Kolmen jälkeen tuli viesti että paketti on haettavissa ja mietein että tähän tää odotus ja epävarmuus loppuu.
Eipä oo puhelin vieläkään toiminnassa. Viiden aikoihin sain puhelimen kyllä käteen. Erinäisiä hidasteita aluksi kotona ja sen jälkeen soiteltiin pitkään Elisan asiakaspalveluun liittymän siirtämisestä micro-SIMiltä nano-SIMille, kun ei kuulemma ensimmäinen asiakaspalvelija voinut sitä tehdä kun liittymässä oli multi SIM.
Ja nyt kun puhelin on vihdoin saatu päälle jumittuu se "slide to upgrade" -näyttöön. Nyt sitten lataillaan koneella iOS 9.0.2 kun kuulemma käyttiksen päivittäminen voisi auttaa menemään eteenpäin. Netti on myös Elisalta ja normaalisti olen siihen tyytyväinen, mutta nyt tuntuu hirveän hitaasti tulevan tämä iOS. Jotain 20min kestää,vaikka kokoa ei ole kuin reilu 2 gigaa..
No toivottavasti se päivittyy mutkitta ja puhelin alkaa pelaamaan, nyt se sentään on jo kotona joten luulen olevanu voiton puolella silti
Edit. Ja sitten jumiudutaan "Backing up iPhone" kohtaan iTunesissa... Mulla ei oo ikinä kyllä iTunesin kanssa nää päivityksen pelannut..