![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei liity firmikseen.sntt kirjoitti:Käyttäjä Erno varmasti auttaa,kuten hän 'Hackintosh'-puolelta tietää:Erño kirjoitti:Antaa mennä vain. Järjestelmäpäivitykset eivät vaikuta firmikseen millään tavoin.
Been there, seuraavat ohjeet auttoivat:Karelmo kirjoitti:Se löytyi hakusanoilla "how to upgrade to el capitan", tekijä oli joku Dai Frank.
Kaikki meni hienosti, mutta nyt olen Kusessa kun latasin AppStoresta päivityksen... Ja kone tilttas just loppusuoralla sitä asentaessa. Ei lähde käyntiin enää. Hurisee kymmenen sekuntia ja sammuu aina.
Heelp!!!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Karelmo »
Viesti Kirjoittaja F1.4 »
Viesti Kirjoittaja TheNuutti8 »
Joo pitää tilata noita muisteja nyt kun muuten kaikki jo pelittää. Oon vähän arponut niiden tilaamista kun en täysin luottanut kykyihini onnistua tässä projektissa.TheNuutti8 kirjoitti:Jossain olin lukenevani että tuo tarvitsisi 12Gb järjestelmämuistia stabiiliin jatkuvaan pyörimiseen. Tiedä sitä. En ole itse 32Gb pienemmällä määrällä testannut. Kuitenkin eBayssa tuo muistikaan ei niin kovin kallista loppupelissä ole.
Nuutti
edit2. Tuuletinnopeuksia voi tällä säätää itse kiinteiksi, tai määrätä antureille raja-arvot jolla väliillä tuulettimet hönkivät. Tahnat voivat olla kuivuneet, onhan kyseessä kai jo iäkäs kone.Compatibility with Windows XP/7/8/10 and Mac OS X 10.6 and higher
Palaa sivulle “Mac Pro ja Mac Studio”