Hei kaikki. Eli myynnissä Mid 2010 iMac kokoonpanolla:
Näyttö: 21,5’’ 1920x1080
CPU: Core i3 3,06GHz
RAM: 12Gt 1333MHz
GPU: Radeon HD 4670 256Mt
HD: 500Gt (7200 RPM)
OS: juuri asennettu El Capitan 10.11.3 (mukaan koneeseen kuuluva SL 10.6.3 DVD-asennusmedia)
Superdrive
Everymac kertoo tarkat speksit: http://www.everymac.com/systems/apple/i ... specs.html
Itse kone ulkoisesti erinomaisessa kunnossa (harvemmin pöytäkoneet kuluu istuessaan), näyttö priimakunnossa, ei värivirheitä eikä kuolleita pikseleitä. Myyn koneen tarpeettomana itselleni (tarvitsin lisää tehoa jotta 100-raitaisten biisien miksaus käy vähän kätevämmin).
Mukaan lähes käyttämätön orkkis Magic Mouse. Mukana ei tule toimivaa näppistä (lesson learned: Applen näppikset ei tykkää märästä siivousrätistä); Kun tämä langaton näppis aikanaan hajosi, kuivatuksen jälkeen se paineli näppäimiä pohjaan itsekseen, eli oli täysin käyttökelvoton. Nyt kun kaivoin sen esiin kaapista, Sticky Keys Syndrome näyttää hävinneen. Mutta pari näppäintä ei toimi luotettavasti (välillä rekisteröi, välillä ei) ja parista on itse hattu irti (hattu tallessa, kiinnitysmekanismi ei). Joka tapauksessa suosittelen käytettävän muulla näppiksellä.
Olen käyttänyt konetta Logitechin K120-näppiksellä https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... appaimisto Jos omistat saman näppiksen (näyttää olevan suosittu) tai käyt ostamassa moisen, voin antaa tekemäni Karabiner-presetin jolla näppis lähtee supattamaan Numpadin reunamerkkejä myöten (oma 2v vanha K120-näppikseni tällä hetkellä uudessa macissäni käytössä jolla tätäkin kirjoitan). Alkuperäiset hyväkuntoiset paketit mukaan (saa kannettua niillä kotiinsa).
Olen koneen toinen omistaja, ostanut yksityishenkilöltä syksyllä 2011. Alkuperäistä kuittia en kirjoitushetkellä löytänyt (se on mulla tallessa kirjekuoressa jossain, päivitän tiedon tänne jahka löydän).
Kauppatapa 3: Tarjouksia otetaan vastaan. 350€:lla koneen saa kuitenkin välittömästi itselleen. Noudot etusijalla käteisellä (tai kun rahat näkyy tilillä), kone sijaitsee Helsingin Sörnäisissä hyvien kulkuyhteyksien varrella, saa tulla katsomaan

Ottakaa yhteyttä joko pikaviestitse, mailitse pietari(piste)pihlainen(niukunauku)gmail(piste)com tai puhelimitse Nol-Viis-Nol-5525892