salmaster kirjoitti:Mulle tuli ilmoitus puhelimen ruudulle, että uusi ios9 on ladattavissa.
Mutta kun menen asetuksiin niin sanoo, että ajantasalla.
Kysymys oli ios 8 päivityksestä josta tuli erheellisesti ilmoitus myös 9 beta käyttäjille.
Mitä horiset?
Mikä iOS 8 päivitys? 8.4.1 on tullut ajat sitten ja betaa siitä ei ole. Tuo oli luultavasti hieman aikainen ilmoitus viikolla tulevasta iOS9 "GM" päivityksestä.
Viimeksi muokannut egoste, 7.9.2015 klo 14.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eilen illalla oma iphone kanssa ilmoitti uudesta ios 9 päivityksestä. En sillä hetkellä painellut päivitä nappulaa ja nyt päivitystä ei näy missään. Olisko ollut pikkunen lipsahdus applen päässä? Edit ja iphonessa sisällä siis ios 9 public beta
Viimeksi muokannut jiitee, 7.9.2015 klo 13.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loogisin selitys, minkä olen tähän mennessä nähnyt tälle ilmiölle on, että tuo ilmoitus oli leivottu sisään viimeisimpään betaan ja ajastettu lävähtämään esiin kuukausi ko. betan julkaisun jälkeen – mikä oli siis juuri eilen. Varmaankin normaali käytäntö, mutta kukaan ei tullut ajatelleeksi, että seuraava beta ei ehkä tulekaan jakoon kuukauden kuluessa.
Tosin ei ollut kuin myöhemmin nappula tms. ja ok nappula. Mitään lataa nappulaa ei ollut olisin varmaan muuten valinnut.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
salmaster kirjoitti:Mulle tuli ilmoitus puhelimen ruudulle, että uusi ios9 on ladattavissa.
Mutta kun menen asetuksiin niin sanoo, että ajantasalla.
Kysymys oli ios 8 päivityksestä josta tuli erheellisesti ilmoitus myös 9 beta käyttäjille.
Mitä horiset?
Mikä iOS 8 päivitys? 8.4.1 on tullut ajat sitten ja betaa siitä ei ole. Tuo oli luultavasti hieman aikainen ilmoitus viikolla tulevasta iOS9 "GM" päivityksestä.
Taloudessa on usempia iPhone puhelimia. Osassa niistä on ios9 beta. Muissa 8. Kaikkiin tuli sama ilmoitus. Kaikissa ios8 puhelimiin tuli myös päivitys. ios9 beta puhelimiin ei. Tätä horisin.
Tuo iOS 8 päivitys on tullut jo ajat sitten ja sillä ei ole mitään tekemistä tuon ilmoituksen kanssa. Ehkä vain ette olleet päivittäneet iOS 8 versiota aikaisemmin...
egoste kirjoitti:Tuo iOS 8 päivitys on tullut jo ajat sitten ja sillä ei ole mitään tekemistä tuon ilmoituksen kanssa. Ehkä vain ette olleet päivittäneet iOS 8 versiota aikaisemmin...
"Ehkä" ei toimi kun päivityksen oli tehty jo "ajat sitten". Ehkä ei kannata epäillä toisten kokemuksia jos itsellä ei kokemusta asiasta ole.
Aivan hyvin on iOS9 beta3 toiminut viikon aikana iPhone 6+:ssa. Menee siis täysin päivittäisenä käyttiksenä jo tälläisenä.
Bugeja joita on tullut vastaan:
-Näytön nukkuminen puhelun aikana ei ole toiminut yhdellä kerralla. Muuten kyllä.
-Soittoäänet ja muutkin äänet tulivat ihmeellisenä surinana, johon puhelimen uudelleen käynnistys auttoi. Tämä on tapahtunut kerran.
Eipä muuta vikaa ole esiintynyt. Varsinaisesti mitään isoja uudistuksia/parannuksia en omaan käyttööni ainakaan ole tästä löytänyt. Siinä mielessä vuoden kehitystyö Applelta näin omasta näkövinkkelistä ei paljon näy iOS9:ssä.
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
egoste kirjoitti:Tuo iOS 8 päivitys on tullut jo ajat sitten ja sillä ei ole mitään tekemistä tuon ilmoituksen kanssa. Ehkä vain ette olleet päivittäneet iOS 8 versiota aikaisemmin...
"Ehkä" ei toimi kun päivityksen oli tehty jo "ajat sitten". Ehkä ei kannata epäillä toisten kokemuksia jos itsellä ei kokemusta asiasta ole.
Kokemusta on ja kun tuohon iOS8 versioon ei tullut ilmoituksen aikaan mitään päivitystä, niin en oikein ymmärrä tätä sinun vakuuttavaa vastausta, joka on täyttä horinaa...
"Kysymys oli ios 8 päivityksestä josta tuli erheellisesti ilmoitus myös 9 beta käyttäjille."
Eihän sieltä tänään mitään virallista iOS9 - versiota vielä tule, sieltä tulee ilmeisesti iOS9 GM ja sitten kun iPhonen S-mallit tulevat myyntiin niin silloin tulee tuo iOS9.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Kokemusta on ja kun tuohon iOS8 versioon ei tullut ilmoituksen aikaan mitään päivitystä, niin en oikein ymmärrä tätä sinun vakuuttavaa vastausta, joka on täyttä horinaa...
"Kysymys oli ios 8 päivityksestä josta tuli erheellisesti ilmoitus myös 9 beta käyttäjille."
Jos sinulla ei ole kokemusta jostain ilmiöstä kuten siitä mistä minä kirjoitin, on ehkä hivenen arroganttia väittää asiaa horinaksi. Juurikin sanoit: "tuohon iOS8 versioon ei tullut ilmoituksen aikaan mitään päivitystä". Siis sinä et ole kokenut samaa kuin minä. Sori vaan.
Selitys asiaan saattaa löytyä siitä että asun Amerikassa ja täällä oli samana päivänä monia muitakin jotka kokivat täsmälleen saman.
tuomas92 kirjoitti:Näin. Huomiona se, että yleensä tuo GM on ollut täsmälleen sama build kuin mikä on lopulta jaettu kaikelle kansalle lopullisena versiona.
Jos sinulla ei ole kokemusta jostain ilmiöstä kuten siitä mistä minä kirjoitin, on ehkä hivenen arroganttia väittää asiaa horinaksi. Juurikin sanoit: "tuohon iOS8 versioon ei tullut ilmoituksen aikaan mitään päivitystä". Siis sinä et ole kokenut samaa kuin minä. Sori vaan.
Selitys asiaan saattaa löytyä siitä että asun Amerikassa ja täällä oli samana päivänä monia muitakin jotka kokivat täsmälleen saman.
Niin iOS ei saanut mitään päivitystä tuolloin. Asuit sitten Kuussa tai jenkeissä.
iPhone 16 Pro w/Clicks keyboard case
Framework Laptop 13" (AMD)
Tesla Model Y