Aivan mahtava tuote, keräsi kaikki sulaneet jäät pakastimen alatasolla ja tippumatta pisaraakaan sai viedä roskiin. Viisi tähteä ja vanhat pyyhkeet voi käyttää vaikka fillarirempoissa.
Nyt rankkaa imurointia ja uusien Plantronics backbeat pro-vastamelukuulottimien myötä Steely Dania korville ;-)
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
hatey kirjoitti:Katupartiokeskustelun innoittamana laitoin karvamösaan Uudenmaan Suojeluskuntapiirin emalikokardin. Siellä se pilkoittaa karvojen keskellä.
Tekee kyllä vaikutuksen.
IMac 21,5 " Late 2017 OSX 13.7.5 4GT
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
hatey kirjoitti:Katupartiokeskustelun innoittamana laitoin karvamösaan Uudenmaan Suojeluskuntapiirin emalikokardin. Siellä se pilkoittaa karvojen keskellä.
Voisi kuvitella norsunvittujen olevan kiellettyjä, koska norsunluukin on? Vai voiko norsunvittuja valmistaa laboratorio-olosuhteissa, vai onko jonkun muun eläimen ellei jopa tekosellainen?
It's easy to die up here. Everything else is just work.
Voisi kuvitella norsunvittujen olevan kiellettyjä, koska norsunluukin on? Vai voiko norsunvittuja valmistaa laboratorio-olosuhteissa, vai onko jonkun muun eläimen ellei jopa tekosellainen?
Ihan on aidosta pupusta tehty karvahattu.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Aivan mahtava tuote, keräsi kaikki sulaneet jäät pakastimen alatasolla ja tippumatta pisaraakaan sai viedä roskiin. Viisi tähteä ja vanhat pyyhkeet voi käyttää vaikka fillarirempoissa.
Nyt rankkaa imurointia ja uusien Plantronics backbeat pro-vastamelukuulottimien myötä Steely Dania korville ;-)
Oi, olen tooosi iloinen voituani tuoda helpotusta sinulle tuohon kenkkuun sulatuspuuhaan. Kiva kun kerroit!
Jaa jospa sitten vinkki nro 2: iRobot tai jokin muu robotti-imuri jelppii kivasti siivouksessa, omani imuskeli juuri tänään päivällä olkkarin lattiapinnan pölyt. Minä taidan laittaa räminää touhupäivän kunniaksi, olin lenkillä reippaassa pakkasessa ja kaupungillakin käväisin ostamassa rakkaalle ystävälle lahjakortin ja hääonnittelukortin. Painelen tuonne soittoketjuun jumppaamaan Unlimitedin tahdissa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Ostin vuonna 2009 tai 2010 iRobotin karvalakkiversion Stockan Hulluilta päiviltä, käytin sitä joka viikko noin kaksi -kolme kertaa eri huoneita imuroimassa. Virhe vissiin oli sallia sen meno peilikaappeihin, koska ilmeiseti noiden kiskojen yli meno aiheutti sen, että jotakin män pieleen muutaman vuoden käytön jälkeen virtuaaliseinän ja tukiaseman tunnistamisen suhteen. Korjaus olisi maksanut pirusti. No ei se mitään, esteitä saa tuoleista ja mistä vain.
Akku lopahti ehkä kolmen vuoden jälkeen, vaikka uskollisesti poistin sen pitkien reissujen ajaksi ja laitoin jääkaappiin ohjeistetusti. No, vuonna 2014 lopussa koko kapine sanoi yhteistyön irti, mutta laiska tuttava oli aikoinaan ostanut saman kapineen samoihin aikoihin, ja lahjoitti laitteen minulle. Uusi imurikaverini on toiminut loistavasti, ja työnsä tulos on erittäin hyväksyttävää.
Kiskojen yli en sitä enää päästä, imuroin ikiaikaisella akku-Macitalla nykyään nuo peilikaappien alaosat. Tuo pikku-Macita muuten on noin 20 vuotias jo, olen kuuliaisesti ladannut sitä ohjeen mukaan kolme tuntia, ja edelleen on kaverissa poweria. Kannattaa aina lukea ohjeet ja toimia niiden mukaan.
Viimeksi muokannut amanita, 9.1.2016 klo 17.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Mummojen ja naapureiden kanssa seurustellaan! Parisuhdehommat on yökpthyi. Pitää koulia tsirbulasta sellainen henkilökohtainen kokkaava uke ja unilelu. Ikeaan en lähde. En ikinä!