Ostan käteisellä otsikon mukaisia laitteita. Oltava alkuperäisessä pakkauksessa, uutta vastaavia ja takuun on oltava voimassa. Ostotodistus vaaditaan.
Maksan aina vähintään 50% ostotodistuksessa näkyvästä ostohinnasta, joissakin tapauksissa jopa 60%, heti käteisellä.
Keskityn ostotapahtumiin, jotka tapahtuvat erityisesti perjantai- ja lauantai-iltaisin, sekä kuun vaihteessa pk-seudulla. Myös muut ajankohdat voivat toki tulla kyseeseen.
O: 6, 6 plus, iPad Mini 3 cellular, iPad Air2 cellular
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: 6, 6 plus, iPad Mini 3 cellular, iPad Air2 cellular
Viesti Kirjoittaja fainda »
Viimeksi muokannut fainda, 22.8.2015 klo 21.43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Niin paljon Apple-laitteita että kuvaukset ei mahdu tähän.
-
Re: 6, 6 plus, iPad Mini 3 cellular, iPad Air2 cellular
Viesti Kirjoittaja Stomppeli »
Sopiiko antaa ihan pelkkää käteistä? Haittaako jos se on saatu vaikkapa kuukauden 8. päivänä? Voin tulostaa tiliotteen tarvittaessa jolloin saat nähtäväksesi rahan alkuperän. Paitsi jos itse tulostan sen, silloinhan siinä on väärentämisen mahdollisuus. Jos käteisen antaminen ihan kasvokkain sopii heti kuun vaihteessa niin sovitaan toki tapaaminen. Otatko vastaan ilmaiseksi myös vuosimallin 2012 BMW:n ? Sellainenkin löytyy, riittää jos maksat esim. 10% käyvästä arvosta sillä en tarvitse rahaa tai autoa. Ota toki yhteyttä jos muuten voin olla avuksi.......................
"*Lisää avautuminen tähän*. Kiitos."
-
Luetun ymmärtämisessä en voi tai viitsi auttaa. Ilmoituksessa ei kuitenkaan puhuta mitään käteisestä tai vanhasta BMW:stä. Voit pitää ne puolestani itselläsi. Jos sen sijaan ostit minuutti sitten läppärin Verkkokaupasta ja ostomorkkis iski ylitsesi ja/tai muistit että tarvitse rahaa johonkin muuhun, voit lukea ilmoitukseni uudelleen ja ottaa yhteyttä. Luottamuksella.
Stomppeli kirjoitti:Sopiiko antaa ihan pelkkää käteistä? Haittaako jos se on saatu vaikkapa kuukauden 8. päivänä? Voin tulostaa tiliotteen tarvittaessa jolloin saat nähtäväksesi rahan alkuperän. Paitsi jos itse tulostan sen, silloinhan siinä on väärentämisen mahdollisuus. Jos käteisen antaminen ihan kasvokkain sopii heti kuun vaihteessa niin sovitaan toki tapaaminen. Otatko vastaan ilmaiseksi myös vuosimallin 2012 BMW:n ? Sellainenkin löytyy, riittää jos maksat esim. 10% käyvästä arvosta sillä en tarvitse rahaa tai autoa. Ota toki yhteyttä jos muuten voin olla avuksi.......................
-
Mahtavaa. Tosin:fainda kirjoitti:Luetun ymmärtämisessä en voi tai viitsi auttaa. Ilmoituksessa ei kuitenkaan puhuta mitään käteisestä tai vanhasta BMW:stä. Voit pitää ne puolestani itselläsi. Jos sen sijaan ostit minuutti sitten läppärin Verkkokaupasta ja ostomorkkis iski ylitsesi ja/tai muistit että tarvitse rahaa johonkin muuhun, voit lukea ilmoitukseni uudelleen ja ottaa yhteyttä. Luottamuksella.
]
kyllähän ilmoituksessasi puhutaan käteisestä. En ole menettänyt luottotietojani ja mielestäni kaltaisesi helpon saaliin metsästäjät pitäisi saada pois markkinoilta. Toivottavasti koet itse ylpeyttä kun "autat" näitä hahmoja jotka ovat A: taloudelisessa ahdingossa tai B: myyvät varastettua tavaraa nopean käteisen toivossa. Ainakin ilmoituksesi henkii juuri sitä kun tarjoudut maksamaan JOPA PUOLET tavaran ostohinnasta.fainda kirjoitti:Ostan käteisellä otsikon mukaisia laitteita.
