Tiger/Panther
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tiger/Panther
Viesti Kirjoittaja Kepeli »
Käytettyjä mäkkejä katsellut ja mietityttämään jäänyt käyttöjärjestelmien ero. Eli mitä käytännössä muuttunut ja saako automaattisesti laskea koneeseen lisähinnaksi päivityksen jos myydään vanhemmalla järjestelmällä.
-
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Tiikeri on nopeampi ja sisältää muutamia erittäin käyttökelpoisia uudistuksia. Spotlight-haku on erinomainen ja monet tykkäävät widgeteistä – pikkuohjelmista jotka hyppäävät esiin F12 painamalla. http://www.apple.com/macosx -osastolla lisää asiasta.
-
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Leopardiin on vielä matkaa. Parhaimmillaan tulee tämän vuoden puolella ennakkotietojen mukaan, ja aluksi on OS X:issä ollut hieman bugeja joten parin päivityksen verran kannattaa odottaa jos kone tulee muuhun kuin fiilistelykäyttöön.Skarsnak kirjoitti:Mutta kyllä Pantterillakin tulee varsin kivasti toimeen, vaikkapa Leopardiin asti. Tiikereitä kannattaa jo metsästää käytettyinä
-
- Vuoden Homppulainen 2006
-
Viesti Kirjoittaja sll »
Edellisestä eläimellinen kysymys:
Jos nyt Pantterilaisena harkitsisin ylentymistä Tiikeriläiseksi, niin olisiko se aasimaista, jos kerran Leopardi syö kohta Tiikerinkin?
Edellyttäkö Leopardi, että pohjalla on Tiikeri eikä Pantteri ja sitä paitsi, voiko G4-iMacia edes päivittää Tiikeriä komeammaksi?
Jos nyt Pantterilaisena harkitsisin ylentymistä Tiikeriläiseksi, niin olisiko se aasimaista, jos kerran Leopardi syö kohta Tiikerinkin?
Edellyttäkö Leopardi, että pohjalla on Tiikeri eikä Pantteri ja sitä paitsi, voiko G4-iMacia edes päivittää Tiikeriä komeammaksi?
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Leopard tulee kyllä asentumaan kiltisti Pantterin ja Tiikerin päälle. Eli sille ei ole mitään eroa, kumpi versio sieltä koneeltasi löytyy (vaikka sieltä ei löytyisi kumpaakaan, kunhan kyseessä ei olisi upgrade-ley).
Kaikki Applen käyttikset ovat aina toimineet hienosti myös vanhemmissa koneissa.
Syön hattuni, jos Leopard ei tule toimimaan iMac G4.sessa.
En näe mitään estettä sille, että päivittäisit nyt Tiikeriin ja sitten jatkossa Leopardiin. Mutta jos olet tyytyväinen Pantteriin, niin voit aina odottaa Leopardia.
Kaikki Applen käyttikset ovat aina toimineet hienosti myös vanhemmissa koneissa.
Syön hattuni, jos Leopard ei tule toimimaan iMac G4.sessa.
En näe mitään estettä sille, että päivittäisit nyt Tiikeriin ja sitten jatkossa Leopardiin. Mutta jos olet tyytyväinen Pantteriin, niin voit aina odottaa Leopardia.
-
Viesti Kirjoittaja ipi »
Alkuperäinen kysymys oli kuitenkin, että alentaako Pantteri- käyttis hintaa ja mun mielestä koneen hinnasta pitää vähentää se upgrade hinta Tigeriin. Se on ihan sama Pc-puolella, jos koneessa olisi w98. Toisaalta kun kenelläkään ei ole varmaa tietoa uudesta mahdolllisesti vuoden päästä tulevasta käyttiksestä, niin tuollaiset "kannattaa odottaa"- kommentit eivät perustu yhtään mihinkään.
Toisaalta ainakin minulle tietokone on ensisijaisesti työväline eikä käyttiksien vertailuasema. Minulle on tärkeintä, että kone toimii. Tiger toimii ainakin minun koneessani paremmin ja nopeammin kuin Pantteri. (PPC G5)
Toisaalta ainakin minulle tietokone on ensisijaisesti työväline eikä käyttiksien vertailuasema. Minulle on tärkeintä, että kone toimii. Tiger toimii ainakin minun koneessani paremmin ja nopeammin kuin Pantteri. (PPC G5)
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka