Yritin päivittää täysin toimivaan ipad2:een IOSia tietokoneen iTunesin avulla. Päivitys alkoi lupaavasti mutta päättyi virhe 9. Tämän jälkeen sekä pävitys että palautus yritykset ovat päätyneet samaan virhe 9:ään. Ipadissä näkyy itunes ja usb-liitin kuva. Olen yrittänyt päivitystä eri tietokoneilla, johdoilla, itunesin uudelleen asennusta sekä päivitystä dfu-tilan kautta. Eivät ole auttaneet.
Onko jotain vielä tehtävissä laitteen toiminnan palauttamiseksi?
ipad2 IOS päivitys/palautus ei onnistu
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
ipad2 IOS päivitys/palautus ei onnistu
Viesti Kirjoittaja mat80 »
-
Re: ipad2 IOS päivitys/palautus ei onnistu
Viesti Kirjoittaja Jysefin »
Moro!
Joko sinulla ongelma ratkesi?
Minulla on juuri sama ongelma ja en tiedä mitä teen kun mikään ei auta..
Kiitos
Joko sinulla ongelma ratkesi?
Minulla on juuri sama ongelma ja en tiedä mitä teen kun mikään ei auta..
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja mat80 »
Moi!
Ei ole ongelmaan tullut mitään ratkaisua. Sen sijaan olen kuullut ettei mitään ole tehtävissä.
Kertokaa ihmeessä jos tiedätte miten laitteen saisi palautettua ennalleen. Harmittaa heittää pois aiemmin täysin toimiva laite.
Ei ole ongelmaan tullut mitään ratkaisua. Sen sijaan olen kuullut ettei mitään ole tehtävissä.
Kertokaa ihmeessä jos tiedätte miten laitteen saisi palautettua ennalleen. Harmittaa heittää pois aiemmin täysin toimiva laite.
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Tuolta http://www.igeeksblog.com/itunes-error-9/ löytyy vinkkejä error 9:n korjaamiseksi.
Kuvauksen perusteella virheilmoitus viittaa USB-yhteyden katkeamiseen, eli seuraavassa järjestyksessä kannattaa kokeilla:
* sama USB-kaapeli, toinen USB-portti koneesssa
* jos ei toimi, testi uudella USB-kaapelilla (kaikki USB-portit läpi kunnes onnistuu)
* jos ei vieläkään toimi, testi toisella koneella, josko alkuperäisen koneen USB kokonaisuudessaan on jotenkin rikki
Lisäksi virusturvat tai muut vastaavat voivat aiheuttaa ongelmia, joten niiden poisto käytöstä kannattaa testata.
Kuvauksen perusteella virheilmoitus viittaa USB-yhteyden katkeamiseen, eli seuraavassa järjestyksessä kannattaa kokeilla:
* sama USB-kaapeli, toinen USB-portti koneesssa
* jos ei toimi, testi uudella USB-kaapelilla (kaikki USB-portit läpi kunnes onnistuu)
* jos ei vieläkään toimi, testi toisella koneella, josko alkuperäisen koneen USB kokonaisuudessaan on jotenkin rikki
Lisäksi virusturvat tai muut vastaavat voivat aiheuttaa ongelmia, joten niiden poisto käytöstä kannattaa testata.
-
Viesti Kirjoittaja mikahei »
Moi
Täällä kolmas, jolla sama ongelma. Olen koittanu eri johtoja ja portteja, mutta ei mitään vaikutusta lopputulokseen. Aluksi tulee kyllä apple logo ja palkki sen alle, mutta ei lähde siitä latautumaan ja lopuksi tulee just usb-liittimen kuva ja teksti iTunes. Olisi kyllä kiva jos joku keksisi ratkaisun ongelmaan.
Täällä kolmas, jolla sama ongelma. Olen koittanu eri johtoja ja portteja, mutta ei mitään vaikutusta lopputulokseen. Aluksi tulee kyllä apple logo ja palkki sen alle, mutta ei lähde siitä latautumaan ja lopuksi tulee just usb-liittimen kuva ja teksti iTunes. Olisi kyllä kiva jos joku keksisi ratkaisun ongelmaan.
-
Viesti Kirjoittaja fatboy »
Ja neljäs uhri ilmoittautuu. Testattu eri kaapeleilla, PC:llä, MAC:llä etc. ja tulos aina sama. Nyt huollossa ja tuomio oli vaihtolaite 

6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka