Koin tuon nautinnon ennen joulua. En kylläkään nauttinut siitä.tosikko kirjoitti:ENMG tutkimus on aina yhtä lysti, onhan se hupaisaa että sätkii sähköiskujen tahtiin ja lihaksiin kairataan neuloja kuunnellen samalla rutisevaa radiota.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Koin tuon nautinnon ennen joulua. En kylläkään nauttinut siitä.tosikko kirjoitti:ENMG tutkimus on aina yhtä lysti, onhan se hupaisaa että sätkii sähköiskujen tahtiin ja lihaksiin kairataan neuloja kuunnellen samalla rutisevaa radiota.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Alkoi olla pölyä lavuaarin pinnassa ja lattialla oli pinttynyttä likaa ja saippuatahroja. Sattumoisin tsirbulakin tuli yökylään.thoug kirjoitti:Anoppikokelas tuloillaan tsirpulas kanssa, vai oletko kolauttanut pääsi?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Jouduitteko itse maksajiksi tai onko hinnasta noin yleisesti tietoa? MRI:n saa nykyään helevetin halvalla vaikka 139€ vrt. vuosien takaiseen itsemaksettuun 800€.hatey kirjoitti:Koin tuon nautinnon ennen joulua. En kylläkään nauttinut siitä.tosikko kirjoitti:ENMG tutkimus on aina yhtä lysti, onhan se hupaisaa että sätkii sähköiskujen tahtiin ja lihaksiin kairataan neuloja kuunnellen samalla rutisevaa radiota.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja arisel »
"Lampisen limalaudat" ilkkuivat Peltosen suksien ylpeät omistajat silloin ennen.hatey kirjoitti:Minäkään en saanut koskaan minareita. Minulla oli punaiset puiset Lampisen sukset.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Se oli korona yllättävän vaativa..hatey kirjoitti:Onpa täällä nuorta porukkaa.![]()
Silloin kun minä olin nuorisorikollinen, niin korona oli kova juttu.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Aahhahhaaa heikkopeikko. Minä en ole onneksi koskaan kipeä.amanita kirjoitti:...
Minä en tee mittään, paitti yskin oikein hartaudella limaa keuhkoistani, pah!
Viesti Kirjoittaja peku »
Etkös tiedä että ennen oli kaikki paremmin?amanita kirjoitti:Sivukaupallakos täällä "tehdään" muisteloita? Noinkos on tarvis värkätä ihan oma ketju kaikelle entivanhalle ja sen haikailulle?
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »