Hakusessa siis Late 2013 jälkeinen 15 tuumainen retina - myös uudemmat koneet kiinnostaa.
Akku ja kunto täytyy olla hyvä, tai muuten ei kiiinnosta. Kuitti välttämätön ja originaali laatikko toivottava.
Ensijaisesti kiinnostaa DG, eli dual graphicsilla olevat laitteet ja myös IG, eli integroiduilla Iiriksillä olevat käy
Hinta: Max n 1000 € (+ ALV, jos myyjä yrittäjä, yksityisille sama hinta ilman ALVia)
... jos on oikein hyvä tarjous jostain takuunalaisesta koneesta niin ehkä inan enempikin.
Hintahaitari suunnilleen seuraavasti mun toiveiden mukaisesti...ja ALVit päälle yrittäjille.
yli 1000 € = jotain mitä en ole ajatellut sijoittaa kun odotellaan Skylakeja vähitellen kuuluviksi... mut saa tarjota.
DG 2014/15 koneet herkuilla, johon AppleCaren saa vielä hankittua tai se on jo hankittu.
1000 € = mun ajatus siitä minkä verran käytettyyn koneeseen ylipäätään kannattaa sijoittaa kun uuden saa parilla tonnilla.
DG koneet 2014/15 mallia
DG paremmalla late 2013 prosulla ja lisäksi muisti 16
900 € = hyvä juttu
DG, late 2013
IG, joka 2014/15 mallia tai late 2013 paremmalla prosulla tms.
800 € = ei niin hyvä juttu
IG, eli perus iiris malli late 2013
...siihen välille mahtuu toki kaikkia kunnostaja ja lisäherkuista riippuvia summia...
Skylakeja odotellessa joku voi ymmärtää myydä ajoissa pois omansa. Itse voin kituutella matkalla huonommillakin eväin kun kotona löytyy tarvittavat väännöt pöytäkonepuolelta
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)