tästä pakkasasiasta on varmaan keskusteltu todella paljon täällä. Mulla ongelma on kuitenkin ainakin omasta mielestäni aika erikoinen.
Ostin viime perjantaina eli viisi päivää sitten iPhone 5s:n. Kaikki toimii ihan mukavasti. Näillä pakkasilla voi kuunnella koulumatkoilla musiikkia normaalisti koko puolentunnin matkan ajan , eikä akku kulu mielestäni normaalia enempää. Jos kuitenkin avaan näyttölukituksen tuolla pakkassäässä esimerkiksi vaihtaakseni kappaletta, sammuu puhelin välittömästi. Kun yritän käynnistää puhelinta ulkona tai juuri sisälle tultuani, se näyttää, että laitapa puhelin laturiin. Kun puhelin on ollut vähän aikaa sisätiloissa, käynnistyy se taas normaalisti ja näyttää samoja akkuprosentteja kuin ennen sammumistaan (ilman lataamista siis).
Mitä ihmettä? Tämä on mun eka iPhone ja olen kyllä tietoinen, etteivät nämä pakkasta kestä, mutta onko tämä normaalia? Puhelin siis todellakin sammuu ihan sekunnissa, jos kosken tuolla pakkasessa sitä näyttöä, mutta ei esimerkiksi taskussa itsekseen, kun kuuntelen musiikkia.
Onko tämä takuuasia?
Olen tosi kiitollinen, jos osaatte auttaa.