Morjens,
tietäiskö kukaan ketään miksaajaa joka olis "velho" miksaamaan dance/house musiikkia täällä Tampereen alueella? Ja tietysti kohtuuhintaan. En kyllä sillai tiedä hinnoista kauheesti, jotain hajua on kyllä kuitenkin. Mutta sellanen miksaaja joka ymmärtäis mun demoista mitä oikein haen takaa musallani. Olisin OIKEIN kiitollinen tiedoista. Itte en osaa miksailla oikein ollenkaan joten tosiaan tarttisin apua roppakaupalla. Tietysti jos joku miksaaja täällä Tampereella lukee tän niin vastaile. Minä löydyn tai siis mun musaa löytyy YouTubesta GENOMIZER-nimellä. Eli jos joku tietää/innostuu mun musasta niin kertokaa/ottakaa yhteyttä. Terveisin GENOMIZER Tampereelta
Juu olen vielä vaille miksaajaa. Mukavaa että pidit piiseistäni ja sanavalinta "mielenkiintoisia" tuntui hyvältä. Minkälaiseen musaan oot lähinnä keskittyny? Siis miksaamaan? Kuten kuulit niin en ainakaan itte osaa oikein sanoa että mitä tyylilajia mun musa on. Onko se Dancea, Housea, Electronista vai mitä se sitte oikein on. Miten siä luonnehtelisit mun musaa? Olen noin 6 vuotta sitte miksauttanu yhden 4 piisin CD:n tääl Tampereella ja se miksaaja oli aikasemmin miksannu lähinnä heavyä ja iskelmää ja se lopputulos ei oikein osunu kotipesään jos ymmärrät. No se oli mulle eka kerta ja en kait osannu vaatia oikeita asioita. Kyllähän se varmasti teki parhaansa mutta tyylilaji ei kait sitte ollu sille sen ihan ominta. Mites me sitte toimittais jos tää nyt sit menis eteenpäin? Kun siä oot siel Rovaniemellä ja miä tääl Tampereella. Paljon sulla olis hintapyyntö sanotaan nyt vaikka 3-4 piisin singlen miksaamisesta? Masteroitko myös? Täs ny alustavia kysymyksiä. Kerro kuitenkin se että mihin genreen mun musa oikein kallistuu kun en osaa sitä itte luokitella. Jäänpä odottelemaan vastausta! Mukavaa päivää sulle! T. GENOMIZER Tampereelta
Huomasin, että teet musiikkiasi Logic 9:llä. Minun työkaluna on nykyään Logic X, joten miksausprojektin siirtäminen ja työstäminen on melko kätevää. Yhteydenottoasi odotellen...
genomizer13 kirjoitti:Morjens,
tietäiskö kukaan ketään miksaajaa joka olis "velho" miksaamaan dance/house musiikkia täällä Tampereen alueella? Ja tietysti kohtuuhintaan. En kyllä sillai tiedä hinnoista kauheesti, jotain hajua on kyllä kuitenkin. Mutta sellanen miksaaja joka ymmärtäis mun demoista mitä oikein haen takaa musallani. Olisin OIKEIN kiitollinen tiedoista. Itte en osaa miksailla oikein ollenkaan joten tosiaan tarttisin apua roppakaupalla. Tietysti jos joku miksaaja täällä Tampereella lukee tän niin vastaile. Minä löydyn tai siis mun musaa löytyy YouTubesta GENOMIZER-nimellä. Eli jos joku tietää/innostuu mun musasta niin kertokaa/ottakaa yhteyttä. Terveisin GENOMIZER Tampereelta
Taisitkin mailata tästä, ja vastasin.
Teen mielelläni.