AMA-EDIT: Viestit siirretty ihan luomuina omaksi ketjukseen "Viimeisimmät ostokset"-ketjusta.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Niin, olen aina ihmetellyt, mihin ihmeeseen tuommoisia huulirasvoja tarvitaan. Huulipuna on kaikkein kamalinta. Huulipunasorsia. Yök!amanita kirjoitti:Itte en tartte mitään erillisiä rasvoja laisinkaan, mutta noita muita tuotteita on huulissani aina.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Häzykkä on teinihatey kirjoitti:Ostin kivan näköisiä huulirasvoja, koska olivat niin hauskan värikkäitä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei vaan ihan katsellessakin tuo huulipuna on mielestäni rumaa.amanita kirjoitti:Puhut varmaankin pusujutuista, en minä siinä tilanteessa punaa käytä, käytätkö sinä?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
No nekin, mutta myös nuo maalatut huulipunasorsat. En vaan vissiin taaskaan ymmärrä...amanita kirjoitti:Töröhuuliko se ottaa päähän? Ei ihme, niin minuakin, noita silikoniankkatöröjä kun katselee, niin sääliksi käy tyttöparkoja.
Joo, periaatteessa olen samaa mieltä - mutta... ööö...vinouma kirjoitti:Artun ja painijan kanssa samaa mieltä; luonnollinen nainen on kaunein.
Eikun minen ymmärrä, mimmonen se on tommonen huulipunasorsa?arttula kirjoitti:No nekin, mutta myös nuo maalatut huulipunasorsat. En vaan vissiin taaskaan ymmärrä...amanita kirjoitti:Töröhuuliko se ottaa päähän? Ei ihme, niin minuakin, noita silikoniankkatöröjä kun katselee, niin sääliksi käy tyttöparkoja.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Nainen on kauneimmillaan alasti.Jussi68 kirjoitti:Joo, periaatteessa olen samaa mieltä - mutta... ööö...vinouma kirjoitti:Artun ja painijan kanssa samaa mieltä; luonnollinen nainen on kaunein.
http://camofacepaint.com/hatey kirjoitti: Juhlasotamaalaus on asia erikseen.
Höpö höpö! Minusta maalattu tai edes värjätty naama on lähinnä naurettavan näköinen. En yleensä tosin uskalla sitä ääneen sanoahatey kirjoitti:Meikitön luomu on parasta -hokema sopii vain vanhojen suomifilmien illuusioon.
Kas, alfaurosten oma meikkisarja. säilytetäänkö noita maastokuvioidussa meikkilaukussa ?Jussi68 kirjoitti:http://camofacepaint.com/hatey kirjoitti: Juhlasotamaalaus on asia erikseen.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä uskallan sanoa ja olen sanonut monesti. Meikitön luomu on parasta. Se on aitoa rehellisyyttä. Mitä seuraavaksi? Push Upit, Korsetti, Korkokengät ja peruukki.arttula kirjoitti:Höpö höpö! Minusta maalattu tai edes värjätty naama on lähinnä naurettavan näköinen. En yleensä tosin uskalla sitä ääneen sanoahatey kirjoitti:Meikitön luomu on parasta -hokema sopii vain vanhojen suomifilmien illuusioon.