Ole onnellinen, itse en saa noita "savuisia" alas edes väkisin... punaviini kyllä maistuuLapsSyksyn kirjoitti:Senkin juopot ja muut siat, viskipullossani oli savunmakuisesta enää helmi pohjalla. Jouduin tyytymään tähän punkkupulloon.

Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ole onnellinen, itse en saa noita "savuisia" alas edes väkisin... punaviini kyllä maistuuLapsSyksyn kirjoitti:Senkin juopot ja muut siat, viskipullossani oli savunmakuisesta enää helmi pohjalla. Jouduin tyytymään tähän punkkupulloon.
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
LapsSyksyn kirjoitti:Hompun baarikin on hiljainen. Ei voi olla totta, Anniel lienee tullut uskoon
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kannattaa syödä ja juoda monipuolisesti.Jussi68 kirjoitti:^Juoma tilanteen / oheisnautittavien mukaan, jokaiselle ruoka-aineelle löytyy sopiva "alashuuhteluneste"
Pidän opetuksen mielessä: aina pitää olla varapullo. Ja Anniel: hyvä niin!jakovski kirjoitti:Itse suoraan töistä baariin keikalle ja backstagelle. Viskiä ei voinut maistella koska autolla liikenteessä ja aamulla aikainen herätys. Yöllä toki palanpainikkeeksi Taliskeria glencairnista.
Ps. Savua pitää löytyä AINA vähintään kaksi pulloa. Toinen mistä juodaan ja toinen josta juodaan sen jälkeen. Punaviini ei sovi mulle. Tulee pää kipeäksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Eipä noiden eväiden jälkeen enää ole mitä jatkaa. La-Ga-Vulin ja Lapin Aihki.jakovski kirjoitti:16 vuotista lagavulinia 4cl, kiitos. Sitten 10 vuotista Laphroaigia 4cl annos. Siihen jätänkin tämän illan ja lähtiessäni annan ovimiehelle tipit.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »