Apple Iphone 6s 16gt Ruusunkullan värinen Käyttämätön ja kuitillinen.
Asun posiolla puhelinta voi tulla katsomaan paikan päälle ja testailemaan
pietän puhelimella hintaa 450 euroa !
Voit laittaa viestiä tai soittaa minulle ja kysyä enemmän puhelimesta !
Puh-0469338648
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut amanita, 6.4.2016 klo 0.05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy:Huomautus otsikkoon
Aikaisemmin tällä viikolla oli varmaankin tällä samalla tyypillä torin kautta sama puhelin myynnissä, tosin toisella paikkakunnalla. Sovin jo noudon, mutta perille kun pääsin niin vaihtui koko ajan osoite eikä voinut numeroaan antaa. Juuri samat kuvat lähetti minulle sähköpostilla. Muutenkin yhteydenpito oli sen verran sekavalta vaikuttavaa että olisin varovainen.
JLappis kirjoitti:Aikaisemmin tällä viikolla oli varmaankin tällä samalla tyypillä torin kautta sama puhelin myynnissä, tosin toisella paikkakunnalla. Sovin jo noudon, mutta perille kun pääsin niin vaihtui koko ajan osoite eikä voinut numeroaan antaa. Juuri samat kuvat lähetti minulle sähköpostilla. Muutenkin yhteydenpito oli sen verran sekavalta vaikuttavaa että olisin varovainen.
Jospa tämän ketjun myyjä Sorvistoa liittäisi kuvaan mukaan oman paperille kirjoitetun nimimerkkinsä ja kuitin samaan kuvaan, samoin löytynee jokin selitys noille Huudon linkin kuville, joissa kaikissa viidessä on tässä ketjussa olevan laitteen myyntikuvan kanssa samanlainen ruudullinen pöytäliina. Onko tämän ketjun myyjällä kenties ollut noin monta laitetta myynnissä, joiden kuvat tuo mansemies on sitten kopioinut?
Viimeksi muokannut amanita, 30.3.2016 klo 19.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jännä homma kun puhelimessa sanoit että tarvitset rahat heti, niin et voi postin kautta myydä? Että vain nouto, luulisi rahan kelpaavan jos on 2viikkoa ollut jo myynnissä.
Poistin jo liittämäni viestin samalla kuvalla varustetusta myynnistä huudossa, siellä tosin paikkakunnaksi oli merkitty Tampere. Löytyykö asialle selitystä?
amanita kirjoitti:Poistin jo liittämäni viestin samalla kuvalla varustetusta myynnistä huudossa, siellä tosin paikkakunnaksi oli merkitty Tampere. Löytyykö asialle selitystä?
Joku muu on käyttänyt minun kuviani, minulla on ollut tämä myynnissä muuallakin.
hofu kirjoitti:Jännä homma kun puhelimessa sanoit että tarvitset rahat heti, niin et voi postin kautta myydä? Että vain nouto, luulisi rahan kelpaavan jos on 2viikkoa ollut jo myynnissä.
En sanonut ettenkö voisi postittaa, haluaisin vain että joku noutaisi puhelimen... soita minulle niin keskustellaan voidaan ehkä solmia kaupat
amanita kirjoitti:Poistin jo liittämäni viestin samalla kuvalla varustetusta myynnistä huudossa, siellä tosin paikkakunnaksi oli merkitty Tampere. Löytyykö asialle selitystä?
Minulle neuvottiin että kannattee tänne laittaa myynti ilmoitus jos ei mene kaupaksi, täällä minun paikkakunnalla ei paljoa puhelimen ostajia ole haluaisin että joku noutaisi puhelimen pikaisesti kun on rahapula...
Tuota puhelinta olin ostamassa aikaisemmin tällä viikolla. Tässäkin pieni lappilainen kunta, josta tuskin kukaan noutaa. Kielenkäyttö oli samanlaista ja yhtä sekavaa kuin tässä ilmoituksessa.
Palautin poistamani viestin, jossa hämmästystä aiheuttavat viisi kuvaa, joissa kaikissa on samanlainen ruudullinen liina taustana. Ovatko nuokin kaikki kuvat pihistetty sinulta?
Viimeksi muokannut amanita, 30.3.2016 klo 19.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
amanita kirjoitti:Palautin poistamani viestin, jossa hämmästystä aiheuttavat viisi kuvaa, joissa kaikissa on samanlainen ruudullinen liina taustana. Ovatko nuokin kaikki kuvat pihistetty sinulta?
Kuvat on tallentunu pilvipalvelimeen kun olen laittanut kauan sitten tästä myynti-ilmoituksen, kukatahansa voi esim googlesta ottaa kuvani käyttöön vain kirjoittamalla esim avainsanat google hakuun. ja muuten tuo yksi mies joka väittää että on soittanut minulle, ei ole edes soittanut minulle vaan tappi12.... kauheana valheita minusta, miksi en vain saisi myydä puhelimeni ?
amanita kirjoitti:Palautin poistamani viestin, jossa hämmästystä aiheuttavat viisi kuvaa, joissa kaikissa on samanlainen ruudullinen liina taustana. Ovatko nuokin kaikki kuvat pihistetty sinulta?
Kuvat on tallentunu pilvipalvelimeen kun olen laittanut kauan sitten tästä myynti-ilmoituksen, kukatahansa voi esim googlesta ottaa kuvani käyttöön vain kirjoittamalla esim avainsanat google hakuun. ja muuten tuo yksi mies joka väittää että on soittanut minulle, ei ole edes soittanut minulle vaan tappi12.... kauheana valheita minusta, miksi en vain saisi myydä puhelimeni ?
Juu, en ole tappi12 enkä kolometoistanenkaan... Missä kohdass väitin että olen soittanut sinulle?
Kaveri on hyvin todennäköisesti kusettaja. Yritin tehdä kaupat toisesta luurista, jonka ehtona oli, että siirrän ensin pienen summan sovitusta hinnasta, ja loput kun tuote on saapunut. Kaverista ei ole kuulunut kahteen päivään, eikä numero enää toiminnassa.
Suoraan bannia vaan näille kusettajaidiooteille. Huuto.netissä puhelinta myyvä mansemias on luotettavimpia kauppiaita koko huutiksessa ja tämän ketjun älypää yrittää kaupitella em. myyjän kuvilla omaa olematonta iLuuriaan räikeään alihintaan.