Viimeksi muokannut Stomppeli, 22.8.2015 klo 20.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ehkä olet humalassa, ehkä olet vain hidas tai ehkä kuvittelet olevasi hauskempi kuin olet. Käteisestä puhutaan kyllä joo, ilmoittamalla maksutapa. Sinä sen sijaan tulit tarjoamaan käteistä ja vanhaa bemaria. Tarjoa niitä vaikka läheisellä torilla, mutta älä minulle, ok?
Minä en tiedä sinun luottotiedoista mitään eikä se minua kiinnosta missä kunnossa ne ovat. Jos voisit ystävällisesti lopettaa trollaamisen ja jättää tämän ketjun rauhaan. Ilmoitukseni ei "hengi" mitään varastettuihin laitteisiin viittaavaa. Nimenomaan varastettujen laitteiden tarjoajat on pyritty eliminoimaan ilmoittamalla, että edellytys on ostotosite. Ainoa "henki" mikä tässä nyt esiintyy on selvästikin pullon henki, joka kauttasi puhuu. Jos kesän jälkeen on jäänyt imu päälle, siihen on mahdollista saada apua. Tiedustele lähimmältä terveysasemalta.Stomppeli kirjoitti:Mahtavaa. Tosin:fainda kirjoitti:Luetun ymmärtämisessä en voi tai viitsi auttaa. Ilmoituksessa ei kuitenkaan puhuta mitään käteisestä tai vanhasta BMW:stä. Voit pitää ne puolestani itselläsi. Jos sen sijaan ostit minuutti sitten läppärin Verkkokaupasta ja ostomorkkis iski ylitsesi ja/tai muistit että tarvitse rahaa johonkin muuhun, voit lukea ilmoitukseni uudelleen ja ottaa yhteyttä. Luottamuksella.
]kyllähän ilmoituksessasi puhutaan käteisestä. En ole menettänyt luottotietojani ja mielestäni kaltaisesi helpon saaliin metsästäjät pitäisi saada pois markkinoilta. Toivottavasti koet itse ylpeyttä kun "autat" näitä hahmoja jotka ovat A: taloudelisessa ahdingossa tai B: myyvät varastettua tavaraa nopean käteisen toivossa. Ainakin ilmoituksesi henkii juuri sitä kun tarjoudut maksamaan JOPA PUOLET tavaran ostohinnasta.fainda kirjoitti:Ostan käteisellä otsikon mukaisia laitteita.
-
En ole humalassa, en hidas (paitsi tarjousten perässä) , enkä hauska. Ajattelin vain ehdottaa sen sijaan että käytät ihmisiä hyväksesi, voin antaa ihan puhdasta rahaa.fainda kirjoitti:Ehkä olet humalassa, ehkä olet vain hidas tai ehkä kuvittelet olevasi hauskempi kuin olet. Käteisestä puhutaan kyllä joo, ilmoittamalla maksutapa. Sinä sen sijaan tulit tarjoamaan käteistä ja vanhaa bemaria. Tarjoa niitä vaikka läheisellä torilla, mutta älä minulle, ok?
Stomppeli kirjoitti:Mahtavaa. Tosin:fainda kirjoitti:Luetun ymmärtämisessä en voi tai viitsi auttaa. Ilmoituksessa ei kuitenkaan puhuta mitään käteisestä tai vanhasta BMW:stä. Voit pitää ne puolestani itselläsi. Jos sen sijaan ostit minuutti sitten läppärin Verkkokaupasta ja ostomorkkis iski ylitsesi ja/tai muistit että tarvitse rahaa johonkin muuhun, voit lukea ilmoitukseni uudelleen ja ottaa yhteyttä. Luottamuksella.
]kyllähän ilmoituksessasi puhutaan käteisestä. En ole menettänyt luottotietojani ja mielestäni kaltaisesi helpon saaliin metsästäjät pitäisi saada pois markkinoilta. Toivottavasti koet itse ylpeyttä kun "autat" näitä hahmoja jotka ovat A: taloudelisessa ahdingossa tai B: myyvät varastettua tavaraa nopean käteisen toivossa. Ainakin ilmoituksesi henkii juuri sitä kun tarjoudut maksamaan JOPA PUOLET tavaran ostohinnasta.fainda kirjoitti:Ostan käteisellä otsikon mukaisia laitteita.
