jakovski kirjoitti:Monet tuli myöhemmin katuneeksi sanojaan, kun löysivät itsensä maasta polvi niskassa, kun mään godda duu, wadda mään godda duu. Eli rauhoitella kuspiätä.

Eli syyllistyit rikokseen ja väkivaltaiseen tekoon. Vartija tai edes poliisi ei saa laittaa asiakasta maahan pojittelusta yms.
Olen minäkin kiertänyt maailmaa ja Suomea. Suurimmat riesat on juuri nuoret miehet. Jopa liikenteessä nuo nuoret miehet ja BMW kuskit on täysiä idiootteja. Sama jatkuu kaupankassalla, laivalla, festareilla tai vaikka metsässä. Baareissa en käy, joten sieltä ei kokemusta ole kertynyt. Harvemmin siellä kuitenkaan ajoneuvolla ajetaan.
Toisaalta voin lyödä lounaasta vetoa, että kun olen keski-ikäinen niin yksikään poke ei laita jalkaansa niskaani pojittelusta. Eivät tekisi sitä kyllä nyttenkään. Jos olet ollut vartijana tai poliisina niin tuo kertoo, ettet ole pätevä hommiin. Onko tieraivo sitten maantiellä käytössä myös? Joku ohittaa niin liikennevaloissa jalka niskaan.
Erño kirjoitti:Keski-ikäiset naiset ovat vielä miehiäkin pahempia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ajavat 90% tapauksista autoa paremmin kuin alle 30v mies. Myös suojatien kunnioittaminen ja liikennevalojen uskominen on parempaa. Käyttäytyvätkin paremmin kuin nuoret miehet.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.