Testissä myös uudet iPodit, -Mac ja MBP.
Enter 3/2006
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
nikoh
Enter 3/2006
Viesti Kirjoittaja nikoh »
Ihan yleisenä tiedonantona vain, että ENTER-tietokonelehti jatkaa uusimmassa numerossaan varsin Apple-myönteistä linjaasta ja lanseeraa muun muassa Snadiomena.net-palstan, jolla käsitellään womppumaailman tapahtumia
Kopatkaa lehtihyllystä matkaan.
-
Rapakivi
-
iHanaa
Viesti Kirjoittaja iHanaa »
Ei, ei pidä käydä ostamassa. Snadiomena.netissä on mainos, jota klikkaamalla saa ilmaisen näytenumeron. Sen luettuaan ei todellakaan tee mieli tilata ko. läpyskää. Itse asiassa, jopa ilmaisen näytenumeron tilaaminen vähän harmittaa.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Saatan hieman ymmärtää iHanaan kantaa Entteriin. Vaikka lehti ei ole mitenkään suurenmoinen, siinä on selvä panostus käsitellä käyttöympäristöjä kohtuullisen tasapuolisesti. Se siis ei ole enää pelkkä Windows-lehti, ei alkuunkaan, vaikka Windows-asiaa ymmärrettävästi onkin enemmän kuin Mac- ja Linux-juttua.
Tietokoneen ja Windowsin samastava ei välttämättä tykkää Entterin linjasta yhtään. Minusta taas suunta on täsmälleen oikea. Win-juttujakin viitsii nyt lukea, kun se Xp sattuu nököttämään tuossa iMacissa tulikomentoja odotellen...
Tietokoneen ja Windowsin samastava ei välttämättä tykkää Entterin linjasta yhtään. Minusta taas suunta on täsmälleen oikea. Win-juttujakin viitsii nyt lukea, kun se Xp sattuu nököttämään tuossa iMacissa tulikomentoja odotellen...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
xsta
Viesti Kirjoittaja xsta »
Näinhän siinä ensimmäisessä palstassa heti kävi, painomedian kirous iski, BootCamp kun julkaistiin muutama päivä painoon menon jälkeenRapakivi kirjoitti:Pitäisköhän käydä ostamassa, ihan kannustusmielessä, ne jutut varmaan on jo vanhoja kun ne ilmestyy. Kivahan se tietty olis jos lehdestä löytyis tavaraa mitä netistä ei, vähän syvempää analyysiä tästä maailmasta...
Noh, seuraavassa jossakin nrossa sitten käsitellään BootCampiakin.
Enterin kaksisivuiselle snadiomena-palstalle koitan saada aikaiseksi materiaalia, jota ei snadiomenan verkkopuolella ole julkaistu, joten samoja juttuja ei (ainakaan pitäisi) tulla näkemään Enterissä kuin snadiomena.net:ssä. Tarkoituksena muun muassa tehdä vähän enemmän tutuksi Mac- ja iPod-aiheita varsinkin tuleville ja uusille macisteille - nimenomaan kotikäyttäjiä pääosin huomioiden.
Enteristä noin muuten, tosiaan, ei ole Mac-lehti sinänsä, mutta tulee nyt jatkossa käsittelemään enenvässä määrin varsinkin tämän palstan kautta Maceja ja iPod-asiaa. Win- ja Linux -painotteista sisältöä en kommentoi, koska sitä en kirjoittelekaan
-
kermit
Viesti Kirjoittaja kermit »
Lähettääkö ne edes uusimman, vai vanhenpia joita on jäänyt myymättä?iHanaa kirjoitti:Ei, ei pidä käydä ostamassa. Snadiomena.netissä on mainos, jota klikkaamalla saa ilmaisen näytenumeron. Sen luettuaan ei todellakaan tee mieli tilata ko. läpyskää. Itse asiassa, jopa ilmaisen näytenumeron tilaaminen vähän harmittaa.
-
iHanaa
Viesti Kirjoittaja iHanaa »
Et muuten taida ihan ymmärtää. Mun saamani näytenumero on 1/06, eikä siinä mun nähdäkseni ole Mac-juttuja lainkaan. Mun edellinen kommentti tähän ketjuun liittyi nimenomaan siihen, että lehti on huono. Tai nyt kun asiaa tarkemmin miettii, niin lehti ei niinkään ole huono, sillä vaan ei ole mulle mitään tarjottavaa. Joten anteeksi vaan, Enter-lehden toimituskunta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Saatan hieman ymmärtää iHanaan kantaa Entteriin. Vaikka lehti ei ole mitenkään suurenmoinen, siinä on selvä panostus käsitellä käyttöympäristöjä kohtuullisen tasapuolisesti. Se siis ei ole enää pelkkä Windows-lehti, ei alkuunkaan, vaikka Windows-asiaa ymmärrettävästi onkin enemmän kuin Mac- ja Linux-juttua.
Ja ihan vaan Repelle, näin kahden kesken, mä oon jo onnistunut käännyttämään itseni macistiksi, ja olen jopa vaimokkeenikin saanut käännytettya hankkimaan Macin. Kun hänelle koneen uusiminen tuli ajankohtaiseksi, ja kannettava kiinnosti, ehdotin iBookkia, ja heti tärppäs. Nyt pitäis vaan vielä mulle saada mäkki. Ja halavalla. Ja hyvä. Mutta siis tosiaan Repe, pidetään tää juttu vain näin meidän kesken, eikä levitellä tätä koko foorumille.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Voit luottaa vaitiolooni. Muikenen kuin vaari.iHanaa kirjoitti: Ja ihan vaan Repelle, näin kahden kesken, mä oon jo onnistunut käännyttämään itseni macistiksi, ja olen jopa vaimokkeenikin saanut käännytettya hankkimaan Macin. Kun hänelle koneen uusiminen tuli ajankohtaiseksi, ja kannettava kiinnosti, ehdotin iBookkia, ja heti tärppäs. Nyt pitäis vaan vielä mulle saada mäkki. Ja halavalla. Ja hyvä. Mutta siis tosiaan Repe, pidetään tää juttu vain näin meidän kesken, eikä levitellä tätä koko foorumille.
Jos sen verran sallit, että kutsun kissani kokoon ja kerron edes niille. Ne ovat, kuten minäkin, täysin luotettavia eivätkä kerro ikinä kenellekään. Itse asiassa tunnen paljon myös täysin luotettavia ihmisiä, jota varmasti eivät levitä salaisuuksia. Ja he taas tuntevat jokainen koko joukon samanlaisia. Mitään syytä huoleen ei siis missään tapauksessa ole.
Juttu leviää vain kuolleen ruumiini yli.
Tämän lisäksi haluan sanoa ihan vain meidän kesken:
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
-
xsta
Viesti Kirjoittaja xsta »
Noniin, sepäs ilo loppui lyhyeen, Enter kun päätettiin lopettaa. Toivottavasti päätöstä ei tehty snadipalstan myötä
. No, viimeiseen numeroon (04/06) tulee vielä jotain snadikamaa, mutta sen jälkeen pitää alkaa miettimään voisiko palsta jatkaa jossakin muussa lehdessä.
-
stuugi
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka