Onko muilla ollut satunnaisia ongelmia viestien sanelun kanssa? Välillä tekstiä ei synny ruudulle ollenkaan
Valkoinen äänikäyrä kyllä liikkuu merkiten äänen perille menon mutta tekstiä ei tule.
Hetken hölmistelyn jälkeen tulee tietysti painettua "takaisin" painiketta ja yritettyä uudestaan vaihtelevalla menestyksellä. Välillä jopa niin monta kertaa, että olisi samassa ajassa kaivanut sen puhelimen taskusta ja lähettänyt ties kuinka monta viestiä.
Kellossa on WatchOS 2.0 ja puhelimena iPhone 6S iOS9.1 beta 5.
Jos muilla ei ole vastaavaa ongelmaa niin syy voisi olla tuo iOS beta
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
Johtuisiko tuosta sinun iOS Beta-versiosta? Joku täällä mainitsi, että Beta olisi Watcille epäkelpo. Itsellä onnistuu sanelu melko hyvin ihan silkalla Suomen kielellä.
IPhone 15 Pro max 256* iPad Pro 10,5"* iPad Pro 2020 12,9”* iMac 27" *Mac Mini M2 512 *AppleTV 2 kpl* Apple Watch ultra 2* + kaapissa vanhaa Apple kamaa roppakaupalla
renttu85 kirjoitti:Onko muilla ollut satunnaisia ongelmia viestien sanelun kanssa? Välillä tekstiä ei synny ruudulle ollenkaan
Valkoinen äänikäyrä kyllä liikkuu merkiten äänen perille menon mutta tekstiä ei tule.
Hetken hölmistelyn jälkeen tulee tietysti painettua "takaisin" painiketta ja yritettyä uudestaan vaihtelevalla menestyksellä. Välillä jopa niin monta kertaa, että olisi samassa ajassa kaivanut sen puhelimen taskusta ja lähettänyt ties kuinka monta viestiä.
Kellossa on WatchOS 2.0 ja puhelimena iPhone 6S iOS9.1 beta 5.
Jos muilla ei ole vastaavaa ongelmaa niin syy voisi olla tuo iOS beta
Itsellä tehnyt tota autossa muutaman kerran. wOS2.0 ja iOS 9.0.2. Puhelin BTllä autossa kiinne, en tiedä vaikutusta.
Kannattaako tuota nyt muutenkaan työpäivän aikana alkaa päivittään? Menee vaan päivä vit***si, jos joku menee esim päivityksessä pieleen. Rauhassa kotona sitten päivittelee...
Viimeksi muokannut amanita, 23.10.2015 klo 20.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Nyt on kyl pakko hehkuttaa. Eilen tilasin Apple storesta Milanese loop-rannekkeen. Tänään ukko kärräs sen kotiovelle. Hämmentävän nopeeta toimintaa. Rannekekin vaikuttaa aika pirun mukavalta.
Uusimman WatchOS päivityksen jälkeen iMessagessa näkyy niin videot kuin kuvat! Jee!
Edit: ja itseasiassa kelloon synkkaantuu nyt myös paremmin niitä viestejä, joita aiemmin ei syystä tai toisesta näkynyt, eli jotain bugeja korjattu tältäkin osin.
Viimeksi muokannut alluaaltonen, 23.10.2015 klo 18.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 6S 64GB + sekalaiset iPadit
MBP Retina 13" 2015 & ex iMac, ex iBook, ex Mini, ex MacBook, ex MacBook Pro :(
Leader dog kirjoitti:Prkle, kunhan tuo luotto diileri saa kelloni hommattua, niin pääsen minäkin mukaan.
No jos kuitenkin kyllästyt niin vinkkinä, että Appleta saa vuorokaudessa. Itse kun tilasin luki toimitusajaksi 2-3 päivää mutta kappasvaan niin kuriiri sen seuraavana päivänä toi. Tilasin klo18 illalla ja klo16 aikoihin oli täällä. Alle 24h siis toimitus ja tosiaan saksasta näytti tulleen kun seurantaa kävin kurkkaamassa
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
Leader dog kirjoitti:Prkle, kunhan tuo luotto diileri saa kelloni hommattua, niin pääsen minäkin mukaan.
No jos kuitenkin kyllästyt niin vinkkinä, että Appleta saa vuorokaudessa. Itse kun tilasin luki toimitusajaksi 2-3 päivää mutta kappasvaan niin kuriiri sen seuraavana päivänä toi. Tilasin klo18 illalla ja klo16 aikoihin oli täällä. Alle 24h siis toimitus ja tosiaan saksasta näytti tulleen kun seurantaa kävin kurkkaamassa
Joo, katsellaan vielä ensiviikko,saako premium diileri tavaraa hyllyyn.
Itse aktivoidun nyt pitkäntauvon jälkeen. NO tuli hommattua iPhone6s+, ja siihen kaveriksi apple watch. Mitäs softaa porukka on kelloihinsa lataillut, Ja mitä olette kellosta muuten tykänneet. Itse hommasin kellosta teräsrungolla ja safiirilasilla varustetun version..
Onko muilla tullut ongelmaa, ett kello ei enää hyväksy sanelua suomeksi? Minulla päivityksen jälkeen ei ole ottanut sanelua vastaan suomeksi, vaan yrittää englanniksi. Kellon kieli on suomi ja puhelimen englanti. Aiemmin kellon kielikin oli englanti ja se otti sanelun vastaan suomeksi.
earthpilot kirjoitti:Onko muilla tullut ongelmaa, ett kello ei enää hyväksy sanelua suomeksi? Minulla päivityksen jälkeen ei ole ottanut sanelua vastaan suomeksi, vaan yrittää englanniksi. Kellon kieli on suomi ja puhelimen englanti. Aiemmin kellon kielikin oli englanti ja se otti sanelun vastaan suomeksi.
Kielet näyttävät olevan ongelma. En ole löytänyt logiikkaa miksi joskus Suomi toimii ja joskus ei. Olen vastannut tekstiviestiin puhumalla sekä suomeksi että englanniksi mutta syytä toimivuuteen tai toimimattomuuteen en ymmärrä.