Miksi kuvat peittävät tekstin alleen vaikka Safarissa ja iWebissä tyhjää tilaa on varsin reilusti?
http://web.mac.com/lsippu/iWeb/Photo%20 ... 1B592.html
L. Sippu
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja freemem »
Kiitoksia,freemem kirjoitti: eli tekstiä :: kuva :: tekstiä :: kuva etc.. eikä kuvia tekstikentän päälle.
Viesti Kirjoittaja TommiK »
Ohhoh nostan hattua, mieli tekisi wacomia mutta en kyllä hiirestä luopuisilsippu kirjoitti:Tarkoittaako tuo sitä että en voi näitä vanhoja blogejani helposti korjata.
Uudellahan voin helpost harjoitella vaikka mitä kikkoja.
L. Sippu
PS. En omista hiirtä, teen kaiken Wacomilla.
Ymmärsin, mutta kun ne on sinne kerran laitettu niin mitäs nyt eteen?TommiK kirjoitti: Eli kuvia ei kannata sijoittaan tekstiboksin sisään.
Olen nyt tämän aaamun yrittänyt toimia ohjeidesi mukaan, mutta nythän homma muuttui todella kangeaksi. Olen tottunut kirjoittamaan ensiksi suoraanfreemem kirjoitti:tee perään tekstiboksi, kopioi sinne viimeiset tekstit ennen viimeistä kuvaa ja sitten tee se kuva siihen väliin, toista sama kunnes koko teksti on käyty läpi?
Viesti Kirjoittaja TommiK »
Siis menee tosi monimutkaiseksi, ei löydy mistään tarkkoja ohjeita. (ei löydy talosta edes yhtään hiirtä.) Kuvalle mä osaan tehdä paineentunnistavallani aivan mitä vaan, mutta nää tekstien kanssa puljailut on tosi syvältä. Tähän fooruminkin pieneen ikkunaan on helpompi latoa tekstiä kun iWebin näkymään. Olen edelleen sitä mieltä että tämä on Applen vika, miksi iWeb ei tue paremmin Wintoosaa?? Maailmassa on ainakin 7000 biljoonaa sivua jotka kaikki näkyy Wintoosissa ja mun mäcissäni hyvin, paitsi nämä mun iWeb-sivut. Ei tää ainakaan Microsoftin vika ole.TommiK kirjoitti:
Se lisävaiva minkä tuossa saa on tosiaan toi alkuperäisen tekstilaatikon pienentäminen. Se kun ei pienene automaattisesti vain tarpeellisen kokoiseksi.