Huomasin sellasen, että jos kone on laturissa sirinää ei kuulu, mutta kun ottaa laturista pois ni sirisee niin s**tanasti. Aika kumma....
Ei kai kukaan mua tässä tosin voi auttaa tai no jos joku macgyver osais auttaa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Peak »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Viesti Kirjoittaja nordling »
Viesti Kirjoittaja Kakru »
Tämä viikon vanha MacBook sirisee kanssa. Saako sen uuden koneen heti, jos etukäteen sopii asiasta. Ja kovalevy, siirretään vanha uuteen?Peak kirjoitti:Vaihtoivat koneeni uuteen. Mun koneella oli täysin samat oireet kuin sun koneella. Sirinä muuten sitten pahenee vain kokoajan...
Vaihtoivat kaikki uuteen latureja myöten.Kakru kirjoitti:Tämä viikon vanha MacBook sirisee kanssa. Saako sen uuden koneen heti, jos etukäteen sopii asiasta. Ja kovalevy, siirretään vanha uuteen?Peak kirjoitti:Vaihtoivat koneeni uuteen. Mun koneella oli täysin samat oireet kuin sun koneella. Sirinä muuten sitten pahenee vain kokoajan...
Onko kenelläkään sirinätöntä macbookkia????Peak kirjoitti:Vaihtoivat kaikki uuteen latureja myöten.Kakru kirjoitti:Tämä viikon vanha MacBook sirisee kanssa. Saako sen uuden koneen heti, jos etukäteen sopii asiasta. Ja kovalevy, siirretään vanha uuteen?Peak kirjoitti:Vaihtoivat koneeni uuteen. Mun koneella oli täysin samat oireet kuin sun koneella. Sirinä muuten sitten pahenee vain kokoajan...
Sain täsken uuden koneen, mutta tämä sirisee vielä pahemmin kuin edellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllä minä veikkaan, että viet sen sinne huoltoon takaisin, lyöt vähän nyrkkiä pöytään ja käsket pistämään vauhtia töppösiin. Eikai siinä muukaan auta. Harmi vain kun nyt tuli vielä tämä pääsiäinenkin tähän.Peak kirjoitti:Onko kenelläkään sirinätöntä macbookkia????Peak kirjoitti:Vaihtoivat kaikki uuteen latureja myöten.Kakru kirjoitti:Tämä viikon vanha MacBook sirisee kanssa. Saako sen uuden koneen heti, jos etukäteen sopii asiasta. Ja kovalevy, siirretään vanha uuteen?Peak kirjoitti:Vaihtoivat koneeni uuteen. Mun koneella oli täysin samat oireet kuin sun koneella. Sirinä muuten sitten pahenee vain kokoajan...
Sain täsken uuden koneen, mutta tämä sirisee vielä pahemmin kuin edellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kertokaa mitä mun kannattaisi tehdä?
Sanoivat, että täytyy soittaa applen tukee.TheKraken kirjoitti:Kyllä minä veikkaan, että viet sen sinne huoltoon takaisin, lyöt vähän nyrkkiä pöytään ja käsket pistämään vauhtia töppösiin. Eikai siinä muukaan auta. Harmi vain kun nyt tuli vielä tämä pääsiäinenkin tähän.Peak kirjoitti:Onko kenelläkään sirinätöntä macbookkia????Peak kirjoitti:Vaihtoivat kaikki uuteen latureja myöten.Kakru kirjoitti: Tämä viikon vanha MacBook sirisee kanssa. Saako sen uuden koneen heti, jos etukäteen sopii asiasta. Ja kovalevy, siirretään vanha uuteen?
Kertokaa mitä mun kannattaisi tehdä?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Only Steve knows. Tuo on kyllä paska homma, oikeasti. Oletko ihan varma, että ne ei sitä huoltoon ota? Jos vähän painostaa? Soitat suoraan Stevelle?Peak kirjoitti:Kaunankohan siihenkin taas kestäisi?TheKraken kirjoitti:Jos niin paljon haittaa, niin ehkä ihan hyvä vaihtoehto. Odottelet rev.b:tä, niin eiköhän se ole siihen korjattu ja hintakin on samaPeak kirjoitti:Taidan pyytää koneesta rahat takaisin!
Soitin Stevelle ja haukuin sen paskaks. Sano tulevansa vetää mua turpaan...TheKraken kirjoitti:Only Steve knows. Tuo on kyllä paska homma, oikeasti. Oletko ihan varma, että ne ei sitä huoltoon ota? Jos vähän painostaa? Soitat suoraan Stevelle?Peak kirjoitti:Kaunankohan siihenkin taas kestäisi?TheKraken kirjoitti:Jos niin paljon haittaa, niin ehkä ihan hyvä vaihtoehto. Odottelet rev.b:tä, niin eiköhän se ole siihen korjattu ja hintakin on samaPeak kirjoitti:Taidan pyytää koneesta rahat takaisin!
Viesti Kirjoittaja remm »
Viesti Kirjoittaja kerpo »
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”