iMies kirjoitti:^ Varmaan ihan kiva – jos siis pitää ympyrän ajamisesta aidatulla alueella ja sattuu olemaan pygmi.
Pygmi-Erño suosittelee!Erño kirjoitti:Tuo bemmi on oikeen hvä peli. Suosittelen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
iMies kirjoitti:^ Varmaan ihan kiva – jos siis pitää ympyrän ajamisesta aidatulla alueella ja sattuu olemaan pygmi.
Pygmi-Erño suosittelee!Erño kirjoitti:Tuo bemmi on oikeen hvä peli. Suosittelen.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kaivon katsominen taikavarvulla kuulostaa niin 1500-luvulta tuohon verrattuna.MacFinn kirjoitti:Tässä katselen vaimolla kännyliittymää.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Se on homeessa muuten, jos ilmanvaihto ja lämmitys ei pelaa. Tietenkin vessassa tuollainen on tukalaa, jos sitä toimitusta tekee pitkään. Jos vatsa vielä sattuu kovalle niin hikihän siinä valuisi. Toisaalta nauti kun on lämmintä. Vielä ehtii laihduttamaan seuraavaa kesää varten. Jos silloin olisi lämmintä, koska tämä kesä oli kylmä. Ilman ulkomaanreissua olisi pää totaalisesti hajonnut. Ei tässä maassa ihminen voi asua.vinouma kirjoitti:Toiletissa +35 astetta. Pytyn takana patteri huutaa täysillä. Kysyin asiasta talonmieheltä. Sanoi, että kosteissa tiloissa täytyy olla lämmönlähde. Kyllä kesä on ihanaa aikaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Ei muuta kuin takaisin ulkomaille ja au revoir.M.P.T kirjoitti:Ei tässä maassa ihminen voi asua.vinouma kirjoitti:Toiletissa +35 astetta..
Ei asia onnistu niin helposti. Vaikka töitäkin siellä on tarjottu minulle. Asunto on suurin ongelma. Myy nykyinen ja osta uusi. Kaupunkiin en tahdo. Eipä helteillä juuri muita kävelijöitä näy kuin minä. Olkoot vaikka 42 niin meikä kävelee.jakovski kirjoitti:Ei muuta kuin takaisin ulkomaille ja au revoir.
Mitä pahaa tuossa on? Oikein näpsäkkä kaupunkiauto ja loistava ajaa siellä. Näkee ruuhkissa hyvin ja auton kyllä ahtaa minne vain. Jopa Neste Rallyn aikaan sellaisella pärjää Jyväskylässä. Parkkihalleihin tuollaisia ei aina viitsi viedä korkeuden takia (Se pitää tietenkin aina muistaa) Isot paketti autot on loistavia shoppailuautoja. Mitä tuumaisit, jos sinulle olisi jätetty Crafter/Sprinter? Ajattele, asian valoisia puolia. Aina ei voi ajaa Smartilla. Sellaisenhan ajaa vaikka kaupan sisälle.hatey kirjoitti:No höh.
Minulle jäi huomiseksi käyttöön pitkä Transit. Kauhea möhköauto. Kiva pyöritellä tuollaista rekkaa kaupungilla ostosreissulla
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Meidän "autotoimittaja" on taas vauhdissaM.P.T kirjoitti:Mitä pahaa tuossa on? Oikein näpsäkkä kaupunkiauto ja loistava ajaa siellä. Mitä tuumaisit, jos sinulle olisi jätetty Crafter/Sprinter? Ajattele, asian valoisia puolia. Aina ei voi ajaa Smartilla. Sellaisenhan ajaa vaikka kaupan sisälle.hatey kirjoitti:No höh.
Minulle jäi huomiseksi käyttöön pitkä Transit.
Crafterilla yms en lähtisi mielellään keskustoihin.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Olen ajanutkin Sprintteriä, mutten Crafteria. Crafter/Sprinter on huomattavasti isompi kuin pitkä Transit. Minun ajama Spritteri oli vielä kuorma-autoksi rekisteröity kappale. Mitä meinaat, että toimittaja vauhdissa? Niistäkin löytyy kyllä useampaa variaatiota. Jos kerta Sprintterillä pärjää niin tuskin se Transit tuo vaikeuksia myöskään. Pitäisi muuten tarkistaa mitat onko pienin Sprinter lyhempi kuin pitkä Transit. Ei muistaakseni ole. Muistini voi kyllä tehdä tepposet. Ainakin koulubussina ollut Transit oli pienempi kuin tuo ajamani Sprinter.Jussi68 kirjoitti:Meidän "autotoimittaja" on taas vauhdissaPitkä Transit vs. Sprinter / Crafter... oletko ikinä tutustunut ko. automalleihin, niiden korivaihtoehtoihin jne.?
Lattialle on kova oksentaa. Ellei se olisi ollut sohva niin se olisi se ainut matto koko asunnossa. Olkoot vaikka hiirimatto lattialla niin siihen tulee laatta. Kissat yleensä oksentaa joskus elämässään. Sen kanssa on vain elettävä.Erño kirjoitti:Kissa tuli pois vessasta oksentamaan mun sohvalle.
Eräissä maissa saa sakon jopa polttoaineen loppumisesta. Eli hätävilkutkaan ei pelasta.redhat kirjoitti:Hätävilkut päällä saa pysäköidä mihin vaan
Tietenkin tuollainen saattaa viedä kahden ruudun tilan. Parkkihalleihin niitä ei aina viedä ja muuta vastaavaa. Sitten kun toinen vastaava parkkeeraa molemmille puolille autoasi. Peruutappas se sieltä pois yksin. Jos kaveri on apuna niin hänet voi passittaa sinne pysäyttämään liikennettä. Siks sellainen kannattaa peruuttaa ruutuun tai tehdä se blondien parkkeeraus.hatey kirjoitti: Se oli pitkä ja se oli sininen. Se oli pidempi kuin parkkiruutu. Se teki siitä huiman epäkäytännöllisen..
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hmmm... Mielenkiintoista. Missä maissa noin tapahtuu?M.P.T kirjoitti:Eräissä maissa saa sakon jopa polttoaineen loppumisesta. Eli hätävilkutkaan ei pelasta.redhat kirjoitti:Hätävilkut päällä saa pysäköidä mihin vaan