttula nyt oikein muuttikaan...
-
Viesti Kirjoittaja thoug »

Nikon D500, Nikkoreita +
-
Onko Kakolassa karuselli?thoug kirjoitti:Kakolastako puhe?
Vinoumalla on kompanssi pielessä. Muutin eteläsiipeen, en länsisiipeen
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Oli ne pari vuotta sitten aika karuja vielä. Ainakin se, jossa vietin tuntikausia kahleissathoug kirjoitti:Ei ne kovin karuja varmaan enää, eikös siellä ole muuta toimintaa nyt?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Vähän kun joku maistaa johtoa, niin heti se on rikki.

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tiedättekö sen hyvin pienen, rotan kokoisen, paljon suulle pussaillun, ja kaikin mahdollisin tavoin hemmotellun, pinkkiin koira-asuun puetun, valkopörröisen piskin tuottaman haukkumaäänen, kun se jätetään yksin kotiin, ja muu perhe ryyppää muualla lähiössä: KIÄF, KJÄF, KIÄF... KIÄF, KIÄF, KJÄF.
Ei pysty kauneusunille, ei.
No, Joku™ on nyt kai lopulta saattanut hiljaiseksi tuon naapuruston pikku koirulin. En tiedä miten. Hanhenmaksalla, maksamakkaralla vaiko jollakin modernimmalla ja aavistuksen pysyvämmällä tavalla - pienillä porkkanoilla. Maksaisinko palkkion, jos sitä älyttäisiin pyytää? En tietenkään maksaisi. Ei eläimiä saa tappaa jos niitä ei syö, tai jos kyseessä ei ole joku muu pätevä syy, kuten säällisen armon osoitus, päälleajo tjms.
Mutta palkkiorahat ovat kuitenkin aina varattuna.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Omistajaneitopari sai ukaasin joko hiljentää koirat tai muuttaa pois. Pariskunta muutti pois ja rauha palasi mukavaan asuintalooni.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Mahtava heinäkuu oli ja mahtava loma. +10- +15 lämmöissä mentiin muutamaa +20 päivää lukuunottamatta. Ei se viileys niin, mutta se kun oli sadetta ja tuulista.
Totean loppuun että tämä kesä oli paskin ikinä. Jatkossa otan lomani rahana ja vapaani pekkasina.
Palkkiorahat annan myös jeesuksen ja jumalan lahtaamisesta. Eikös nämä säät ole aina korkeamman hallussa näiden uskonhörhöjen keskuudessa.
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Paras kesä ikinä, ilmojen suhteen siis.
-
Kiva sulle kun on 12kk paskaa ja kylmää, mun puolesta voisi olla edes sen 2-3kk lämmintä.
-

Helle on ihan painajaista, ei siitä tykkää kukaan. Ihmiset vain hokee helleihanuutta, koska iltiksen toimittajat sanovat sen olevan kivaa.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka