AMA-EDIT: Ketju tehty hienovaraisesti oikeaa toimintatapaa muistellen "tekemisiä-ketjusta" sieltä sopivat muisteloviestit tänne varovaisesti siirtäen.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Kova juttu. Itse sain jostain syystä pikkupoikana Stigan: ei ollut mikään juhlapäivä, mutta isä toi Stigan, sellaisen kapeasuksisen. Seuraavana talvena kavereille ilmestyi leveäsuksisia, mutta yritin itselleni perustella miksi kapeasuksinen on parempi. Unohdin siinä ne 80% joilla ei ollut Stigaa laisinkaan. Stiga oli pikkupoikien Ferrari.thoug kirjoitti:Kokosin pinkin stigan ja käytiin koelaskemassa sillä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Kukkatalo Maritta (o.s. Isoksela)?hatey kirjoitti:[…] kävin laskemassa "kukkatalon" mäkeä.
Mulla ei ollut lapsena stigaa, mutta naapurilla oli oikein ralliraidallinen, olin kyllä aika kade. Joskus sain toki jonkun omaa lainata. Tänäänkin sain laskea yhdessä tyttäreni kanssa ja kotia päästyämme hän innoissaan kertoi uudesta menopelistään.LapsSyksyn kirjoitti: Stiga oli pikkupoikien Ferrari.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Muistan sellaiset hiihtimet. Minaritkin ostin omilla rahoillani, ja yritin laskea mäkeä. Tuli synkkäilmeinen enoni katsomaan sanoen: "Lopeta, olen jo muutaman kuskannut sairaalaan minisuksien takia."hatey kirjoitti:Minäkään en saanut koskaan minareita. Minulla oli punaiset puiset Lampisen sukset.
Niin muuten tekivät. Enää eivät tee.arisel kirjoitti:"Lampisen limalaudat" ilkkuivat Peltosen suksien ylpeät omistajat silloin ennen.hatey kirjoitti:Minäkään en saanut koskaan minareita. Minulla oli punaiset puiset Lampisen sukset.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Samma här! Kyllä kitisin aiheesta, mutta en ko. läpysköitä ikinä saanutLare kirjoitti:Lapsena jouduin sairaalaan. Puolet lapsiosaston potilaista oli niitä, jotka olivat minisuksilla kaatuneet ja luita poikki. Sen jälkeen ymmärsin miksi äiti ei ollut suostunut ostamaan mulle minisuksia.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Hommasin miniskimbat täysi-ikäisenä.... ei ne enää olleet mageetarisel kirjoitti:Saattavat tulla vielä uudestaankin, kun kaikkea retroillaan...
Viesti Kirjoittaja hot »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
googlattuLare kirjoitti:Minulla myös. Tuo kulki vain kovalla tiepohjalla, muuten upposi. Meinasin jäädä meijeriauton alle 2v vanhana.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »