Ketola kirjoitti:Expertilläkin auennut ennakkomyynti. Onko kokemuksia heidän toimitusvauhdista? 6s 64gb space greyn tilasin, pääsee korvaamaan vanhan 5:n.
Itsellä sama homma mutta tilasin silverin. Onko tullut mitään infoa? Laitoin itse kyselyä asiakaspalveluun mutta yllättäen sieltä ei vastausta kuulu.
Sendaa kirjoitti:Saunalahdelta laitoin hopean 6S PLussan 64gb laitteen tilaukseen tosin tilasin vasta tuossa alkuviikosta niin eipä kerennyt ensimmäiseen erään...seuraavan kerran tulossa ilmeisesti viikolla 43
Toisin kuin aikaisempina vuosina, ei tuohon ekaan erään tällä kertaa ehtinyt, vaikka aikaisin perjantaiaamuna tilauksen laittoi sisään.
Suurin syy tällä kertaa lienee pinkki suosikkiväri.
Itse ajattelin Oulussa kysellä suoraan liikkeestä huomenna, sattaa tosin mennä iltaan. Viimeksi sain kutosenkin vielä lauantaina, eikä ollut 16 GB:n malli. Jos ei löydy, niin odotellaan. Käsittääkseni näitä tulee ylleensä myymälään tietty määrä, joita ei voi varata? Onko kokemuksia, mitkä myymälät näitä uusi malleja saa julkaisussa yleensä parhaiten?
Päivitetään omaa tilannetta sen verran että Soneralta laitettiin viestiä, että havittelemani 64 gigainen malli on huomenna noudettavissa myymälästä.
Nyt minulla on sitten sekä 16 gigainen , että 128 gigainen iphone 6S Plus malli postissa huomenna odottamassa ruusun kultaisena ja nämä voin jollekkin haluttaessa lunastaa tai lähtevät takaisin operaattoreille. Puhelimet saapuvat postiin Turun seudulle.
Viimeksi muokannut dugeroow, 8.10.2015 klo 19.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nikkev kirjoitti:Pitäisikö minun huolestua etten koskaan vastaanottanut Saunalahden tekstiviesti-ilmoitusta lähetyksestä? Mitä jos SmartPost tekstiviestikään ei saavu
Jos ei näy Saunalahden sivuilla että puhelin lähtenyt niin ei ole sulle vielä tulossa
nikkev kirjoitti:Pitäisikö minun huolestua etten koskaan vastaanottanut Saunalahden tekstiviesti-ilmoitusta lähetyksestä? Mitä jos SmartPost tekstiviestikään ei saavu
Jos ei näy Saunalahden sivuilla että puhelin lähtenyt niin ei ole sulle vielä tulossa
Sellon Sonerasta tuli viestiä, että 6S 64GB SG noudettavissa huomenna. Yhtä hyvin ei mennyt tyttöystävälläni, kun hän sai ilmoituksen samasta myymälästä 6S 16GB RG:stä, vaikka oli ilmoittanut haluavansa 64GB:n. Huomenna pitää tehdä kierros ja katsoa saisiko 6S 64GB Rose Goldin vielä jostain.
Höpö höpö, aamulla tuntia ennen vaikka Elisan liikkeen avaamista jonottamaan, niin kyllä sieltä puhelimen mukaan saa. Itsellä toiminut 5:n ja 5s:n kohdalla hyvin.
MacBook Air M1, iPhone 13 Pro Max, Marantz M-CR603.
dugeroow kirjoitti:Päivitetään omaa tilannetta sen verran että Soneralta laitettiin viestiä, että havittelemani 64 gigainen malli on huomenna noudettavissa myymälästä.
Nyt minulla on sitten sekä 16 gigainen , että 128 gigainen iphone 6S Plus malli postissa huomenna odottamassa ruusun kultaisena ja nämä voin jollekkin haluttaessa lunastaa tai lähtevät takaisin operaattoreille. Puhelimet saapuvat postiin Turun seudulle.
Tämän takia ihan hyvä että Sonera varaa kivijalkoihin laitteet, en oo ikinä käsittäny tuota, että tilataan useammasta paikasta useampaa eri mallia ja palautetaan sitten loput takas Huomenna saan itselle 6S+ 64gb Gold
Käytössä: Iphone 6S Plus 64Gb / Macbook Pro Late 2011 / Ipad Air 16Gb / ATV3 / Airport Express
L-Janne kirjoitti:Höpö höpö, aamulla tuntia ennen vaikka Elisan liikkeen avaamista jonottamaan, niin kyllä sieltä puhelimen mukaan saa. Itsellä toiminut 5:n ja 5s:n kohdalla hyvin.
Osaatko suositella mikä liike olisi paras apaja mennä odottelemaan?
Itse hain viimeksi Eerikinkadun liikkeestä, mutta sehän taisi sittemmin muuttaa Hansaan. Toisaalta kauppakeskuksissa saattaa olla vähemmän jonottajia. Ehkä. Veikkaan, että mistä tahansa saa, kunhan on ajoissa liikkeellä. Toki eroja eri versioiden saatavuuksissa tietysti on.
MacBook Air M1, iPhone 13 Pro Max, Marantz M-CR603.
Kävin tänään tekemässä hieman selvittelyä mistä kaupasta saisi mitäkin tänään varattua/huomenna aamulla ostettua. Kävin monessa eri liikkessä mistä löytyy vieläkin huomenna aamulla noudettavaksi useita eri malleja/värejä. Itse etsin 128GB plussaa space gray värityksellä ja sitä löytyi kovin huonosti. Monesta kaupasta näytti kuitenkin löytyvän 128GB plussaa kultasena, 64GB plussaa kaikissa väreissä ja normaaleja 6s malleja löytyy vieläkin enemmän kaiken kokosina. Jopa harvinaista rose gold väriä löytyi muutamasta paikasta normaalina ja plussana aina 64GB kokoon asti. Jos hieman jaksaa kierrellä paikkoja niin varmasti saa puhelimen hommattua heti huomenna
Viimeksi muokannut Tomskari, 8.10.2015 klo 21.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todennäköisesti pienemmissä kaupungeissa saa paremmin, ite ostin viime vuonna kutosen DNA:lta Savonlinnasta viiden minuutin jonotuksella, hyvin löytyi. Toki se on tuurista kiinni, sattuuko juuri haluamaasi mallia olemaan saatavilla. Tänä vuonna en jaksa juosta liikkeissä asioilla niin homma hoituu helposti ennakkotilauksella.
Tomskari kirjoitti:Kävin tänään tekemässä hieman selvittelyä mistä kaupasta saisi mitäkin tänään varattua/huomenna aamulla ostettua. Kävin monessa eri liikkessä mistä löytyy vieläkin huomenna aamulla noudettavaksi useita eri malleja/värejä. Itse etsin 128GB plussaa space gray värityksellä ja sitä löytyi kovin huonosti. Monesta kaupasta näytti kuitenkin löytyvän 128GB plussaa kultasena, 64GB plussaa kaikissa väreissä ja normaaleja 6s malleja löytyy vieläkin enemmän kaiken kokosina. Jopa harvinaista rose gold väriä löytyi muutamasta paikasta normaalina ja plussana aina 64GB kokoon asti. Jos hieman jaksaa kierrellä paikkoja niin varmasti saa puhelimen hommattua heti huomenna
Viitsitkö kertoa missä päin/missä liikkeissä kävit?
Kävin tänään DNA:n liikkeessä Helsingissä ja myyjän mukaan heille ei tule S-mallin iPhone-puhelimia myyntiin vielä huomenna, mutta niitä voi tilata huomenna ja toimittavat sitten puhelimen joskus myöhemmin.
Tomskari kirjoitti:Kävin tänään tekemässä hieman selvittelyä mistä kaupasta saisi mitäkin tänään varattua/huomenna aamulla ostettua. Kävin monessa eri liikkessä mistä löytyy vieläkin huomenna aamulla noudettavaksi useita eri malleja/värejä. Itse etsin 128GB plussaa space gray värityksellä ja sitä löytyi kovin huonosti. Monesta kaupasta näytti kuitenkin löytyvän 128GB plussaa kultasena, 64GB plussaa kaikissa väreissä ja normaaleja 6s malleja löytyy vieläkin enemmän kaiken kokosina. Jopa harvinaista rose gold väriä löytyi muutamasta paikasta normaalina ja plussana aina 64GB kokoon asti. Jos hieman jaksaa kierrellä paikkoja niin varmasti saa puhelimen hommattua heti huomenna
Viitsitkö kertoa missä päin/missä liikkeissä kävit?
Helsingissä ja Vantaalla. Dnalta ei löydy huomenna myydä mitään, sonera suurimmaksi osaksi toiminut listansa kanssa, Elisa myy vain ennakkoon tilanneille. Jäljelle jää muut kaupat jotka myyvät puhelinta, esim. expertit, gigantit, apple storet yms.