timpero kirjoitti:
mitäs olet tykännyt noistakaiuttimista, onko mukavan kuuloiset
on ne mun käyttöön just sopivat, bassoa tulee sen verran mitä olettaakin tuon kokoisesta muovituubasta, ei huippuhifi mutta partymusiikkia varten on kotiteatteri. Tuolla kuuntelee kyllä koneella ollessaan muzakit ok ja telkku pelikäytössä ihan ok.
juujuu.. pitäisi tässä valita noiden ja logitech z4i väliltä
ahaa no en ole logitechiä kuunnellut en osaa sanoa, varmaan saman veikkaiset, vaan on ruma äänensäätöpulikka noissa logitecheissä, pidän jbl:n säädöistä, basso ja diskantti subbarin krominupeissa ja volyymi on tuossa diskantissa hipaisusäädin, se kun on joka tapauksessa työpöydällä niin tarviii noita johtoja ja mutikoita olla yhtään enempää mitä pakosta on.
toisaalta tuon logitechin äänimötikän saa sellaisella vahvalla kaksipuoleisella teipillä
pöytälevyn alapuolelle kiinni, jolloin se ei näy ja on eri kätevä. jotenkin mulla on vain sellainen tunne että noi logitecit on äänen laadulllisesti paremmat, ainakin satelliiteissä, onhan ne ainakin sen näköiset pitää miettiä, huomenna tilataan
miksi muuten hieno setup on pilattu tuollaisella amisled jutulla
se on valaistu hiirimatto härpäke, tullut jonkun lehden tilaajalahjana. Sisältää 4porttisen usb hubin, ei tarvii cubea käännellä kun piuhoja vaihtelee.
MacBook Pro 15" 2.0GHz / 2GB / 80GB / SD
Corda Headfive + AKG K 701
Epe kirjoitti:Huoh.. Yrittäkää ottaa kuva työpöydästä ihan sellasenaan, mua ainakin nauratti kun monella on nostettu kaikki puhelimet, kamerat, ipodit myymälä laatikkoineen pöydälle.. et vois vähän sitä solmioo löysää ja antaa nesteen laskeutua. Topicin tarkotuksena ei varmaan ole leuhkia laitteilla.
mulla ainakin on kaikki romppeet pöydällä kun tässä olen. siis puhelin yms. iPodia ei ole ja kameralla on vaikeaa ottaa kuvaa jos se on pöydällä. kahvikuppikin taitaa nykyään löytyä joka talosta.
EDIT: no nyt on iPodkin.
Viimeksi muokannut mestari, 22.4.2006 klo 11.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erño kirjoitti: Tulee ihan itku kun noita katselee....
Erno, ei pahalla, muttavoisitko oikeasti lopettaa itkemästä jokaisen imacin, macminin sekä ibookin perään. Kyllä, nämä ovat ihan kivoja laitteita, mutta eivät nämä sentään koko elämä ole. Menisit töihin ja ansaitsisit sen vehkeesi, kun kerran niin paljon mielesi näitä tekee. Alkaa vain ärsyttää tuo lähinnä teinimäinen itkeminen. Kiitos.
Voihan hellanduudelis sentään, pitäsikö meidän laitaa addressi-sivusto pystyyn, jotta Ernon vanhemmat ostaisivat sen iMacin, kun ei elämästä näytä muuten tulevan yhtään mitään..
Hehe. Ei ne yli-ikäiselle enään sitä osta. Tuhlaan ajokorttirahat siihen.
Sitten laitan kuvaa tänne, ja seuraava onneton saa itkeä hianon koneen perään.