Minäkään en tiedä sinusta mitään, paitsi sen, että haluat rahaa. Ei siinä mitään, minäkin haluan rahaa. Mutta tapa jolla koitat sitä kerätä on vastoin kaikkia sääntöjä. Tosin tuskin kaltaisesi noudattaa sääntöjä kun sinulla niitä ei ole. Raha otetaan sieltä mistä saadaan, siinä lienee mottosi. Toivon ettei yksikään ole niin tyhmä että tekee kanssasi kauppoja, ihan vain siksi että kaltaisesi henkilöt ovat yhteiskuntamme syöpä. "Minä ensin, p**kat muista." P.S; En käytä alkoholia.fainda kirjoitti: Minä en tiedä sinun luottotiedoista mitään eikä se minua kiinnosta missä kunnossa ne ovat. Jos voisit ystävällisesti lopettaa trollaamisen ja jättää tämän ketjun rauhaan. Ilmoitukseni ei "hengi" mitään varastettuihin laitteisiin viittaavaa. Nimenomaan varastettujen laitteiden tarjoajat on pyritty eliminoimaan ilmoittamalla, että edellytys on ostotosite. Ainoa "henki" mikä tässä nyt esiintyy on selvästikin pullon henki, joka kauttasi puhuu. Jos kesän jälkeen on jäänyt imu päälle, siihen on mahdollista saada apua. Tiedustele lähimmältä terveysasemalta.
Viimeksi muokannut Stomppeli, 22.8.2015 klo 21.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ota silmä käteen ja katso kaveri. Minä en halua rahaa. Minä haluan otsikon mukaisia laitteita antamalla rahaa. Tätä kutsutaan kaupankäynniksi. Siksi ilmoitukseni on osto-palstalla. Kerron vielä kerran:
minä en halua rahaa
minä en halua rahaa
Stomppeli kirjoitti:Minäkään en tiedä sinusta mitään, paitsi sen, että haluat rahaa. Ei siinä mitään, minäkin haluan rahaa. Mutta tapa jolla koitat sitä kerätä on vastoin kaikkia sääntöjä. Tosin tuskin kaltaisesi sääntöjä joilla niitä ei ole. Raha otetaan sieltä mistä saadaan, siinä lienee mottosi. Toivon ettei yksikään ole niin tyhmä että tekee kanssasi kauppoja, ihan vain siksi että kaltaisesi henkilöt ovat yhteiskuntamme syöpä. "Minä ensin, p**kat muista." P.S; En käytä alkoholia.
-
Niin että ostelet omaan tarpeeseen kahta puhelinta ja kahta iPadia? Ei siinä mitään, jopa ehkä mahdollisesti 60% hinnalla? Eli nyt on mahdollista kaupata 1000€ läppäri 600€ hinnalla?? Wau mikä tarjous, osta minulta iPhone 6 gold. Maksoi vuosi sitten jopa 699€, joten saan heti ehkä jopa 420€ ?? Hitsi, täytyy äkkiä käydä hakemassa jostain pätkällä lisää puhelimia että saa RAHAA!!fainda kirjoitti:Ota silmä käteen ja katso kaveri. Minä en halua rahaa. Minä haluan otsikon mukaisia laitteita antamalla rahaa. Tätä kutsutaan kaupankäynniksi. Siksi ilmoitukseni on osto-palstalla. Kerron vielä kerran:
minä en halua rahaa
Stomppeli kirjoitti:Minäkään en tiedä sinusta mitään, paitsi sen, että haluat rahaa. Ei siinä mitään, minäkin haluan rahaa. Mutta tapa jolla koitat sitä kerätä on vastoin kaikkia sääntöjä. Tosin tuskin kaltaisesi sääntöjä joilla niitä ei ole. Raha otetaan sieltä mistä saadaan, siinä lienee mottosi. Toivon ettei yksikään ole niin tyhmä että tekee kanssasi kauppoja, ihan vain siksi että kaltaisesi henkilöt ovat yhteiskuntamme syöpä. "Minä ensin, p**kat muista." P.S; En käytä alkoholia.
Viimeksi muokannut Stomppeli, 22.8.2015 klo 21.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka