Näppis tulee lojumaan keittiön pöydällä, joten en tahtoisi sinne sellaista silityslaudan kokoista hirviötä.
Saapi olla BT/Infrapuna/johto-mallinen, kunhan vain olisi pieni.
Juu, eka Mac minulle, kiitos kysymästä. Olen vähän ylpeä

Viesti Kirjoittaja emmel »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
äänenvoimakkuus vaatinee Applen oman, mutta jollain softalla ne varmaan saa mapattua eri tavallakin.emmel kirjoitti:Hmm, jahas. Mites nuo tavalliset pikkunäppikset, saako niitä toimimaan ok OS X:n kanssa? Ei sillä niin väliä mitä siinä napissa lukee, jos se vaan toimisi. Onnistuuko konffiminen jotenkin, vai vaatiiko se jotain spesiaalia näppikseltä?
Ja sitten nuo äänenvoimakkuussäädöt? Toimivatko ne minkä näppiksen kanssa vaan, vai vaatiiko Applen oman?
Pakko olla samaa mieltäTheKraken kirjoitti:Tosin sikakallis ja erittäin ruma sellainen
Itsellä on tässä kummatkin pöydällä ja tein kokovertailua, niin tosiaan on se tosiaan n. 3-4 cm pienempi, kuin tämä uudempi.ERA kirjoitti:Nuo G3 Bluen mukana tulleet (ne joissa oli se kauhia pyöreä hiiri) ovat aika pieniä. Että jos sellaisen käytettynä löytää...ja hiiren hankkii erikseen.
Viesti Kirjoittaja vilee »
Totta kaveri turisee. Meinan Omppu-häiskä on osottautunut oikeen mahtavaksi veijariksi hiirikättä laiskottaessa.TheKraken kirjoitti:Kannattaa muuten totutella niihin (kummallisiin) omppunäppäimiin.
Parin viikon kuluessa niistä nimittäin tulee parhaat kaverisi![]()
Kaverilla on järki päässä. Tollanen näppis ei tosiaan (edes silityslaudan päällä/alla/takana) luo suuria inspiksiä ruuanlaittoon.emmel kirjoitti:TheKraken kirjoitti: Tosin sikakallis ja erittäin ruma sellainen
Pakko olla samaa mieltä Täytyy vielä tutustua aiheeseen.
Paukuttakaas tollasen turkoosin näppiksen kuva jostain, ihan mielenkiinnosta?Muffe kirjoitti:Täältä löytyy tuommoinen vanha turkoosi näppis, jos kiinnostaa.
Viesti Kirjoittaja Luomaa »
Kun olin amiksessa niin sinne tuli noita G3 koko luokallinen, olivat kovia myllyjä siihen aikaan!ERA kirjoitti:Nuo G3 Bluen mukana tulleet (ne joissa oli se kauhia pyöreä hiiri) ovat aika pieniä. Että jos sellaisen käytettynä löytää...ja hiiren hankkii erikseen.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”