Ihan kymmenen kiloa... vesi kielellä.jakovski kirjoitti:vinouma kirjoitti:Odotan innolla. Jos maistuisi jakovskillekkin?
Elintarviketieteilijä Reetta Kivelä kehitti suomalaisesta kaurasta ja pohjoisista pavuista ilmastoystävällisen vaihtoehdon arkiruoan perinteisille proteiininlähteille, kanalle ja jauhelihalle.
Se näyttää ihan nyhtöpossulta mutta tuoksuu viljalta. Suutuntuma on pehmeän kanamainen ja makukin muistuttaa kanaa.
Elintarviketieteiden tohtori Reetta Kivelän kehittämä tuote ei kuitenkaan ole lihavalmiste, vaan kotimaisesta kaurasta ja pohjoisessa kasvavista pavuista kehitettyä ”täydellistä proteiinia”, josta povataan haastajaa jauhelihan ja kanan kaltaisille arkiruoanlaiton perusaineksille.
Tottakai voisin maistaa ja syödä, jos se vain on hyvää!
Justiin tein uuden tilauksen Angus pihvikarjasta. Kymmenisen kiloa herkkua tulossa <3 <3![]()
Uutisia maailmalta
-
Re: Uutisia maailmalta
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
-
-
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Namia, vesi kielellä todellakin. Mediumina pihvikarja, aina. Namia!LapsSyksyn kirjoitti:Ihan kymmenen kiloa... vesi kielellä.jakovski kirjoitti:vinouma kirjoitti:Odotan innolla. Jos maistuisi jakovskillekkin?
Elintarviketieteilijä Reetta Kivelä kehitti suomalaisesta kaurasta ja pohjoisista pavuista ilmastoystävällisen vaihtoehdon arkiruoan perinteisille proteiininlähteille, kanalle ja jauhelihalle.
Se näyttää ihan nyhtöpossulta mutta tuoksuu viljalta. Suutuntuma on pehmeän kanamainen ja makukin muistuttaa kanaa.
Elintarviketieteiden tohtori Reetta Kivelän kehittämä tuote ei kuitenkaan ole lihavalmiste, vaan kotimaisesta kaurasta ja pohjoisessa kasvavista pavuista kehitettyä ”täydellistä proteiinia”, josta povataan haastajaa jauhelihan ja kanan kaltaisille arkiruoanlaiton perusaineksille.
Tottakai voisin maistaa ja syödä, jos se vain on hyvää!
Justiin tein uuden tilauksen Angus pihvikarjasta. Kymmenisen kiloa herkkua tulossa <3 <3![]()
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Joo. Olen vankkumaton tasa-arvon kannattaja sukupuoleen, ikään, rotuun ja ihonväriin ja seksuaaliseen suuntautumiseen ja tulotasoon yms. mums. katsomatta. Suhtaudun myönteisesti homoihin ja lesboihin ja heidän avio- ja adoptio-oikeuteen, mutta yhtä en kestä: sitä että joku tulee saarnaamaan minulle mikä on Se Ainoa Oikea Tapa Ajatella. Esimerkiksi tuo Pippinin linkittämä blogiteksti oli juuri sitä keskusteluntappamiskulttuuria pahimmillaan.nsamppa kirjoitti:Pidetään ystävät järki tässä mukana. Pyritään keskutelemaan, ei kärjistämään. Rauhaa rakkaat.
Myönnän, omaan maahanmuuttokriittisiä kantoja, ja olen sitä mieltä, että maata puolustamaan ja rakentamaan -kykyisten nuorten miesten exodus sisöllissodan raunioittamista maista tänne Pohjan Perukoille haiskahtaa. Tämä on minun mielipiteeni, ja mielestäni minulla lienee täysivaltaisena Suomen valtion kansalaisena siihen ja sen sanomiseen oikeus?
-
Viesti Kirjoittaja jani73 »
-
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
Kyllä. Sananvapaus. Ja siinä onkin yksi meidän kulttuurimme hienoimmista asioista. Voi miten sitä rakastankaan. Usein vaan unhoittuu, ja nyt tämä ei missään nimessä kohdistu sinuun PKivireki toivottavasti ymmärrät, että vapauden mukana tulee myös vastuu. Saa sanoa mitä ikinä haluaakaan, mistä haluaa ja miten haluaa. Siinä vaan samalla ovenavauksella tulee tietoisuus siitä että sanoo mitä haluaa, mistä haluaa ja miten haluaa.PKivireki kirjoitti:Tämä on minun mielipiteeni, ja mielestäni minulla lienee täysivaltaisena Suomen valtion kansalaisena siihen ja sen sanomiseen oikeus?
Hmmm.. Nyt kun tätä funtsin niin ehkä tuo toivottavasti on se ero mikä meillä on esi-isiimme vapauden partaalla. Silloin kun yhtäkkiä saikin sanoa ja tehdä mitä vain niin kanssa tehtiin ja sanottiin. Ja niinhän siinä sitten kävi. Voitaisko nyt oppia että vapauden myötä tulee myös vastuu. Siinä olisikin hyvä oppi ja sana: sananvastuu. Vähän kuin sananvapaus vol2.
Ja pahoitteluni että paasaan ku joku typerä hippi. Tyhmä olen, mutta ne haluaisi olla typerä. Samalla tavalla minäkin syyllistyn tuohon kärjistämiseen. Jotenkin kun olen funtsinut niin haluaisin nyt olla osa ratkaisua, en osa ongelmaa. Tämän parempaa tapaa en juuri nyt ole keksinyt, mutta yritänpä jotain.
Rakkaudella sinulle PKivireki.
-
Nää katupartiot, ainakin mun mielestä, on loukkaus meidän tapaa elää vastaan. Poliisit täällä on järjestyksen pitoa varten. Nyt en halua millään puolustella turvapaikanhakijoiden mahdollisesti tekemisiä vääryyksiä. Rikos on rikos ja siitä pitää saada lainmukainen rangaistus. Sitä varten meillä on toimijamme. Lähes yhtä hienot kuin sananvapautemme. Nää katupartiot taas mun näkövinkkelistä näyttää (nyt on käytettävä fiinimpää sanaa että menee filtteristä läpi) peppua meidän kulttuurille.
Sananvapaus on kyl aika vekkuli silleen että sitä ei voi puolustaa sanomalla turpa kii. Vähän samanlainen on demokratia. Siihen on vain luotettava ja luotettava siihen että kyllä muutkin tulee sen huomaamaan ennemmin tai myöhemmin.
hitsinpitsi ku mä kuullostan joltain hiton hipiltä vaikken ees oos. Mut rauhaa ystävät eniveis.
-
Viesti Kirjoittaja jca »
Katupartiot kertoo siitä, että poliisi on menettänyt kyvyn huolehtia kansalaisten turvallisuudesta ja yhteiskunta on muuttunut turvattomaksi. Poliisi on myös menettänyt uskottavuuttaan. Katupartiot ovat oire eivät sairaus. Kannattaisi keskittyä sairauden eikä oireiden hoitamiseen.nsamppa kirjoitti:Ja ehkä on pakko avautua tähän vielä siitä mikä mua on hätkäyttäny söhläämään tänne lisää ja ylipäätään ottamaan kantaa tähän enempää. Se on nämä katupartiot. Ne kolahti mulle tosi pahasti. Siinä mun mielestä pissitään jo demokratian jaloille. Mulla tulee vaan mieleen nää sakujen ruskeepaidat taannoin. Ja mitähän siitä tuli. Pahoitellaan tähän väliin sitä että mulla on tosi paha tapa aloittaa lauseita konjuktiolla, mutta toivottavasti saatte selvää ystävät.
Nää katupartiot, ainakin mun mielestä, on loukkaus meidän tapaa elää vastaan. Poliisit täällä on järjestyksen pitoa varten. Nyt en halua millään puolustella turvapaikanhakijoiden mahdollisesti tekemisiä vääryyksiä. Rikos on rikos ja siitä pitää saada lainmukainen rangaistus. Sitä varten meillä on toimijamme. Lähes yhtä hienot kuin sananvapautemme. Nää katupartiot taas mun näkövinkkelistä näyttää (nyt on käytettävä fiinimpää sanaa että menee filtteristä läpi) peppua meidän kulttuurille.
Sananvapaus on kyl aika vekkuli silleen että sitä ei voi puolustaa sanomalla turpa kii. Vähän samanlainen on demokratia. Siihen on vain luotettava ja luotettava siihen että kyllä muutkin tulee sen huomaamaan ennemmin tai myöhemmin.
hitsinpitsi ku mä kuullostan joltain hiton hipiltä vaikken ees oos. Mut rauhaa ystävät eniveis.
Monikultturistit julistivat vuosikausia miten Suomi ei voi pysyä "lintukotona" ja nyt kun se on realisoitunut niin turvaton yhteiskuntakaan ei kelpaa.
-
Tuo on taas sinun mielipiteesi ja olet täysin oikeutettu siihen. Faktaa siitä ei sillä vaan saa. Toivottavasti ymmärrät senjca kirjoitti:Katupartiot kertoo siitä, että poliisi on menettänyt kyvyn huolehtia kansalaisten turvallisuudesta ja yhteiskunta on muuttunut turvattomaksi. Poliisi on myös menettänyt uskottavuuttaan.
Käsi sydämmelle. Kuka haluaa turvattoman yhteiskunnan? En minä ainakaan, vaan aivan päinvastoin. Toisekseen aikas räikeästi vedetty yhtäsuuruusmerkki monikultturisuuden ja turvattomuuden välille. Mielestäni pikemminkin muutosten ajat on niitä rauhattomia ja turvattomia. Kyllä se tästä rauhoittuu, uskotaan siihen. Ja luotetaan siihen. Katupartiot vaan hämmentää lisää. Ja nämä ovat vain minun mielipiteitäni.jca kirjoitti:Monikultturistit julistivat vuosikausia miten Suomi ei voi pysyä "lintukotona" ja nyt kun se on realisoitunut niin turvaton yhteiskuntakaan ei kelpaa.
Ja edelleen. Tuntuu että ystäväni jca olet aika pahasti poterossasi. Tämä vain mielipiteeni. Kurkkaa skidisti kypärän reunaa korkeammalle niin saadaan tomua laskeutumaan. Rauhaa ystäväni.
-
-
En olis odottanutkaan että olisit mitään muuta mieltä. Toivottavasti et ajattele että minä haluan että ketään raiskataan tai että se olisi mielestäni millään muotoa sallittua. Oksettava rikos, sanottakoon se selvyyden vuoksi.jakovski kirjoitti:Katupartiot on hieno asia. Jos sillä saadaan edes yhdenkin raiskaus estettyä, niin silloin se on onnistunut.
Tuo vaan kun porukka ottaa vallan omiin käsiinsä on mun mielestä lähtökohtaisesti väärin. Valta pitää olla niillä joille me ollaan se annettu. Sitä sanotaan demokratiaksi. Nuo katupartiot eivät ole ainakaan minun ääntä saaneet, vaan ovat ottaneet sen itselleen. Sitä kautta koen että ne ovat ryöstäneet minulta jotain mitä ei voi mittarilla mitata.
Ja edelleen, en halua sinunkaan kanssasi alkaa vääntämään. En halua olla ketään vastaan vaan olla demokratian ja sananvapauden puolella. Ja se onkin itseasiassa aika haasteellista.
Rakkautta ystäväni jakovski.
-
Onhan sitä naapurivartiointiakin. Tavallaan yhteistyö- ja avunantosopimusta.
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
-
"En tiedä, miten hyvin te voitte liikkua, mutta Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka, Stubb kertoi äidille tulkin välityksellä.
-
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
En silti ymmärrä miksi katupartiot tuomitaan ja tyrmätään ennen kuin niiden väitetyt ongelmat ovat missään aktualisoituneet. Eikö tässä tulisi purra sama logiikka: jos yksi katupartio syyllistyy joskus tulevaisuudessa tarpeettomaan väkivaltaan, on se kyseinen partio tutkittava ja tuomittava, mutta annettava muiden rauhassa kokoontua ja partioida. Kyse ei ole virkavallan anastamisesta, vaan kokoontumis- ja liikkumisvapaudesta. Vai voiko lyhyttukkaisilta nuorilta kieltää yhdessä liikkumisen, koska katupartio?
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
No, yleinen ilmapiiri ja suhtautuminen Jyväskylän Kauppakatua kuljeskeleviin 3-6 miehen (turvapaikanhakijan) muodostelmiin ei ainakaan täällä Keski-Suomessa voi huonontua. Jos ennustaa pitäisi, niin kesällä on todella häijyä otsikkoa luvassa, kun välit kesäyössä kärjistyvät.
En kauheasti ihmettele jos joku peruu turvapaikanhakemuksensa ja lähtee takas himaan Irakiin "vaikka siellä odottaa kuolema". Ollaan me suomalaiset sen verran ksenofobista kansaa. Tosin ei ne tainneet Palestiinan arabitkaan hymyä ja kukkia tarjota Euroopasta tulleille juutalaispakolaisille.
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Muutenkin heikot ja raukat vain tarvitsevat jengin ympärilleen ja ihmettelen miksi nykypäivänä ihannoidaan kaikkea räp/hiphop-neekeri jengi skeidaa.
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja Kaiken Ymmärtäjä »
Itselleen suurempaa elämäntarkoitusta etsivä, henkisestä impulssikortrollihäiriöistä kärsivä, vasemmistolainen journalistiopiskelija, jolla on paranoidisia taipumuksia ja joka uskoo suuriin salaliittoihin, ei ole paras argumentoija maahanmuuton puolesta tai sitä vastaan. Vaan jää yhä itselleen suurempaa elämän tarkoitusta etsiväksi, henkisestä impulssikontrollihäiriöstä kärsiväksi vasemmistolaiseksi journalistiopiskelijaksi, jolla on paranoidisia taipumuksia, uskoen suuriin salaliittoihin.PKivireki kirjoitti: Esimerkiksi tuo Pippinin linkittämä blogiteksti oli juuri sitä keskusteluntappamiskulttuuria pahimmillaan.
Aivan kuin riisi johon on sekoitettu jotain, ei ole risottoa, vaan riisiä, johon on sekoitettu jotain.
-
PKivireki kirjoitti:Katupartiot on ihan päivänkakkaran huono juttu yhteiskuntarauhan kannalta. Huolestuttaa.
No, yleinen ilmapiiri ja suhtautuminen Jyväskylän Kauppakatua kuljeskeleviin 3-6 miehen (turvapaikanhakijan) muodostelmiin ei ainakaan täällä Keski-Suomessa voi huonontua. Jos ennustaa pitäisi, niin kesällä on todella häijyä otsikkoa luvassa, kun välit kesäyössä kärjistyvät.
En kauheasti ihmettele jos joku peruu turvapaikanhakemuksensa ja lähtee takas himaan Irakiin "vaikka siellä odottaa kuolema". Ollaan me suomalaiset sen verran ksenofobista kansaa. Tosin ei ne tainneet Palestiinan arabitkaan hymyä ja kukkia tarjota Euroopasta tulleille juutalaispakolaisille.
Mikäs riskaa yhteiskuntarauhaa? Jos näitä TP hakijoita ei olisi tuolla raiskaamassa ja tekemässä mitä sattuu, ei näitä tapahtuisi. Tämä on hätähuuto kansalta, joka esittää huolensa tämän maan päättäjien saamattomuudesta. Tämä apinavaltio ei tee mitään muuta kuin paskaa päätöstä. Ja nuo turvapaikkabisnekset tässä se suurin paskan aiheuttaja. En jaksa lähteä esittämään lukuja sen tarkemmin, voit etsiä itse googlesta, mikä esim on Norjan kokemus yhden turvapaikkahakijan elinkaarikustannus ja kotouttamisluvut, nimenomaan onnistuneet. Ne eivät ole mitään mairittelevia.
Jos tämä "katupartionti" pitää heidän silmänsä avarina, niin hieno homma. Olen tosin nähnyt yhden venäläisvideon, missä pedofiiliraiskari jää kiinni ja se saa isän kädestä siinä.
Heidän (lue muslimien) kulttuurissa naisten arvo ei ole mitään, ja miehen henki on kolikon arvoinen. Täällä näitä paapotaan ja ylistetään uusina Nokia-insinööreinä, vaikka eivät mitään muuta osaa tehdä kuin kaivaa räkää ja raapia kissan genitaaleja.
Jos prosentti tästä sakista on kermaa, niin ei se auta kun 99 prosenttia on sitä pohjasakkaa, joka saa rahaa taikaseinästä ja ilmaisen elämisen minun rahoillani.
Toivon mukaan nämä katupartiot eivät mene ylilyönteihin, mutta estää saa ja yleisellä kiinniotto-oikeudella saa laittaa miehen tonttiin ja antaa poliisin hoitaa homman loppuun.
Tämä on se pääpointti. Yleinen kiinniotto-oikeus
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2011/20110806
2 §
Yleinen kiinniotto-oikeus
Jokainen saa ottaa kiinni verekseltä tai pakenemasta tavatun rikoksesta epäillyn, jos rikoksesta saattaa seurata vankeutta tai rikos on lievä pahoinpitely, näpistys, lievä kavallus, lievä luvaton käyttö, lievä moottorikulkuneuvon käyttövarkaus, lievä vahingonteko tai lievä petos.
Jokainen saa ottaa kiinni myös sen, joka viranomaisen antaman etsintäkuulutuksen mukaan on pidätettävä tai vangittava.
Kiinni otettu on viipymättä luovutettava poliisimiehelle.
Että kysympä vaan, miten tämä tulee horjuttamaan yhteiskuntarauhaa, kun tämä nykyinen mamulandia-meno on juurikin sitä skeidaa, joka vavisuttaa tätä meidän yhteiskuntaa.3 §
Voimakeinojen käyttö
Jos kiinniotettava yleisen kiinniotto-oikeuden käyttämisen yhteydessä tekee vastarintaa tai pakenee, kiinniottaja saa käyttää sellaisia kiinniottamisen toimittamiseksi välttämättömiä voimakeinoja, joita voidaan pitää kokonaisuutena arvostellen puolustettavina, kun otetaan huomioon rikoksen laatu, kiinniotettavan käyttäytyminen ja tilanne muutenkin.
Voimakeinojen käytön liioittelusta säädetään rikoslain 4 luvun 6 §:n 3 momentissa ja 7 §:ssä.
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja Kaiken Ymmärtäjä »
Olen mediasta oppinut, että kaikki tässä maailmassa on aina ja iankaikkisesti yksittäistapauksia, joita ei voi eikä tule eikä saa yleistää. Jokainen stereotypia on vain manifesti niin ajattelevan heikkolahjaisuudesta. Näin olen lukenut.
En on vielä nähnyt mediasta, että joku partio olisi hakannut viattoman kehitysmaalaisen elintasopakolaisen? Jos näin olisi, silloinkaan tuskin jokainen partion jäsen olisi potkinut ja lyönyt samalla voimakkuudella, ehkä joku partiosta olisi syytön? Puhumattakaan että kaikki partiot tuomittaisiin. Jos näin tehdään syyllistytään kategorisointiin ja stereotypioiden rakenteluun. Niin ei saa tehdä, olen tämän lukenut. Kaikki on aina yksittäistapauksia. Nyt kuitenkin kaikki partiointi tuomitaan jo ennalta. En ymmärrä?
Samalla tässä halutaan tuomita partioivia entisiä rikoksentekijöitä, jotka ovat jo sovittaneet tuomionsa yhteiskuntaamme kohtaan. Ymmärtääkseni he ovat viattomia? Tuomisijoiden käytös muistuttaa verenhimoista lynkkausjoukkoa torilla. Jos partion rikostuomion kärsinyt kuulapää haluaa oman henkisen hyvinvointinsa tai jonkin muun syyn takia, pamputtaa syytöntä kehitysmaalaista maahantunkeutujaa, niin aivan samoin nämä tuomitsijat olisivat valmiin antamaan sähköshokkeja vielä syyttömälle kuulapäälle, jotta oppisi olemaan, edellyttäen että voisivat tehdä tuon kotoa suoraan koneelta, nostamatta takapuoli penkistä, näppiksen välityksella ja pysyen tuntemattomana.
Muistakaa, kaikki on aina yksittäistapaus, josta ei voi, eikä tule tehdä mitään yleistyksiä ja että jokainen kuulapääkin on laulun arvoinen.
ps. lontooksi on ns. Duck test, joka menee jokseenkin näin.
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."
Tätä maalaisjärkistä periaatetta typeryyksissäni sovelsin aiemmin elämässäni, matkalla takaiskusta toiseen. Muuten olisi mielestäni käynyt kylmät. Tai niin ainakin luulin. Mutta olin väärässä.
Olen poisoppinut vanhasta, jos joku näyttää ankalta, ui kuin ankka ja ääntelee kuin ankka, niin ..ei voida varmuudella sanoa mikä se on. Se voi myös olla nokkahuilu, juustoraastin tai autonrengas.
-
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Poliisilla on hyväksytympi oikeus ylimääräiseen väkivaltaan, jota tällä vähälahjaisella taatelintallaajalla ei ole ollenkaan - voi tullakin syyte ties mistä, kun taltutellaan jo valmiiksi hyväksyttyä sekä tuomittua syyllistä.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
No kas, tätähän mä olen foorumilla sullekin yrittänyt selittää vaikka kuinka monta kertaa - ei se säästäminen pelkästään säästämisen vuoksi mitään hyvää aikaan saa, kun jotkut hommat pitää kuitenkin tehdä.jca kirjoitti:Katupartiot kertoo siitä, että poliisi on menettänyt kyvyn huolehtia kansalaisten turvallisuudesta ja yhteiskunta on muuttunut turvattomaksi.
Ehkä poliisin johtajista on tullut osa hyväveliverkostoa, eikä heitäkään enää kiiinnosta poliisin tehtävä, vaan se miten sen avulla saa kupattua itselleen yhteiskunnan rahoja, en tiedä. Aarnion tapaus toivottavasti poistaa mätää jonkin verran, mutta ehdottomasti järkyttävän huono kuva jää poliisin osaamisesta ja toiminnasta - kuten Auerin tapauksessakin. Poliisin sisäiset suhteet eivät ole kunnossa, ja siitä pitäisi seurata runsas määrä potkuja - yhteistyökyvyttömät ja -haluttomat pois muihin töihin tai vankilaan.jca kirjoitti:Poliisi on myös menettänyt uskottavuuttaan. Katupartiot ovat oire eivät sairaus. Kannattaisi keskittyä sairauden eikä oireiden hoitamiseen.
-
oppenheimer kirjoitti:Yleensä vähälahjaiset reagoivat aggressiivisesti ja mustavalkoisesti kokemaansa uhkaan, siksi katupartiointi ei ole hyvä idea - ääriesimerkkinä, koska niin pitää tehdä, ette tule näkemään Björn Wahlroosia katupartiossa taikka muuta hyvin toimeentulevaa valkoista roturealistimiestä.
Poliisilla on hyväksytympi oikeus ylimääräiseen väkivaltaan, jota tällä vähälahjaisella taatelintallaajalla ei ole ollenkaan - voi tullakin syyte ties mistä, kun taltutellaan jo valmiiksi hyväksyttyä sekä tuomittua syyllistä.
Korjaus paskapuheisiisi. Poliisilla ei ole oikeutta ylimääräiseen väkivaltaa, kuin muullakaan ihmisellä. Heillä on voimankäyttöoikeudet, jotka on laissa hyvin tarkkaan määritelty. Virkavaltaan kuulumaton saa käyttää kiinniottoa tehdessään tarpeellista voimankäyttöä, jos kiinniotettava vastustaa. Tähän ei kuulu patukat, kaasusumuttimet, tazerit tai aseet. Ainoastaan painiottein kaveri maahan ja pitää kiinni siinä.
-
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Kyllä täytyy olla kovalla itseluottamuksella liikkuva kansalainen, jos uskoo joka kerta pystyvänsä pysymään lain velvoittamissa rajoissa. Siksi kehottaminen voimankäyttöön ei ole ehkä suotavaa.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
..ja aivan samon kuin itselleen suurempaa elämäntarkoitusta etsivä, entinen kommunisti, joka uskoo suuriin salaliittoihin, ei ole paras argumentoija kansantalouskysymyksissä, vaan jää edelleen entiseksi kommunistiksi, joka bisnesosaamisestaan huolimatta paranoidisten taipumustensa vuoksi uskoo salaliittoihin ja käyttää omien tarkoitusperiensä toteuttamiseen hyväveliverkostoa sekä tavallisia lyhytnäköisiä hyväonnisia ihmisiä, jotka - mitäs ilmaisua se Kauppalopo käyttikään katupartiojanttereista, se sopii tähän.Kaiken Ymmärtäjä kirjoitti:Itselleen suurempaa elämäntarkoitusta etsivä, henkisestä impulssikortrollihäiriöistä kärsivä, vasemmistolainen journalistiopiskelija, jolla on paranoidisia taipumuksia ja joka uskoo suuriin salaliittoihin, ei ole paras argumentoija maahanmuuton puolesta tai sitä vastaan. Vaan jää yhä itselleen suurempaa elämän tarkoitusta etsiväksi, henkisestä impulssikontrollihäiriöstä kärsiväksi vasemmistolaiseksi journalistiopiskelijaksi, jolla on paranoidisia taipumuksia, uskoen suuriin salaliittoihin.PKivireki kirjoitti: Esimerkiksi tuo Pippinin linkittämä blogiteksti oli juuri sitä keskusteluntappamiskulttuuria pahimmillaan.
Aivan kuin riisi johon on sekoitettu jotain, ei ole risottoa, vaan riisiä, johon on sekoitettu jotain.
Mutta oikeassa olet, ei tuo Pippinin linkittämä puheenvuoro kovin vakuuttava ole.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka