Testissä myös uudet iPodit, -Mac ja MBP.
Viesti Kirjoittaja nikoh »
Viesti Kirjoittaja iHanaa »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja xsta »
Näinhän siinä ensimmäisessä palstassa heti kävi, painomedian kirous iski, BootCamp kun julkaistiin muutama päivä painoon menon jälkeenRapakivi kirjoitti:Pitäisköhän käydä ostamassa, ihan kannustusmielessä, ne jutut varmaan on jo vanhoja kun ne ilmestyy. Kivahan se tietty olis jos lehdestä löytyis tavaraa mitä netistä ei, vähän syvempää analyysiä tästä maailmasta...
Viesti Kirjoittaja kermit »
Lähettääkö ne edes uusimman, vai vanhenpia joita on jäänyt myymättä?iHanaa kirjoitti:Ei, ei pidä käydä ostamassa. Snadiomena.netissä on mainos, jota klikkaamalla saa ilmaisen näytenumeron. Sen luettuaan ei todellakaan tee mieli tilata ko. läpyskää. Itse asiassa, jopa ilmaisen näytenumeron tilaaminen vähän harmittaa.
Viesti Kirjoittaja iHanaa »
Et muuten taida ihan ymmärtää. Mun saamani näytenumero on 1/06, eikä siinä mun nähdäkseni ole Mac-juttuja lainkaan. Mun edellinen kommentti tähän ketjuun liittyi nimenomaan siihen, että lehti on huono. Tai nyt kun asiaa tarkemmin miettii, niin lehti ei niinkään ole huono, sillä vaan ei ole mulle mitään tarjottavaa. Joten anteeksi vaan, Enter-lehden toimituskunta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Saatan hieman ymmärtää iHanaan kantaa Entteriin. Vaikka lehti ei ole mitenkään suurenmoinen, siinä on selvä panostus käsitellä käyttöympäristöjä kohtuullisen tasapuolisesti. Se siis ei ole enää pelkkä Windows-lehti, ei alkuunkaan, vaikka Windows-asiaa ymmärrettävästi onkin enemmän kuin Mac- ja Linux-juttua.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Voit luottaa vaitiolooni. Muikenen kuin vaari.iHanaa kirjoitti: Ja ihan vaan Repelle, näin kahden kesken, mä oon jo onnistunut käännyttämään itseni macistiksi, ja olen jopa vaimokkeenikin saanut käännytettya hankkimaan Macin. Kun hänelle koneen uusiminen tuli ajankohtaiseksi, ja kannettava kiinnosti, ehdotin iBookkia, ja heti tärppäs. Nyt pitäis vaan vielä mulle saada mäkki. Ja halavalla. Ja hyvä. Mutta siis tosiaan Repe, pidetään tää juttu vain näin meidän kesken, eikä levitellä tätä koko foorumille.
Viesti Kirjoittaja xsta »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”