Kauppatapa 1. eli Hinta = Hintapyyntö = Osta heti -hinta
Myydään 2 kappaletta siistissä kunnossa (ja kerrostalokäytössä ollutta) otsikon mukaista kaiutinta ja pöytätelinettä (pöytätelineiden ovh á 67,90eur - https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... vari-musta). Virta- ja audiokaapelit kuuluvat hintaan, ja mukaan tulee myös alkuperäiset matalat jalustat.
Hinta: 850 eur
Maksutapa: käteinen
Toimitustapa: ostaja noutaa
Viimeksi muokannut jub3, 26.1.2016 klo 12.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarjoan 700€ ja haen vaikka heti tänään pois. Asun myös Kampissa, joten varmasti saadaan sovittua nopeat kaupat.
- Joona
Terve Joona,
Ei kyllä noin halvalla lähde. Noita pelkkiä kajareita on myyty 850 euron hintaan parilta, joten pyyntini 850 pöytätelineiden kanssa on jo valmiiksi hyvin edullinen hinta. Ai että kun kuulostaa muuten musiikki hyvältä näillä!
Audio messuilla yritti kaupata uutene 370eur kipale Genelec two-sarjan kajareita jotka ilmeisesti vastaa näitä 8-settejä... harmittaa etten ostannu. Siinä valossa 700eur käytetyistä on hyvin kohtuullinen.. toki myyjä tekee itse omat päätökset. Tämä vain kommenttina.
Pöytätelineistä voi olla sit montaa eri mieltä
Viimeksi muokannut IIIMacci, 9.1.2016 klo 21.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IIIMacci kirjoitti:Audio messuilla yritti kaupata uutene 370eur kipale Genelec two-sarjan kajareita jotka ilmeisesti vastaa näitä 8-settejä... harmittaa etten ostannu. Siinä valossa 700eur käytetyistä on hyvin kohtuullinen.. toki myyjä tekee itse omat päätökset. Tämä vain kommenttina.
Pöytätelineistä voi olla sit montaa eri mieltä
Genelec G Two vastaa 8020 mallia, Genelec G Three taas vastaa 8030 mallia, jota olen siis myymässä. G Three maksaa uutena esim. verkkokaupassa 669,90 eur / kpl.
Ok, kiitti selvityksestä ja onnea kauppoihin. Hyvät kajarit varmasti.
Edit - rupes kiinnostaa mut kolmoset on vähän liian isot ittelle.. Ton 8030An saa uutena 529eurolla (sis. Alv) ja uudemman B-version muutama kymppi yli....
Viimeksi muokannut IIIMacci, 10.1.2016 klo 0.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.