Mactrackerista löytyi pari koodinimeä alkupään iBookeille. Tai olihan siellä muillekin (myös G4-malleille) jotain kirjain-numero -yhdistelmiä, mutta varsinaisia nimiä vain näille kahdelle:
|
Tuo "Son of Pismo" on aika hauska IMHO.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Jamac kirjoitti:
Ei noita nappeja juuri tarvitse käytellä. Näppäimistöltä tulee itse enimmäkseen käytettyä +W sulkee ikkunan, ja tuota (-) nappia en käytä ikinä, jos ko ominaisuutta tarvitsen niin tuplaklikkaan ikkunan yläreunaa ja tulos on sama.
Hienoa, kun pystyt taas antamaan yleisen vastauksen käyttöjärjestelmän yleisestä käytöstä.
Mulla on käyttämätön virtanappi myytävänä, on nimittäin kätevämpää ja nopeampaa potkaista virtajohto irti koneesta.
Onneksi mäkin käyttäjät ovat niin joustavia että antavat toisten käyttää laitteita haluamallaan tavalla. ...vai kuinka sanoo Steve?
MacFinn kirjoitti:Windows ohjelmat toimivat vain Windowsissa. Photoshop pitää päivittä crossgradella Mac versioon. Onnistuu kyllä. Saat samalla uusimman.
Miten tuo crossgrade käytännössä toimii?
tai mistä sen saa? ilmainen? aloittelija olen.....
idefix kirjoitti:Miten tuo crossgrade käytännössä toimii?
tai mistä sen saa?.
Adoben asiakaspalvelu
hoitaa rekisteröinnit ja antaa asiakasnumeron
auttaa ohjelmapäivitysten asennusongelmissa
auttaa sarjanumeroita koskevissa ongelmissa (jos ongelma koskee monikäyttäjälisenssejä, ottakaa yhteyttä tekniseen tukeen).
Puh: 09-6937 9671
Faksi: +31 20 582 0800
Sähköposti: finnish-custserv@adobe.com
Tuossa aiemmin puhuttiin komentorivistä linuxiin nähden. Vanhana linux / unix käyttäjänä ensimmäinen yllätys oli mitä tapahtuu kun luo / muokkaa käyttäjiä komentoriviltä. Näennäisesti meni ainakin minullä läpi, mutta käyttäjätili oli aivan solmussa (uusi tili onneksi).