AudioCast - Uusi suomalainen äänialan Podcast
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
17 viestiä
• Sivu 1/1
-
AudioCast - Uusi suomalainen äänialan Podcast
Viesti Kirjoittaja henrikanttonen »
Pahoittelen jos tämän viestin katsotaan olevan mainostamista tai muuta häirintää, mutta ajattelin ilmoittaa että nyt on aloitettu ensimmainen suomalainen äänialan asioihin keskittyvä Podcast. Tarkoitus olisi tehdä noin puolen tunnin ohjelma viikossa, ja tarkoitus olisi auttaa mahdollisimman monia ihmisiä saamaan kaikki irti laitteistostaan ja opastamaan siinä kuinka asioita saa parhaiten vietyä eteenpäin.
Ensimmäinen jakso, ja lisää tietoa, voi löytää nettisivuilta: http://audiocast.tunk.org/
Olin muuten aikaisemmin tällä palstalla nimellä 'henrik', mutta se ei antanut kirjautua sisään... Onko minun tilini passivoitu hetken hiljaiselon jälkeen?
Ensimmäinen jakso, ja lisää tietoa, voi löytää nettisivuilta: http://audiocast.tunk.org/
Olin muuten aikaisemmin tällä palstalla nimellä 'henrik', mutta se ei antanut kirjautua sisään... Onko minun tilini passivoitu hetken hiljaiselon jälkeen?
-
Re: AudioCast - Uusi suomalainen äänialan Podcast
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Katsopa etusivulta kohta "Jos sinulla on ongelmia kirjautumisen kanssa, lue ohjeet."Siis tuossa ihan päävalikossa vasemmalla ylhäällä on linkki.henrikanttonen kirjoitti: Olin muuten aikaisemmin tällä palstalla nimellä 'henrik', mutta se ei antanut kirjautua sisään... Onko minun tilini passivoitu hetken hiljaiselon jälkeen?
-
Re: AudioCast - Uusi suomalainen äänialan Podcast
Viesti Kirjoittaja Dani »
Kiinnostavaa kuunneltavaa, Henrik. Anna tulla lisää vaan!henrikanttonen kirjoitti:Pahoittelen jos tämän viestin katsotaan olevan mainostamista tai muuta häirintää, mutta ajattelin ilmoittaa että nyt on aloitettu ensimmainen suomalainen äänialan asioihin keskittyvä Podcast. Tarkoitus olisi tehdä noin puolen tunnin ohjelma viikossa, ja tarkoitus olisi auttaa mahdollisimman monia ihmisiä saamaan kaikki irti laitteistostaan ja opastamaan siinä kuinka asioita saa parhaiten vietyä eteenpäin.

-
Kiitän palautteesta. Se on aina mitä piristävintä. Tiedoksi, että seuraava jakso on tulossa huomenna. Pistän tännekin ilmoituksen sitten.
Metadataa ei mukana ollut. Sellaista en osaa tehdä. Garageband 3:n podcasting-toiminnossa sellainen lienee, mutta minulla ei ole vielä iLife06:tta, joten homma menee Pro Toolsilla. MP3-käännös sitten iTunesilla.
Metadataa ei mukana ollut. Sellaista en osaa tehdä. Garageband 3:n podcasting-toiminnossa sellainen lienee, mutta minulla ei ole vielä iLife06:tta, joten homma menee Pro Toolsilla. MP3-käännös sitten iTunesilla.
-
-
-
Mutta noin sen pitäisi toimia, kuten sanottufreemem kirjoitti:niin pitäisi vaan ei toimi kuten sanottu.TheKraken kirjoitti:Raahaat sen feedin linkin iTunesin päälle, niin pitäisi toimia.masa kirjoitti:Miten sais iTunesiin yhdistettyä?

Feedissä on siis jotain vikaa. Toisaalta eihän se iso homma olisi podcastin tekijältä submitata sitä ITMS:n. Sehän on ihan muutama klikkaus vain.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Siksipä juuri kysyn kun ei onnistunut.. Toivottavasti joskus onnistuu- olisi mukava kuunnella suomalaista asiaa...TheKraken kirjoitti:Mutta noin sen pitäisi toimia, kuten sanottufreemem kirjoitti:niin pitäisi vaan ei toimi kuten sanottu.TheKraken kirjoitti:Raahaat sen feedin linkin iTunesin päälle, niin pitäisi toimia.masa kirjoitti:Miten sais iTunesiin yhdistettyä?
Feedissä on siis jotain vikaa. Toisaalta eihän se iso homma olisi podcastin tekijältä submitata sitä ITMS:n. Sehän on ihan muutama klikkaus vain.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Minulla on ongelmia RSS:n kanssa. Johtuen ehkä siitä että en osaa sitä varsinaisesti ohjelmoida. Olen vain tutkinut muiden koodia ja tehnyt sivistyneitä arvauksia. Jos joku voisi tarjota auttavan käden, niin siitä olisi paljon apua.
Sillä aikaa voi jaksot käydä hakemassa manuaalisesti. Toinen jakso latautuu otsikkoa klikkaamalla.
iTunesiin en ole saanut laitettua, koska palvelu ei anna kirjautua edes tätä tarkoitusta varten ilman tunnuksia, ja tunnuksia ei voi luoda ilman luottokorttia. Sellaista en omista, enkä varmaan hankikaan, joten ongelma leijuu ilmassa.
Mitä sähköpostiin tulee, oli nettisivuille tosiaan livahtanut sydäntä kylmäävä virhe. Se oli väärin sivuilla, mutta oikein ohjelmassa. Nyt korjattu sivuillekin. Jos lähetitte postia väärään osoitteeseen, voi sen lähettää uudestaan. Minä arvostaisin sitä kovasti.
Kiitoksia kaikille mielenkiinnosta.
Sillä aikaa voi jaksot käydä hakemassa manuaalisesti. Toinen jakso latautuu otsikkoa klikkaamalla.
iTunesiin en ole saanut laitettua, koska palvelu ei anna kirjautua edes tätä tarkoitusta varten ilman tunnuksia, ja tunnuksia ei voi luoda ilman luottokorttia. Sellaista en omista, enkä varmaan hankikaan, joten ongelma leijuu ilmassa.
Mitä sähköpostiin tulee, oli nettisivuille tosiaan livahtanut sydäntä kylmäävä virhe. Se oli väärin sivuilla, mutta oikein ohjelmassa. Nyt korjattu sivuillekin. Jos lähetitte postia väärään osoitteeseen, voi sen lähettää uudestaan. Minä arvostaisin sitä kovasti.
Kiitoksia kaikille mielenkiinnosta.
-
Viesti Kirjoittaja marc »
Ohimennen tokaistuna: iTunesin tunnuksen saa myös Visa Electronilla, joka ei siis ole luottokortti.henrikanttonen kirjoitti:iTunesiin en ole saanut laitettua, koska palvelu ei anna kirjautua edes tätä tarkoitusta varten ilman tunnuksia, ja tunnuksia ei voi luoda ilman luottokorttia. Sellaista en omista, enkä varmaan hankikaan, joten ongelma leijuu ilmassa.
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
-
Ei toimi kaikilla electroneilla, koska ITMS ei ole Verified by Visa ohjelmassa. Mutta ainakin Sammon kaikki toimii ja Nordean korteista n. 50%. Nordean toimivuus selviää vain testaamalla ja pankissa ne ei suostu uutta numeroa antamaan, believe me. Ne väittävät, että "jos ei ole verified by visa, niin mikään kortti ei toimi" "no entäs kun olen vieressä istunut kun kaveri on rekisteröitynyt teidän kortilla" "ei ole mahdollista" "jaaahas."
-
-
Viesti Kirjoittaja marc »
Ei tuo näytä toimivan... Minulla on käytössäni sekä Sammon että OP:n Electronit ja Sammon toimii. Koetin muuttaa Apple ID -tietoni käyttämään OP:n tiliä niin ei onnistunut. Ei hyväksynyt maksuvälinettä. Mutta Electonia kannattaa aina välillä tarjota luottokorttia kysyttäessä, sillä olen tuolla Sammon Electronilla pystynyt mm. ostamaan softia ulkomailta ym.henrikanttonen kirjoitti:Osuuspankilla ei toimi?
EDIT: Unohtui mainita, että kirjautumisvaiheessa valitaan siis Visa, vaikka kyseessä onkin Visa Electron.
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
17 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka