Erño kirjoitti:Mummojen ja naapureiden kanssa seurustellaan! Parisuhdehommat on yökpthyi. Pitää koulia tsirbulasta sellainen henkilökohtainen kokkaava uke ja unilelu. Ikeaan en lähde. En ikinä!

Mummot on mukavia. Ne juttelee paljon ja työntää usein paistoksia yms mukaan. Pitävät myös hyvin ympäristöä silmällä.
Muuta tänne Jyväskylään. Ikean piste on pienempi kuin muualla. Kyseinen "noutopiste" on Ikean sivun mukaan seuraava
"lähipisteen sisustusmyymälässä on myynnissä noin 100 tuotetta, kun taas tavarataloissa on noin 9500 tuotetta" Tuollainen ei tsirpuloita juuri houkuta.
Tsirpulat on kyllä rasittavia monesti. Liikkuvat niin hitaasti. Ulos lähteminenkin on kuin sähköauton kanssa temppuilu. Kaikki pitää suunnitella etukäteen. 30min ei tahdo riittää siihen, että lähdetään kauppaan. Pitää laittautua mukamas.
hatey kirjoitti:Erño pääsee IKEAan ostamaan.....
Ei kierretä veitseä haavassa... Tietenkin osanottomme suruun kortin voimme lähettää...
Erño kirjoitti:Tuli myös näytettyä tsirbulaa äiteelle pikaisesti. Eka kerta koskaan. Tästä ei voi koitua mitäänä hyvää.

Mikä ettei. Itsekkin olen nyt kotona ihan rauhassa kun tuo "tsirpula" lähti äiteeni kanssa kaupungille. Nyt saa olla kotosalla yksin. Itse en kannusuojista mitään ymmärrä nii parempi, että äitee lähtee tuon avuksi ja tulkiksi....
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.