Toimii moitteitta.
Mutta asiaan. Luuri on lähes kuin pakasta vedetty, ei käytönjälkiä. Suojat olleet aina käytössä uudesta saakka. Näytönsuojana Copterin exoglass, kokeilimistani paras ja kestävin. Ei ole siis mitään naarmuja missään päin luuria eikä kolhuja, saa tulla itse tutkimaan suurennuslasin kanssa vaikka jos haluaa. Alusta saakka ollut käytössä Applen oma nahkainen kotelo, joka totta kai tässä ajassa nähnyt maailmaa ja on sen näköinenkin, muttei ollenkaan pahan näköinen ole. Nyt siitä ei ole kuvaa, kuten ei muistakaan kuorista ja suojista, mutta niitä saan otettua huomenna kunhan kiireet ovat ohi, ja viimeisestä saan kuvan aikaisintaan maanantaina koska on eri paikassa. Suojia on siis yhteensä neljä. Tuo nahkainen punainen, musta suht jämäkän oloinen, peittää mukavasti reunat joita ei näytönsuoja peitä, silikoninen valkoinen suoja joka myös peittää reunat ja myös ohut kirkas kova muovi kuori, napakka sellainen, ei liukas pideltävä.
Kaikki mitä alkuperäisessä pakkauksessa oli, on mukana, paitsi alkuperäinen pieni laturi, joka katosi muuton yhteydessä. Sen tilalle saa kuitenkin tuon toisen laturin, jolla lataa myös iPadin, sillä kun ei ole vaarallista ladata luuriakaan.
Eli usb-piuha, laturi, kuulokkeet, sim-kelkan avaaja ja ohjekirjanen vai oliko niitä pari, en muista kun boksi on kotona. Kuitti on tallessa, olen siihen vain vahvistanut sarjanumeron kun oli haalistunut jo. Näistä kuvista mitkä tänne laitan, olen sen peittänyt.
Ja puhelimessa sisässä nyt siis tuo uusin iOS 9.3.1, ja kaikki ongelmat katosivat mitä safarin, linkkien ja muiden näihin liittyvien appien kanssa oli. Testaamaan saa tulla. Olen betana pitänyt, mutta tyhjennän totta kai luurin ennen myyntiä niin ei tuonne mitään jää ylimääräisiä.
Jos minulta jotain jäi tässä mainitsematta niin kysykääs sitten siitä.
Kuvat
Sijaintina Joensuu, mieluusti nouto ja käteisellä maksu. Onnistuu nähdä keskustassa. Myös posti kuljettaa, tällöin maksu etukäteen tilille, kuvakaappaus verkkopankissa suoritetusta maksusta sähköpostiini ja paketti lähtee siltä istumalta heti postiin. Itselle helppoa kun postin toimipaikat on alle kilsan päässä niin nopsaan lähtevät liikkeelle. Samalla tulee myös lähetystunnus joko tekstiviestinä tai sähköpostiin, miten ostaja itse haluaa. Näin olen aina toiminut ja aina on homma pelannut hienosti.
Lähetän särkyvänä, kuten aina, ettei satu vahinkoja.
Hintapyyntö 550€ ja lähtee ensimmäiselle hp:n tarjonneelle! Mutta älkää pelätkö tarjota. Ei uudenkaltainen voi liian kallis olla. Kallimpi se on jos kaupasta menet hakemaan.

Tästä nopeasti huippulaite käyttöön sitä tarvitsevalle! Pääsen minäkin nuo pienemmät tsekkaamaan.
Edit. kauppatavan vaihto. Hp edelleen sama, saa toki tarjota mutta pysyn suht tiukasti tuossa hinnassa koska laite erinomaisessa kunnossa, ei uudelle häpeä pätkääkään, ja mukana saa suojia useamman kuin tarpeeksi. Mutta tarjoan myös itse näille jotka ovat vailla kyseisen kaltaista puhelinta. Onhan ok? Tarkistaisiko modet, jotkut, ketkä tästä pitävät huolen, etten varmana riko sääntöjä?
Tämä meinaa muuten mennä vaikeaksi jos pysyy tuossa kt1:ssä.
Tarjoukset saa jättää ketjuun ja yv:llä.