AivanLare kirjoitti:Sitä että kun saldo ei näy, niin lämpötila on hyvä estimaatti saldosta. Sama suuruusluokka.Modifier kirjoitti:Kyllähän lämpötilan saa myös näkyviin ruudulle vai mitä tarkoitit ?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Modifier »
AivanLare kirjoitti:Sitä että kun saldo ei näy, niin lämpötila on hyvä estimaatti saldosta. Sama suuruusluokka.Modifier kirjoitti:Kyllähän lämpötilan saa myös näkyviin ruudulle vai mitä tarkoitit ?
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Hassua, että otit puheeksi. Arvaapa, mitä sain paremmalta puoliskolta joululahjaksi.Lare kirjoitti:Ällöttäviä, mutta sopinee Malminkartanon ilmapiiriin & tyyliin. Jos joku vie, niin tarpeeseen menee.Anghorn kirjoitti:Tätäpä olen itsekin kuolannut.femkerikila kirjoitti:Daniel Wellington! Omastani (nahkahihnalla) maksoin alessa 130 e. Klassinen ja ajaton. Mutta ei kyllä sovi bensalenkkarin ranteeseen.
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Jaha jaha, huomenlahja?hatey kirjoitti:Menin sitten tälläisen lahjuskellon tilaamaan.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Tuollaisen kellon omistajalle huudettu varoitus hunneja kello kuudessa johtaa ikävään lopputulokseen...jani73 kirjoitti:image.jpegTässä kello yhdellä viisarilla (tunti), ja 24h kellotaululla.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Melko tiukalla pidät kelloa ranteessa....jani73 kirjoitti:image.jpegTässä kello yhdellä viisarilla (tunti), ja 24h kellotaululla.
Mulle, ollaan sentää samaa klaanii....amanita kirjoitti:Kenellekäs tuon meinaat lahjoittaa?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja Jesukka »
Miten olisi vaikkapa käytetty hyväkuntoinen Omega Seamaster tai Speedmaster? Noita saisi varmaan käytettynä tuohon 800-1500 euroon. Toki käytettyä kelloa ostettaessa kannattaa olla tarkkana aitouden suhteen, ja mielellään käydä varmistamassa se jossain mikäli mahdollista.ER kirjoitti:Heräsin ikääntyessäni ajatukseen, että ostaisinko itselleni vähän laadukkaamman rannekellon (Rolexin tai Omegan tyyliin). Mutta kun googlasin pikaisesti niin näyttää siltä, että tuon tyyppisten kellojen hintahaitari alkaa sieltä kolmen tonnin tienoilta. Ja itse olin asettanut itselleni sellaisen tonnin-puolentoista katon. Saako tonnilla mitään järkevää ostosta tuolla saralla vai onko alle 3 tonnin hinnalla järkevämpi hankinta se satasen markettikello?
Viesti Kirjoittaja -sami- »
Viesti Kirjoittaja niiksu »