vai

Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja OssiS »
Juu kyllä pitää. Applen Time Capsule -sivulla on lupaus supernopeastu tukiasemasta:TCn kanssa voi backupin tehdä langattomasti, mutta TB asema pitänee kytkeä piuhalla kiinni.
Onko nopeudesta minulle hyötyä, kun verkkokorttini työhuoneen puolella olevassa koneessa - jota siis varmuuskopsaan Time Machinella koko ajan - sanoo: Tuetut PHY-tilat: 802.11 a/b/g/n?AirPort Time Capsule ei ole vain langaton kovalevy, vaan myös täydellinen Wi-Fi-tukiasema, joka käyttää uusinta kolmivirtaista 802.11ac-tekniikkaa.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja s1970 »
Viesti Kirjoittaja ikl »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
No ei, koska tuo verkkokortti jarruttaa merkittävästi vauhtia.PKivireki kirjoitti:Onko nopeudesta minulle hyötyä, kun verkkokorttini työhuoneen puolella olevassa koneessa - jota siis varmuuskopsaan Time Machinella koko ajan - sanoo: Tuetut PHY-tilat: 802.11 a/b/g/n?
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Oikeilla varmuuskopiointiohjelmilla se on vaikeaa ja voi oikeasti menettää jotain, sekä varmuuskopioissa olevan tiedon valitseminen ja hakeminen on vaikeaa, eikä koneen käyttökovalevyn vikatilanteissa inkrementaalisesta varmuuskopiosta ole mitään iloa.Se toimii OS X:n Time Machinen kanssa ja varmuuskopioi Macisi sisällön automaattisesti ja langattomasti, joten sinun ei tarvitse enää koskaan tarvitse pelätä menettäväsi jotain tärkeää.
Voiko näissä muuten päivitellä verkkokorttia uudempaan ja nopeampaan?tosikko kirjoitti:No ei, koska tuo verkkokortti jarruttaa merkittävästi vauhtia.PKivireki kirjoitti:Onko nopeudesta minulle hyötyä, kun verkkokorttini työhuoneen puolella olevassa koneessa - jota siis varmuuskopsaan Time Machinella koko ajan - sanoo: Tuetut PHY-tilat: 802.11 a/b/g/n?
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”